نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش ساخت پوشه در برنامه Photos اپل و آیپد

امکان ساخت آلبوم‌های جدید در برنامه Photos در اپل از قدیم فراهم بوده است. در اپل تصاویر دسته بندی شده و درون آلبوم‌هایی قرار می‌گیرند. اما شاید شما این نوع دسته بندی و برای مثال جدا قرار گرفتن تصاویر سلفی از تصاویر دوربین را دوست نداشته باشید. یکی از قابلیت‌هایی که اکثر کاربران iOS از آن اطلاع ندارند این است که از زمان عرضه iOS 8.3 می‌توانند درون برنامه Photos علاوه بر ساخت آلبوم، پوشه نیز بسازند.

ساخت پوشه در برنامه Photos اپل و آیپد

برای شروع وارد برنامه Photos شوید و انگشت خود را روی علامت به­ علاوه (+) در بالای صفحه نگه دارید. از پنجره باز شده New Folder را لمس، نامی برای پوشه جدید خود انتخاب کنید، و در نهایت Save را بزنید. این پوشه جدید در انتهای لیست آلبوم‌­ها قرار خواهد گرفت و تا وقتی که خالی است، ظاهرش با یک آلبوم تفاوتی ندارد.

شما امکان انتقال آلبوم­‌های موجود به پوشه ساخته شده را ندارید و نمی‌توانید هنگام ساخت آن پوشه، آلبوم­‌هایی را انتخاب کنید که درون آن قرار بگیرند. برای اضافه کردن یک آلبوم به پوشه جدید، گزینه Edit در بالای صفحه را لمس کرده و یک آلبوم جدید درون پوشه بسازید. پس از ساخت آلبوم و منتقل کردن تصاویر مورد نظر به آن، آلبوم درون پوشه قابل مشاهده خواهد بود. با ساخت اولین آلبوم درون پوشه، یک آلبوم با عنوان All Photos نیز به طور خودکار ساخته خواهد شد.

هنگامی که به صفحه اولیه برنامه Photos بازگردید می‌بینید که پوشه شما ظاهری مانند پوشه برنامه‌ها در صفحه خانگی iOS دارد و آلبوم­‌های ساخته شده، درون آن قرار گرفته­ اند. ساخت پوشه روشی عالی برای دسته­ بندی و مرتب کردن تصاویر و ویدیوها در اپل و آیپد است و شاید در سال­‌های آینده امکانات بیشتری مانند تگ کردن به آن اضافه شود.

این مطلب را از دست ندهید   کند شدن گوشی آیفون
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »