نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار گرفته است. شرکت اپل همزمان با طراحی مدل های جدید گوشی های خود یعنی اپل 13 پرومکس، از جدیدترین نسخه سیستم عامل های خود که همان ios15 است رونمایی کرده است.

زمانی که حرف از بروزرسانی سیستم عامل گوشی های اپل به میان می آید سوال اصلی اغلب کاربران این است که چگونه گوشی اپل خود را بروز کنیم؟

با استفاده از مراحلی که در ادامه معرفی می شوند به راحتی گوشی اپل خود را آپدیت کنید.

چگونگی آپدیت گوشی های اپل

سیستم عامل گوشی های اپل مانند هر دستگاه هوشمند دیگر هر از گاهی به بروز رسانی نیاز دارد. آپدیت گوشی های اپل کاری آسان و بی خطر است به شرط آن که آن را اصولی انجام دهید.

2 روش آپدیت گوشی های اپل عبارتند از روش بی سیم و بروز رسانی اپل با استفاده از کامپیوتر. در ادامه این روش ها کامل تر توضیح داده می شوند.

قبل شروع آپدیت گوشی های اپل این نکته را حتما به یاد داشته باشید که حتما از اطلاعات ذخیره شده در سیستم یا فضای ابری یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

آپدیت گوشی های اپل از طریق WiFi

حتما برایتان پیش آمده حین  کار با گوشی پیغامی برایتان ظاهر می شود که درباره آپدیت نسخه جدید سیستم عامل دستگاه از شما سوال می پرسد. در این شرایط می توانید به راحتی روی گزینه Install Now ضربه بزنید تا مراحل بروز رسانی شروع شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری iphon 11 pro max

نکات مهم هنگام آپدیت گوشی های اپل با وای فای

حتما گوشی های اپل خود را از طریق شارژر به پریز متصل کرده سپس از راه وای فای به اینترنت متصل شوید.

وارد بخش General در تنظیمات گوشی خود شده سپس روی گزینه Software Update ضربه بزنید.

گزینه Download and Install را لمس کنید. در این مرحله پیغامی برایتان ظاهر شده که از شما می خواهد برنامه ها را از گوشی حذف کنید تا فضای کافی برای آپدیت گوشی فراهم شود. روی گزینه Continue ضربه زده یا با انتخاب cancel عملیات آپدیت گوشی اپلتان را لغو کنید.

آپدیت گوشی اپل شما ممکن است چند دقیقه طول بکشد. در این شرایط امکان استفاده از گوشی خود را ندارید. بعد اتمام فرایند رمز عبور گوشی خود را وارد کنید. تبریک می گوییم آپدیت گوشی اپل شما با موفقیت به پایان رسید!

خطاهای احتمالی هنگام بروز رسانی گوشی اپل با وای فای

ممکن است حین فرایند آپدیت گوشی های اپل با وای فای با پیغام های مختلفی رو به رو شوید که یکی از آن ها کمبود حافظه گوشی است. برای رفع این مشکل می توانید برنامه های غیر ضروری خود را از دستگاهتان حذف کرده یا از روش بروز رسانی اپل با لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده کنید. استفاده از وی پی ان یا پروکسی حین آپدیت گوشی ممکن است اختلالاتی در روند اجرای آن ایجاد کند.

نحوه فعال سازی آپدیت خودکار گوشی های اپل

نکته جالب اینکه اگر سیستم عامل اپل شما ios12 یا نسخه های بالاتر باشد، با انجام یکسری تنظیمات می  توانید آن را به صورت خودکار بروز کنید. برای این کار ابتدا وارد تنظیمات گوشی شده سپس گزینه General  و بعد آن گزینه Software Update را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش انتقال اطلاعات برنامه واتساپ

روی گزینه Customize Automatic Updates ضربه زده سپس گزینه Install iOS Updates را فعال کنید. در این صورت دستگاه به طور خودکار در زمان مناسب آپدیت را شروع می کند.

آپدیت گوشی های اپل با کامپیوتر

ممکن است به هر دلیلی امکان استفاده از  وای فای برای آپدیت گوشی خود را نداشته باشید در این صورت می توانید از کامپیوتر یا لپ تاپتان کمک بگیرید. برای این کار لازم است گوشی و لپ تاپ شما به یک شبکه متصل شوند. سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  • قسمت Finder در سیستم عامل مک او اس را باز کنید. همچنین اگر سیستم عامل شما macOS Mojave 10.14 است یا از کامپیوترتان استفاده می کنید، نرم افزار آی تونز را اجرا کنید.

روش آپدیت گوشی اپل

  • گوشی خود را به کامپیوترتان وصل کنید. بعد پیدا کردن اپلتان روی گزینه های General یا Settings کلیک کرده و Check for Update را انتخاب کنید.
  • گزینه Download and Update را انتخاب کرده سپس رمز عبور خود را وارد کنید.

در این مرحله آپدیت گوشی اپل شما به پایان می رسد.

خطاهای احتمالی بروز رسانی اپل با کامپیوتر

مانند روش قبل ممکن است حین اجرای آپدیت گوشی های اپل با استفاده از کامپیوتر با پیغام کمبود حافظه مواجه شوید. در این شرایط راهی به جز حذف فایل های غیر ضروریتان ندارید.

آپدیت گوشی های اپل باعث می شود آن ها همیشه بروز باقی بمانند از طرفی از بروز مشکلات در آینده هم جلوگیری می کند. در این مقاله سعی کردیم شما را با روش های متداول بروز رسانی گوشی های اپل آشنا کنیم. شما می توانید سوالات خود را از همین صفحه با کارشناسان ما در میان بگذارید.

این مطلب را از دست ندهید   آنلاک کردن اپل آیدی

آموزش تقویت صدای مکالمه در آیفون و آیپد

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »