نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش بروز رسانی اطلاعات شخصی در اپل واچ

اگر از کاربران ساعت های اپل هستید، حتما می‌دانید که در اولین راه‌اندازی، اپل واچ از شما درخواست می‌کند برخی اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید. اطلاعاتی که اپل واچ از کاربر درخواست می‌کند معمولا شامل مواردی چون سن، قد و وزن هستند. وارد کردن این اطلاعات و ثبت آنها بدان منظور انجام می‌شود که اپل واچ بتواند با استفاده از اپلیکیشن‌های سلامتی و ورزشی، به صورت بهینه، فرایند فعالیت‌های بدنی کاربر را تشخیص و ردیابی کند.

در این میان، بسیاری از کاربران در راه اندازی اولیه، تمایلی به ارائه این اطلاعات ندارند. چرا که واحدهای ارائه شده برای این اطلاعات، بر اساس واحدهای رایج در میان کاربران ایرانی نیستند. با این حال وارد کردن این اطلاعات برای کاربران اجباری است و درست انجام ندادن آنها سبب تأخیر در راه‌ندازی اپل واچ می‌گردد. کاربرانی که در راه‌اندازی اولیه، این اطلاعات را وارد نمی‌کنند، می‌توانند با بروز رسانی اطلاعات شخصی در اپل واچ، این اطلاعات را در دستگاه ثبت کنند.

البته بروز رسانی اطلاعات شخصی در اپل واچ ممکن است برای گروه دیگری از کاربران نیز ضروری گردد. کاربرانی که تغییراتی در وزن و قد انها به وجود آمده نیز باید برای تغییر این اطلاعات در اپل واچ اقدام کنند.

بروز رسانی اطلاعات شخصی در اپل واچ

​کاربرانی که به هر دلیل قصد بروز رسانی اطلاعت شخصی در اپل واچ را دارند می‌توانند با دنبال کردن مراحل زیر جهت این کار اقدام نمایند. کاربرانی که در حین این کار با مشکل مواجه شدند می‌توانند با کارشناسان ما در نمایندگی اپل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.

  1. برای بروز رسانی اطلاعات شخصی در اپل واچ ابتدا وارد اپلیکیشن Watch در آیفون گردید.
  1. به سمت پایین سوایپ کنید و گزینه Health را بزنید
  1. از قسمت بالا، گزینه Edit در سمت راست را بزنید.
  1. از طریق این بخش جهت تغییر و بروز رسانی اطلاعات شخصی خود اقدام نمایید.
  1. پس از اعمال تغییرات گزینه Done را بزنید و از اپلیکیشن خارج شوید.
  1. با طی مراحل فوق بروزرسانی اطلاعات شخصی در اپل واچ انجام شده و ثبت خواهد شد.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض حسگر مجاورت iPhone XR
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »