نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش مخفی کردن اطلاعات پیام‌ها در صفحه قفل آیفون

همانگونه که می‌دانید گوشی‌های آیفون به طور پیش فرض در صفحه قفل خود، بخشی از محتوای پیام دریافت شده را در بخش نوتیفیکیشن‌ها برای کاربر به نمایش در می‌آورند. تا این جای کار ممکن است همه چیز عالی باشد اما مشکلی که گاه در این میان کاربر را آزار می‌دهد، نقض حریم خصوصی وی توسط افرادی است که ممکن است صفحه نمایش گوشی را به هر دلیل می‌بینند.  برای مثال ممکن است پیامکی از سوی بانک برای کاربر ارسال شود و شماره حساب، موجودی و یا بدهی شخص به وی یادآوری شود.

بدیهی است که هیچ کاربری دوست ندارد، این اطلاعات در دسترس دیگران قرار بگیرد. همین جاست که مخفی کردن اطلاعات پیام‌ها در صفحه قفل آیفون به کار خواهد آمد. در بخش‌های آتی شیوه این مخفی کردن آموزش داده می‌شود. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در طی مراحل درج شده در بخش زیر می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیر موبایل تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مخفی کردن اطلاعات پیام‌ها در صفحه قفل آیفون

برای مخفی کردن اطلاعات پیام‌ها در صفحه قفل آیفون کافی است تا چند مرحله‌ی ساده در بخش تنظیمات آیفون خود را پشت سر بگذارید. انجام این مراحل به شما کمک می‌کند تا دسترسی اعلان‌ها به محتوای پیام‌ها را مسدود کنید و فقط خودتان محتوای پیام‌های دریافتی را ببینید.

برای این کار ابتدا بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون خود بروید.

پس از ورود به بخش تنظیمات آیفون، وارد زیر شاخه Notifications بشوید.

این مطلب را از دست ندهید   دکمه خانه iPhone SE 2020

پس از ورود به زیرشاخه اعلان‌ها یا همان Notifications‌،گزینه Show Previews را انتخاب نمایید.

از بین لیست به نمایش درآمده، اپلیکیشن‌هایی که نمی‌خواهید محتوای آن‌ها در صفحه قفل دیده شود را انتخاب کنید.

برای برای مخفی کردن اطلاعات پیام‌ها در صفحه قفل آیفون کافی است تا چند مرحله‌ی ساده در بخش تنظیمات آیفون خود را پشت سر بگذارید. انجام این مراحل به شما کمک می‌کند تا دسترسی اعلان‌ها به محتوای پیام‌ها را مسدود کنید، پس از انتخاب اپلیکیشن‌های مدنظرتان تنظیمات انجام شده را بر روی When Unlocked قرار دهید.

به علاوه شما با انتخاب گزینه Never ‌تمامی محتوای پیام‌های آن اپلیکیشن را حذف کنید. از طرف دیگر می‌توانید به‌جای تنظیم تک‌تک اپلیکیشن‌ها، تمامی محتوای پیام‌ها را تنظیم کنید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر با کارشناسان ما در مرکز تعمیر آیفون تماس بگیرید.

با طی مراحل فوق، کار مخفی کردن اطلاعات پیام‌ها در صفحه قفل آیفون به اتمام می‌رسد. از این پس محتوای پیام‌ها در بخش اعلان‌های صفحه قفل نشان داده نخواهد شد و شما صرفاً پس از گشودن قفل و ورود به صفحه می‌توانید پیام‌ها را بخوانید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »