نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل iPhone 11 با برنامه های iOS که مدام خراب می شود

بیشتر اوقات، مشکلات برنامه واقعا جدی نیستند، به خصوص اگر پس از بروزرسانی شروع شده باشند. آنها می توانند فقط یک مشکل جزئی سیستم عامل یا نقصی باشند که پس از نصب سیستم عامل جدید رخ داده است. اما برای اینکه مطمئن شوید که واقعاً چنین است، با دنبال کردن این راه حل ها، iPhone خود را عیب یابی کنید.

راه حل اول: راه اندازی مجدد اجباری را در iPhone 11 خود انجام دهید

اگر برنامه ها به دلیل مشکل جزئی سیستم عامل یا نقص خراب شوند، دیگر نیازی به انجام هیچ کاری جز راه اندازی مجدد اجباری ندارید. قبلاً ثابت شده است که در برابر این مشکلات م beثر است. کاری که انجام می دهد این است که حافظه iPhone خود را تازه کنید و همه برنامه ها و خدمات از جمله برنامه های شخص ثالث را بارگیری کنید. این بی خطر و بسیار مثر است، بنابراین دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

نحوه اجبار راه اندازی مجدد آیفون 11

  1. دکمه افزایش صدا را سریع فشار داده و رها کنید و سپس دکمه کاهش صدا را سریع فشار داده و رها کنید.
  2. در لحظه ای که دکمه کاهش صدا را رها می کنید، کلید Side یا Power را فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی Apple بر روی صفحه نمایش داده شود.

پس از اتمام راه اندازی مجدد، برنامه هایی را که با آنها مشکل دارید باز کنید و سعی کنید ببینید آیا همچنان خراب می شوند یا بعد از استفاده کوتاه مدت از آنها کار خود را متوقف می کنند. اگر مشکل هنوز وجود دارد، به راه حل بعدی بروید.

راه حل دوم: برنامه هایی که مرتباً خراب می شوند را مجبور کنید و دوباره آنها را باز کنید

گذشته از این واقعیت که این مشکل می تواند به دلیل یک مشکل یا نقص جزئی در سیستم باشد، این احتمال نیز وجود دارد که فقط یک مشکل از خود برنامه ها باشد. بسته به تعداد برنامه هایی که خراب می شوند، ممکن است لازم باشد همه آنها را به صورت جداگانه ببندید زیرا ممکن است هنوز در پس زمینه اجرا شوند. پس از آن، دوباره آنها را باز کنید و ببینید آیا هنوز مشکل وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید   نکات مهم قبل تعویض گلس گوشی اپل

نحوه بستن برنامه های در حال اجرا در پس زمینه

  1. از پایین صفحه به سمت بالا بکشید و در وسط متوقف شوید.
  2. سپس پیش نمایش برنامه نشان داده می شود.
  3. حالا روی هر برنامه ای ضربه تند وشدید بزنید تا بسته شود.
  4. وقتی همه آنها را بستید، سعی کنید آنها را یکی یکی باز کنید.

اگر این برنامه ها هنوز خراب هستند، عیب یابی iPhone خود را ادامه دهید زیرا ممکن است مشکلی در سیستم عامل باشد که برنامه ها را تحت تاثیر قرار داده است.

راه حل سوم: یکی از برنامه ها را حذف کرده و دوباره نصب کنید

در مورد مسائل مربوط به برنامه، حذف برنامه مورد نظر و نصب مجدد آن اغلب مشکل را برطرف می کند. با این حال، این فقط برای برنامه های شخص ثالث قابل اجرا است و نه برای برنامه های از پیش نصب شده. اگر اکثر برنامه های خراب از قبل نصب شده اند، این روش را رد کرده و به برنامه بعدی بروید. با این حال، اگر با برنامه های شخص ثالث سروکار دارید، این ممکن است کار کند.

نحوه حذف و نصب مجدد یک برنامه مشکل ساز

  1. به صفحه ای که نماد برنامه در آن قرار دارد بروید.
  2. نماد را لمس کرده و نگه دارید تا گزینه ها نشان داده شوند.
  3. روی حذف برنامه ضربه بزنید.
  4. برای تأیید حذف برنامه، حذف را لمس کنید.
  5. پس از حذف موفقیت آمیز برنامه، App Store را راه اندازی کنید.
  6. برنامه ای را که به تازگی حذف نصب کرده اید جستجو کنید.
  7. روی دکمه بارگیری/نصب ضربه بزنید.
  8. پس از اتمام نصب، روی Open ضربه بزنید تا برنامه راه اندازی شود.
این مطلب را از دست ندهید   کشوی سیم کارت iPhone SE 2020

اگر مشکل برطرف نشده است، پس می دانید زیرا برنامه بلافاصله در لحظه باز کردن آن بسته می شود. اگر چنین است، به راه حل بعدی بروید. با این حال، اگر مشکل با این کار برطرف شد، ممکن است مجبور شوید بسته به تعداد زیادی از آنها عجیب و غریب، با برنامه های دیگر که با آنها مشکل دارید، این کار را انجام دهید.

راه حل چهارم: همه تنظیمات iPhone 11 خود را بازنشانی کنید

در صورت خرابی برنامه ها در iPhone 11 حتی پس از سه راه حل اول، کار بعدی را باید انجام دهید این است که همه تنظیمات را بازنشانی کنید. ممکن است برخی از تنظیمات دستگاه شما خراب شده باشد به همین دلیل باید این امکان را رد کنید. این روش در واقع بدون حذف فایل ها، داده ها یا برنامه های شما، تنظیمات یا پیکربندی iPhone شما را به حالت پیش فرض کارخانه باز می گرداند.

نحوه تنظیم مجدد تنظیمات iPhone 11

  • از صفحه اصلی، روی تنظیمات ضربه بزنید.
  • General را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
  • به پایین صفحه بروید و سپس بازنشانی را لمس کنید.
  • بازنشانی همه تنظیمات را لمس کنید.
  • در صورت درخواست، قفل امنیتی خود را وارد کنید.

روی Reset All Settings (تنظیم مجدد همه تنظیمات) در پایین صفحه ضربه بزنید و سپس برای تأیید دوباره روی Reset All Settings ضربه بزنید.

پس از اتمام راه اندازی مجدد، iPhone شما راه اندازی مجدد می شود، سعی کنید از تلفن معمولی استفاده کنید تا ببینید برنامه ها هنوز خراب هستند یا خیر. اگر هنوز این کار را کردند، به راه حل بعدی بروید.

این مطلب را از دست ندهید   5 آنتی ویروس برتر گوشی اپل

راه حل پنجم: iPhone 11 خود را به صورت کارخانه ریست کنید

اگر حتی بعد از چهار راه حل اول، برنامه ها همچنان بر روی iPhone شما خراب می شوند، زمان آن رسیده است که دستگاه خود را ریست کنید. ممکن است مشکل از سیستم عامل iPhone شما باشد و نه برنامه ها. با بازنشانی، همه پرونده ها و داده های شما از جمله پیام ها و برنامه های شما حذف می شود، بنابراین قبل از اینکه این کار را انجام دهید، مطمئن شوید که یک نسخه از آنها ایجاد کنید تا بتوانید پس از بازنشانی به راحتی آنها را بازیابی کنید. وقتی آماده شدید، دستورالعمل های زیر را برای بازنشانی دستگاه خود دنبال کنید.

نحوه تنظیم مجدد آیفون 11

  1. از صفحه اصلی، روی تنظیمات ضربه بزنید.
  2. General را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.
  3. به پایین صفحه بروید و سپس بازنشانی را لمس کنید.
  4. روی پاک کردن همه محتواها و تنظیمات ضربه بزنید.
  5. روی پاک کردن اکنون ضربه بزنید.
  6. در صورت درخواست، قفل امنیتی خود را وارد کنید.
  7. روی پاک کردن iPhone در پایین صفحه ضربه بزنید.
  8. برای ادامه تنظیم مجدد، دوباره روی Erase iPhone ضربه بزنید.
  9. اکنون گذرواژه Apple ID خود را وارد کرده و منتظر بمانید تا تنظیم مجدد کامل شود.

در بیشتر مواقع، تنظیم مجدد برای رفع خرابی برنامه در iPhone کافی خواهد بود. با این حال، اگر این مشکل همچنان باعث اشکال شما شود، این فقط یک مشکل جزئی سیستم عامل نیست. ممکن است برخی از فایل ها در حین نصب سیستم عامل جدید خراب شده باشند. شما باید راه حل بعدی را برای رفع آن انجام دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »