نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

احراز هویت دو عامل در آیفون

اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم نگران محافظت از داده ها و اطلاعات شخصی خود هستند، به ویژه هنگامی که در iPhone آنها ذخیره شده باشد. خوشبختانه اپل دارای ویژگی های بسیار جذاب داخلی است که به شما کمک می کند دقیقاً این کار را انجام دهید. در این مقاله، ما توضیح می دهیم که تأیید اعتبار دو عامل در iPhone شما چیست و آیا باید آن را تنظیم کنید یا نه!

احراز هویت دو عاملی در آیفون چیست؟

احراز هویت دو عاملی یک اقدام امنیتی آیفون است که به محافظت از اطلاعات Apple ID شما کمک می کند. اگر شخصی رمز عبور شما را بداند یا سرقت کند، احراز هویت دو عاملی سطح امنیتی دوم را فراهم می کند تا از دسترسی آن شخص به حساب شما جلوگیری کند.

نحوه تأیید اعتبار دو عاملی چگونه کار می کند

با احراز هویت دو عاملی، فقط در دستگاه هایی که به آنها اعتماد دارید می توانید وارد Apple ID خود شوید. وقتی می خواهید وارد حساب Apple ID خود در دستگاه جدید شوید، کد تأیید شش رقمی در یکی از دستگاه های معتمد شما ظاهر می شود.

شما باید کد تأیید را در دستگاه جدیدی که سعی می کنید با آن وارد شوید وارد کنید. به عنوان مثال، اگر تازه آیفون جدیدی دریافت کردید و می خواستید برای اولین بار در آن شناسه Apple ID وارد شوید، کد تأیید ممکن است در Mac یا iPad که قبلاً مالک آن هستید ظاهر شود.

وقتی کد تأیید شش رقمی را در دستگاه جدید وارد کردید، آن دستگاه قابل اعتماد می شود. فقط در صورت تغییر رمز ورود Apple ID، کاملاً خارج شدن از شناسه Apple ID یا پاک کردن دستگاه، کد شش رقمی دیگری از شما درخواست می شود.

این مطلب را از دست ندهید   شارژ iphone SE 2020

چگونه احراز هویت دو عاملی را روشن کنم؟

برای روشن کردن احراز هویت دو عاملی در iPhone، تنظیمات را باز کنید و روی نام خود در بالای صفحه ضربه بزنید. سپس، روی گذرواژه و امنیت ضربه بزنید.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، ممکن است از شما خواسته شود که Apple ID خود را وارد کنید. در آخر، روی روشن کردن احراز هویت دو عاملی ضربه بزنید.

آیا می توانم احراز هویت دو عاملی را خاموش کنم؟

اگر حساب Apple ID شما قبل از iOS 10.3 یا MacOS Sierra 10.12.4 ایجاد شده است، می توانید احراز هویت دو عاملی را خاموش کنید. اگر حساب Apple ID شما بعد از آن ایجاد شد، ممکن است نتوانید پس از روشن شدن آن را خاموش کنید.

برای خاموش کردن احراز هویت دو عاملی، به صفحه ورود Apple ID بروید و وارد حساب خود شوید. به بخش امنیت بروید و روی ویرایش کلیک کنید.

در آخر، روی خاموش کردن احراز هویت دو عاملی کلیک کنید.

از شما خواسته می شود چند سوال امنیتی وارد کنید، سپس تصمیم خود را برای خاموش کردن احراز هویت دو عاملی تأیید کنید.

امنیت اضافی در iPhone

شما با موفقیت یک لایه امنیتی اضافی برای اطلاعات شخصی خود اضافه کرده اید. من شما را تشویق کردم که این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا به دوستان و خانواده خود در مورد احراز هویت دو عاملی در iPhone خود بیاموزید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »