نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد اما گوشی های آیفون هم هنگ می کنند! هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس یکی از مشکلات رایج نرم افزاری این دستگاه هوشمند است که با چند ترفند ساده قابل رفع است. شرکت اپل قابلیت های جدیدی روی گوشی های خود قرار داده اما با این حال این محصولات هوشمند هم مانند سایر گوشی های دیگر از خطر هنگ کردن مخصوصا هنگام اجرای برنامه های سنگین در امان نیستند. گاهی اوقات سرعت گوشی آیفون 13 پرومکس به دلیل هنگی یا مشکلات نرم افزاری به قدری پایین می آید که کاربر را خسته کرده و کار با آن را غیر ممکن می کند. خبر بد اینکه هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس نه تنها باعث می شود کاربر نتواند آن را خاموش/ روشن کرده یا ریستارت کند.

در این مقاله ابتدا دلایل هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس را تک تک بررسی کرده  سپس راهکارهایی برای رفع این مشکلات به شما معرفی می کنیم.

دلایل هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس

گوشی های آیفون هم مانند هر دستگاه دیگر بعد مدتی استفاده کند شده و عملکردشان مثل روز اول نمی شود. مهم ترین عوامل هنگ کردن گوشی های آیفون عبارتند از:

  • نصب و اجرای برنامه های سنگین به مدت طولانی
  • ورود هرگونه ویروس یا بدافزار اینترنتی به دستگاه
  • وجود باگ های نرم افزاری که عملکرد گوشی را کند می کند.

مشکلات سخت افزاری گوشی آیفون 13 پرومکس.

بعد آشنایی با عوامل هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس در ادامه راهکارهایی برای رفع این مشکلات به شما معرفی می کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   آپدیت جدید iOS

خاموش کردن آیفون 13 پرومکس

راحت ترین راه رفع هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس، خاموش/ روشن کردن آن است. این کار مخصوصا زمانی که گوشی کند شده یا برنامه ها را به درستی اجرا نمی کند، مشکل را برطرف می کند.

شارژ کردن یکی از راهکارهای رفع هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس

گاهی اوقات حین کار صفحه نمایش گوشی خاموش می شود و کاربر تصور می کند که گوشی هنگ کرده یا فریز شده است. در حالی که مشکل مربوط به شارژ نداشتن گوشی آیفون است. در این شرایط بهترین کار این است که گوشی خود را به یک شارژر وصل کنید.

هارد ریست گوشی را امتحان کنید

یکی دیگر از روش های رفع هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس هارد ریست کردن آن است. برای این کار دکمه هوم و پاور گوشی را به طور همزمان چند ثانیه نگه داشته سپس بعد مشاهده لوگوی اپل دکمه ها را رها کنید. به این ترتیب گوشی شما ریستارت شده و مجدد راه اندازی می شود.

تاثیرحذف برنامه های سنگین در هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس

مهم ترین دلیل هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس را می توان نصب برنامه های سنگین دانست. بنابراین حذف این برنامه ها می تواند مشکل را برطرف کند.

ایجاد فضای بیشتر در گوشی

پر شدن حافظه داخلی گوشی آیفون هم می تواند یکی از دلایل هنگی آن باشد. بنابراین سعی کنید برنامه های اضافی و بدون استفاده را از دستگاهتان حذف کنید.

راهکار رفع هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس

به روز رسانی مرتب سیستم عامل

شرکت اپل هر از گاهی با بروز رسانی سیستم عامل محصولات خود قابلیت های جدیدی به آن ها اضافه می کند. معمولا زمانی که سیستم عامل به طور مرتب بروز نمی شود مشکلاتی مثل هنگی گوشی اتفاق می افتد زیرا نسخه های جدید سیستم عامل های ios دارای یکسری باگ های نرم افزاری هستند که بسیاری از مشکلات آن ها را برطرف می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   چرا رمز عبور من در اپل من کار نمی کند؟

آپدیت به موقع برنامه ها می تواند از بروز مشکلاتی مثل فریز شدن یا هنگی گوشی جلوگیری کرده و آن ها را برطرف کند.

ریست فکتوری آخرین راه رفع هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس

اگر انجام روش های بالا مشکل را برطرف نکرد یعنی گوشی شما مشکل نرم افزاری داشته و باید آن را به حالت کارخانه برگردانید. برای این کار اول یک بک آپ از داده ها و اطلاعاتتان تهیه کرده سپس دستگاه را ریست فکتوری و در نهایت آن را مجدد راه اندازی کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با مهم ترین راهکارهای رفع هنگی گوشی آیفون 13 پرومکس آشنا کنیم. شما می توانید سوالات خود را از بخش نظرات با کارشناسان ما در میان بگذارید.

آموزش انتقال رمز عبور از اپل به اندروید

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پنج =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »