نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تنظیمات Apple ID را در iPhone به روز کنید

در آیفون شما آمده است “Apple ID Settings” را به روز کنید و می خواهید اعلان را رد کنید. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، به نظر می رسد که “1” دایره ای قرمز از بین می رود. مت به شما کمک می کنیم تنظیمات Apple ID را در iPhone خود به روز کنید و به شما نشان می دهیم اگر این پیام از بین نرود، چگونه مشکل را برطرف کنید.

چرا آیفون من می گوید “تنظیمات Apple ID را به روز کنید”؟

آیفون شما می گوید: “تنظیمات Apple ID را به روز کنید” زیرا برای ادامه استفاده از سرویس های خاص حساب، باید دوباره وارد Apple ID خود شوید. به روزرسانی تنظیمات Apple ID به شما امکان می دهد تا از این سرویس ها استفاده کنید. بیشتر اوقات، این فقط به این معنی است که شما باید رمز ورود Apple ID خود را دوباره وارد آی فون خود کنید!

وقتی می گوید “به روزرسانی تنظیمات Apple ID” در iPhone خود انجام دهید، چه کاری باید انجام دهید

برنامه Settings را باز کنید و روی Update Apple ID Settings ضربه بزنید. سپس، روی ادامه در صفحه بعدی ضربه بزنید. رمز ورود Apple ID خود را هنگام ظاهر شدن پنجره بازشو بر روی صفحه وارد کنید.

بیشتر اوقات، پس از وارد کردن رمز ورود Apple ID، اعلان “به روزرسانی تنظیمات Apple ID” از بین می رود. با این حال، در موارد نادرست، اعلان از بین نمی رود و حتی ممکن است یک پنجره بازشو دریافت کنید که خطایی رخ داده است. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه این مشکل را برطرف کنید!

این مطلب را از دست ندهید   فعالسازی ویبره گوشی اپل

آیا “به روزرسانی تنظیمات Apple ID” گیر کرده است؟

. اگر این پیام اعلان مزاحم در iPhone شما گیر کرده باشد، احتمالاً به این دلیل است که Apple ID شما تأیید نمی شود. مراحل زیر را برای تشخیص و رفع دلیل واقعی از بین رفتن اعلان تنظیمات Apple ID تنظیمات دنبال کنید!

مطمئن شوید که در شناسه Apple مناسب وارد شده اید

این امکان وجود دارد که شناسه Apple ID شما قابل تأیید نباشد زیرا در حساب Apple ID دیگری وارد شده اید و بنابراین گذرواژه اشتباهی وارد کرده اید. برنامه تنظیمات را باز کنید و روی نام خود در بالای صفحه ضربه بزنید تا سریعاً مطمئن شوید که به سیستم Apple ID درست وارد شده اید. Apple ID را که در حال حاضر به سیستم وارد شده اید در نزدیکی مرکز صفحه مشاهده خواهید کرد.

اگر به تغییر Apple ID خود نیاز دارید، مقاله ما را بررسی کنید!

وارد سیستم شوید و دوباره وارد Apple ID شوید

اگر به سیستم Apple ID درست وارد شده اید، از سیستم خارج شوید و دوباره وارد آن شوید. به تنظیمات -> Apple ID برگردید و برای خروج از سیستم پایین بروید. رمز ورود Apple ID خود را وارد کنید و روی خاموش کردن ضربه بزنید.

در مرحله بعد، روی خروج از گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. اگر می خواهید یک کپی از Apple News یا سایر تنظیمات خود را نگه دارید، سوییچ سمت راست ویژگی زیر Keep A Copy Of را روشن کنید. هنگام ظاهر شدن پنجره بازشو، با ضربه زدن روی Sign Out تصمیم خود را تأیید کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی پیامک‌های حذف شده در اپل

اکنون که از سیستم خارج شدید، روی ورود به سیستم iPhone خود در نزدیکی بالای برنامه تنظیمات ضربه بزنید. ایمیل و گذرواژه Apple ID خود را وارد کنید، سپس روی ورود به سیستم در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا دوباره وارد iCloud شوید. اگر از شما خواسته شد داده های خود را با iCloud ادغام کنید، توصیه می کنم روی ادغام ضربه بزنید، فقط برای اینکه مطمئن شوید اطلاعات مهمی از دست نداده اید.

تبریک می گوییم – شما یک بار دیگر به سیستم iCloud وارد شدید! اگر تنظیمات Update Apple ID هنوز در حال نمایش است، به مرحله آخر بروید.

خدمات iCloud را بررسی کنید

ممکن است این اعلان گیر کرده باشد زیرا سرویس های iCloud به طور موقت برای تعمیر و نگهداری معمول یا به روزرسانی سیستم غیرفعال شده اند. وقتی این اتفاق می افتد، به عنوان یک اقدام احتیاطی ممکن است از ورود شما به Apple ID خود جلوگیری شود. می توانید وضعیت سیستم Apple را در وب سایت آنها بررسی کنید!

تنظیمات Apple ID: به روز!

تنظیمات Apple ID شما به روز هستند و اکنون اعلان آزار دهنده از بین رفته است. دفعه بعدی که می گوید تنظیمات Apple ID را در iPhone خود به روز کنید، دقیقاً می دانید چه کاری باید انجام دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «تنظیمات Apple ID را در iPhone»

  1. سلام من ایفون سیزده پرومکس دارم اخرین بروز رسانی انجام دادم نمیدونم پسرم دست زده یا خودبخود اینطور شده داخل ستینگ قسمت اپل ای دی بالای صفحه کمرنگ وغیرفعال شده باید چیکارش کنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یازده =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »