نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازیابی فایل های حذف شده گوشی با برنامه Dumpster

اما روشی وجود دارد که ما استفاده از آن را برای مقابله با مشکل از دست رفتن همیشگی فایل هایی که به اشتباه از تبلت یا گوشی اندرویدی خود حذف کرده‌اید توصیه می‌کنیم. این روش یا ترفند می‌تواند برایتان نقش یک ناجی را ایفاء کند. حتما با سطل آشغال یا سطل بازیافت (Recycle Bin) سیستم عامل ویندوز آشنایی دارید.

در ویندوز بخشی تحت عنوان Recycle Bin وجود دارد که تمام فایل‌های حذف شده کاربر به آن منتقل می‌شوند. سپس کاربر در هر زمان که تمایل داشته باشد می‌تواند به این بخش مراجعه کرده و فایل هایی که حذف کرده را بار دیگر بررسی کند. سپس اگر تمایل داشته باشد، می‌تواند برای همیشه این فایل ها را حذف نموده یا آن‌ها را بازیابی کند! بنابراین سطل آشغال یا سطل بازیافت (Recycle Bin) شانس دوباره‌ای به کاربران ویندوز می‌دهد تا فایل هایی حذف شده خود را مرور و در صورت نیاز بازیابی کنند. چقدر جالب می‌شد که اگر این نوع سطل آشغال (Recycle Bin) برای سیستم عامل اندروید هم ارائه شود!

خوشبختانه این امکان وجود دارد که شما در گوشی یا تبلت خود از سطل آشغال اندروید (Recycle Bin) استفاده کنید. این قابلیت به موجب وجود یک برنامه یا اپلیکیشن بسیار عالی تحت عنوان Dumpster ارائه می‌شود.

برنامه Dumpster در اندروید دقیقا مانند سطل آشغال یا همان Recycle Bin سیستم عامل ویندوز عمل می‌کند و به شما شانس بازیابی مجدد فایل هایی که از حافظه گوشی حذف کرده‌اید را خواهد داد. این برنامه نیازی به روت بودن گوشی ندارد و به طور رایگان قابل دانلود است.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با سبک عکاسی در گوشی اپل

در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه استفاده از برنامه Dumpster به عنوان سطل آشغال اندروید (Recycle Bin) محلی به منظور یازیابی فایل های حذف شده گوشی بپردازیم.

آموزش استفاده از اپلیکیشن Dumpster؛ سطل آشغال اندروید (Recycle Bin)

استفاده از برنامه Dumpster به هیچ عنوان پیچیدگی خاصی را به همراه ندارد. این برنامه نقش سطل آشغال اندروید (Recycle Bin) را ایفاء می‌کند و شما را قادر به بررسی و در صورت نیاز بازیابی فایل های حذف شده از حافظه دستگاه خواهد کرد. برای استفاده از این برنامه کاربردی به شرح زیر عمل کنید:

ابتدا باید با مراجعه به گوگل پلی استور (Google Play Store) برنامه Dumpster را دانلود و بر روی دستگاه اندرویدیتان نصب نمایید. با کلیک بر روی این قسمت به صفحه دانلود این برنامه در گوگل استور هدایت می‌شوید.

پس از نصب برنامه Dumpster به عنوان سطل آشغال اندروید (Recycle Bin) در دستگاهتان، آن را اجرا کنید. آیکون سه نقطه موجود در بخش زیرین برنامه را لمس کنید و سپس به تب Settings مراجعه نمایید. در این شرایط محیطی شبیه به عکس فوق پیش رویتان قرار می‌گیرد.

در این بخش می‌توانید نوع فایل هایی را مشخص کنید که قصد دارید برنامه Dumpster در قبال آن‌ها نقش سطل آشغال اندروید (Recycle Bin) را ایفاء کند. به عنوان مثال اگر گزینه Images را فعال باقی بگذارید، هر زمان که عکسی را از گوشی اندرویدی خود حذف می‌کنید، این عکس در برنامه Dumpster کپی می‌شود و به این صورت قابل بازیابی یا حذف همیشگی خواهد بود. اما اگر گزینه Images را غیر فعال کنید، دیگر پس از حذف یک عکس شاهد آرشیو شدن آن در برنامه Dumpster نخواهید بود. بنابراین برای این قسمت تنظیمات مورد نظرتان را برای فایل های مختلف اعمال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   کابل پاور و حجم صدا iphone SE 2020

سپس گزینه Next را لمس کنید و وارد صفحه اصلی برنامه Dumpster شوید. در این شرایط برنامه Dumpster به عنوان سطل آشغال اندروید (Recycle Bin) شروع به آنالیز اطلاعات و فایل های ذخیره شده در دستگاه می‌کند. کمی منتظر بمانید تا آنالیز برنامه تمام شود. سپس پیامی شبیه به عکس فوق و سمت راست نمایان می‌شود که از خالی بودن سطل آشغال اندروید (Recycle Bin) به واسطه برامه Dumpster خبر می‌دهد.

حال تصور کنید که فایل های خاصی نظیر چندین عکس و غیره را از حافظه گوشی یا تبلت اندرویدی خود حذف کرده‌اید. در این شرایط تمام فایل های حذف شده به صورت یک آرشیو در برنامه Dumpster نمایان می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به آن‌ها بار دیگر نسبت به بررسی تمام فایل های حذف شده اقدام کنید. سپس موارد مورد نظرتان را بازیابی نموده یا به کلی حذف کنید. برنامه Dumpster عملکرد بسیار عالی دارد و بدون تردید یکی از بهترین روش های ممکن به منظور ایجاد امکان بازیابی فایل های حذف شده دستگاه به شمار می‌رود. بنابراین همین حالا اپلیکیشن نام برده شده در به عنوان سطل آشغال اندروید (Recycle Bin) دانلود و در دستگاهتان نصب کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »