نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع هنگی ایفون 7 بعد از نصب بروزرسانی جدید iOS

قرار است به روزرسانی های نرم افزاری دستگاه ها را بهینه کرده و عملکرد بهتری داشته باشند. اما برعکس به نظر می رسد زیرا چندین نفر پس از نصب یک بروزرسانی جدید در iOS از جمله نسخه های 11.3 و 11.3.1 iOS برای مدلهای بعدی iPhone و iPad با مشکلات مختلفی روبرو شدند. از جمله علائم در حال رخ دادن می توان به خرابی سیستم، تاخیر و یخ زدگی اشاره کرد. اگر پس از اجرای نسخه جدید iOS با iPhone 7 خود با هر یک از این علائم روبرو شدید، ممکن است این پست بتواند به شما در رفع آن کمک کند. در اینجا مجموعه ای از راهکارها و راه حل های عمومی است که در صورت نیاز می توانید به آنها مراجعه کنید.

اگر پیش از این هیچ کار دیگری انجام ندادید، اگر نگرانی دیگری در مورد iPhone جدید خود دارید، مطمئن شوید که از صفحه عیب یابی iPhone 7 ما دیدن کرده اید زیرا ما قبلاً پشتیبانی از دستگاه را شروع کرده ایم. علاوه بر این، در صورت نیاز به کمک بیشتر، همیشه می توانید با تکمیل پرسشنامه مسائل مربوط به iPhone و ارائه اطلاعات کافی در مورد مشکل با ما تماس بگیرید.

راه حل اول: تنظیم مجدد نرم افزاری یا راه اندازی مجدد اجباری.

اگر این اولین بار است که iPhone شما عجیب عمل می کند، به احتمال زیاد این یک اشکال به روز رسانی است که باعث خرابی و یخ زدن آن می شود. به عنوان اولین راه حل بالقوه، می توانید یک ریست نرم یا راه اندازی مجدد را امتحان کنید. راه اندازی مجدد نرم افزاری یا راه اندازی مجدد دستگاه می تواند به رفع اشکالات و خطاهای جزئی که ممکن است عملکرد سیستم را پس از اجرای پلتفرم جدید مختل کرده باشد، کمک کند. اما این تنها در صورتی قابل اجرا است که صفحه نمایش iPhone شما بتواند به ورودی های لمسی پاسخ دهد. در غیر این صورت، انجام مجدد نیرو لازم است. اگر iPhone شما پاسخگو است، می توانید راه اندازی مجدد معمولی یا تنظیم مجدد نرم را با این مراحل انجام دهید:

  1. دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که پیغام Slide to Power Off نمایش داده شود.
  2. کشویی را بکشید تا iPhone شما به طور کامل خاموش شود.
  3. پس از حدود 30 ثانیه، دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید و سپس با ظاهر شدن لوگوی اپل آن را رها کنید.
این مطلب را از دست ندهید   بلندگو داخلی iphone SE 2020

اگر صفحه آیفون شما یخ زده یا پاسخگو نیست، آن را مجبور کنید تا با مراحل زیر راه اندازی مجدد شود:

  1. دکمه روشن / خاموش و دکمه کاهش صدا را به طور همزمان برای حدود 20 تا 30 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  2. سپس وقتی لوگوی اپل ظاهر شد هر دو دکمه را رها کنید.

این یک فرایند شبیه سازی حذف باتری است که معادل ریست نرم یا راه اندازی مجدد معمولی است، اما با استفاده از کلیدهای سخت افزاری انجام می شود زیرا صفحه نمایش پاسخ نمی دهد. و درست مانند یک تنظیم مجدد نرم افزاری، راه اندازی مجدد نیرویی بر هیچ یک از داده های شما که در حافظه داخلی دستگاه ذخیره شده است تأثیر نمی گذارد. منتظر بمانید تا آی فون خود را بوت کنید و ببینید آیا این مشکل را برطرف می کند یا خیر.

راه حل دوم: حافظه داخلی را بررسی و مدیریت کنید.

برخی از فایل های به روز رسانی دارای فرمت های پیچیده یا اندازه فایل بزرگتر هستند و بنابراین می توانند از فضای بیشتری از حافظه داخلی iPhone شما استفاده کنند. اگر هنوز فضای زیادی برای دستگاه شما باقی مانده است، مشکلی ایجاد نشود. اما اگر عاشق بارگیری برنامه های پیچیده و فایل های چند رسانه ای هستید، احتمالاً حافظه موجود بسیار کم است. هنگامی که این اتفاق می افتد، مشکلات عملکردی از جمله تصادفات مکرر و کندی را تحریک می کند. این نشان می دهد که شما نیاز به مدیریت یا آزادسازی فضای ذخیره سازی داخلی گوشی خود دارید. می توانید همه محتویات غیر ضروری از جمله پیام ها، برنامه ها و فایل های قدیمی را که دیگر مفید نیستند حذف کنید. موارد دیگری که می توانید برای پاکسازی فضای حافظه انجام دهید به شرح زیر است:

  • برنامه های پس زمینه را پاک کنید برنامه های پس زمینه برنامه هایی هستند که اخیراً از آنها استفاده کرده اید اما بسته نشده اند. این برنامه ها در حالت آماده به کار هستند، در پس زمینه اجرا می شوند و بنابراین از فضای حافظه داخلی استفاده می کنند.
  • برای پاک کردن برنامه های پس زمینه در iPhone 7، دکمه Home را دوبار سریع فشار دهید. با انجام این کار لیستی از برنامه های اخیراً استفاده شده شما نشان داده می شود. سپس بر روی پیش نمایش هر برنامه بکشید تا پاک شود.
  • برنامه ها و داده های غیر ضروری را حذف کنید. این زمان مناسب برای رها کردن مطالب قدیمی و استفاده نشده است. بنابراین شروع به کاوش و حذف فایل های ناخواسته از صندوق ورودی پیام iPhone، گالری های عکس و سایر پوشه های رسانه ای که دارید، کنید.
  • برای حذف برنامه های بلااستفاده، روی هر نماد برنامه از صفحه اصلی ضربه بزنید و نگه دارید. هنگامی که نمادها شروع به تکان دادن می کنند، روی X در گوشه برنامه ای که می خواهید حذف یا حذف نصب کنید ضربه بزنید. در نهایت، برای تأیید روی Delete ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   فریز شدن گوشی‌های اندروید

برای اعمال این تغییرات و بازسازی سیستم iPhone خود، یکبار تنظیم مجدد را انجام دهید یا یکبار دیگر مجدداً راه اندازی مجدد کنید.

راه حل سوم: همه تنظیمات را بازنشانی کنید.

برای رد تنظیمات نامعتبر از دلایل اصلی، می توانید همه تنظیمات را در iPhone خود بازنشانی کنید. به روزرسانی جدید ممکن است تنظیمات فعلی شما را به طور خودکار تغییر داده و بر عملکرد iPhone شما تأثیر منفی بگذارد. اگر می خواهید در این بازنشانی شانس داشته باشید، می توانید این مراحل را انجام دهید:

  1. از صفحه اصلی روی Settings ضربه بزنید.
  2. روی General ضربه بزنید.
  3. بروید و روی بازنشانی ضربه بزنید.
  4. گزینه Reset all settings را انتخاب کنید. با انجام این کار همه تنظیمات شما بازنشانی شده و مقادیر پیش فرض آنها بازگردانده می شود. این بر داده ها و اطلاعات شخصی شما تأثیر نمی گذارد.
  5. در صورت درخواست، رمز عبور دستگاه خود را برای ادامه وارد کنید.
  6. سپس روی گزینه تأیید بازنشانی ضربه بزنید.

iPhone خود را مجدداً راه اندازی مجدد کرده و سپس ویژگی هایی را که می خواهید از آنها استفاده کنید مانند شبکه های Wi-Fi و بلوتوث فعال کنید تا برخی از آنها نام ببرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »