نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش ارسال یک پیام برای چند مخاطب واتساپ (Broadcast List)

تصور کنید که قصد دارید یک پیام خاص نظیر تبریک سال نو را برای چند مخاطب مد نظرتان ارسال کنید. در این شرایط مطمئنا تایپ جداگانه پیام برای مخاطبین و ارسال آن امری آزاردهنده خواهد بود. همچنین شما می‌توانید از قابلیت‌هایی همچون کپی کردن یا فوروارد کردن پیام هم استفاده کنید، اما این قابلیت‌ها کمی زمانبر هستند. مطمئنا بسیار عالی‌تر می‌شد اگر می‌توانستیم نسبت به ارسال همزمان پیام برای چند مخاطب واتساپ اقدام کنیم! به نظر شما این قابلیت در واتساپ وجود دارد؟

خوشبختانه واتساپ این قابلیت را ارائه می‌کند، بنابراین شما با استفاده از آن می‌توانید یک پیام خاص را به طور همزمان و در عین حال مستقل برای چند مخاطب مختلف ارسال کنید. این عمل با ساخت یک Broadcast List در اپلیکیشن واتساپ امکانپذیر می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال همزمان پیام برای چند مخاطب واتساپ بپردازیم.

روش ارسال همزمان پیام برای چند مخاطب واتساپ

به منظور ارسال همزمان پیام برای چند مخاطب در اپلیکیشن پیام رسان واتساپ نیازی به طی کردن مراحل پیچیده وجود ندارد. بدین منظور کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید.

به منوی گفتگوها یا همان Chats مراجعه کنید.

آیکون منو را لمس کنید و سپس گزینه New Broadcast را انتخاب نمایید.

در بین لیست مخاطبین خود آن دسته از افرادی را انتخاب کنید که تمایل دارید پیام خاص مد نظرتان به طور همزمان برای هر یک از آن‌ها ارسال شود. پس از انتخاب مخاطبین مد نظر باید آیکون سبز رنگ تایید را از بخش زیرین و سمت راست صفحه انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مادربرد iPhone 11 Pro

حال کافیست که پیام مد نظرتان را در فیلد موجود تایپ و گزینه ارسال را لمس کنید.

به همین سادگی قادر به ارسال همزمان پیام برای چند مخاطب واتساپ خواهید بود. دقت داشته باشید که در این شرایط یک Broadcast List در لیست گفتگوهای اکانت شما ایجاد می‌شود. این بخش شاید از نظر ظاهری شبیه به یک گروه باشد، اما پیام‌هایی که در آن ارسال می‌کنید به طور مستقل و جداگانه برای کاربران موجود در آن لیست ارسال می‌شوند. شما می‌توانید با طی کردن مراحل زیر نسبت به ویرایش اعضای Broadcast List خود وارد عمل شوید:

اپلیکیشن واتساپ را اجرا کنید.

از منوی Chats یا گفتگوها، Broadcast List ایجاد شده و مورد نظرتان را انتخاب کنید تا صفحه تایپ پیام در آن نمایان شود.

نام این لیست را از منوی فوقانی صفحه انتخاب کنید. در این شرایط منوی تنظیمات آن نمایش داده می‌شود.

با لمس آیکون مداد می‌توانید یک نام اختصاصی را برای این لیست تعریف کنید.

با لمس گزینه Add recipient می‌توانید مخاطب جدیدی را به آن اضافه کنید.

با نگه داشتن انگشت خود بر روی نام هر مخاطب موجود در لیست و سپس انتخاب گزینه Remove From Broadcast List قادر به حذف آن مخاطب از لیست خواهید بود.

با انتخاب گزینه Delete Broadcast List هم قادر به حذف کلی لیست ساخته شده می‌شوید.

بنابراین به همین سادگی قادر به مدیریت لیستی که اصطلاحا Broadcast List نام دارد، خواهید بود. بنابراین با نحوه ارسال همزمان پیام برای چند مخاطب واتساپ آشنا شدید. بار دیگر اشاره می‌کنیم که پیام‌های ارسالی شما با استفاده از این قابلیت به طور مجزا برای هر یک از اعضای موجود در لیست مذکور ارسال می‌شود و پیام‌هایی که آن‌ها هم به عنوان پاسخ برایتان ارسال می‌کنند به شکل کاملا مستقل قابل دریافت هستند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض شاسی iPhone XR
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »