نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش شخصی سازی حالت Do Not Disturb در آی او اس 12

برای شخصی سازی حالت Do Not Disturb در iOS12 کافی است تا مراحل درج شده در بخش زیر انجام شود. (در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در انجام مراحل زیر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات اپل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید).

  1. به کنترل سنتر آی او اس 12 بروید. برای رسیدن به بخش کنترل سنتر کافی است تا صفحه نمایش خود را از پایین به سمت بالا سوایپ کنید (بکشید). (اگر از کاربران آیفون ایکس و ایکس اس هستید برای رسیدن به کنترل سنتر می‌بایست از بالا سمت راست به پایین سوایپ کنید.
  1. روی آیکون Do Not Disturb انگشت خود را نگاه دارید و فشار دهید.
  1. در این قسمت می‌توانید به آپشن‌های شخصی سازی حالت Do Not Disturb دسترسی داشته باشید و به صورت سریع محتوای نوتیفیکیشن‌ها را مدیریت کنید.

شخصی سازی حالت Do Not Disturb در iOS12

اپل همگام با توسعه آی او اس 12، امکانات بیشتری را به حالت Do Not Disturb اضافه کرده است. توسعه این حالت کمک کرده تا آیفون‌ها و آیپد‌ها به صورت هوشمندتر و شخصی‌سازی شده بتوانند محتوای نوتیفیکیشن‌های مختلف را به کاربران نشان دهند. نحوه نشان دادن اعلان‌ها در آی او اس 12 به صورت پیش‌رفته‌ای کنترل شده است. در این نسخه، دستگاه زمانی را که کاربر علاقمند به مشاهده نوتیفیکیشن‌ها است را یاد می‌گیرد و طی آن اطلاعات را به صورت کنترل شده‌ای به کاربر نشان می‌دهد.

این مطلب را از دست ندهید   باتری iPhone 11

کاربر با شخصی سازی حالت Do Not Disturb در iOS12 می‌تواند زمان‌بندی‌های مشخصی را برای پخش نوتیفیکیشن‌ها تعیین کرده و در اختیار دستگاه قرار دهد. با این کار دستگاه از اعلام نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها در همان ساعات مشخص خودداری می‌کند.

علاوه بر این، می‌توان قابلیت Do Not Disturbرا به گونه‌ای تنظیم کرد که در زمان ساعات خواب پیام‌های مختلف توسط دستگاه نمایش داده نشود.

حالت Do Not Disturb

یکی از حالت‌های موجود در آیفون اپل، حالت Do Not Disturb است که کاربران با فعال‌سازی آن می‌توانند کنترل بهتری بر روی نحوه پخش و نمایش نوتیفیکیشن‌ها داشته باشند. رونمایی رسمی از این قابلیت برای اولین بار در سال 2012 و با انتشار نسخه 6 سیستم عامل آی او اس (iOS 6) از سوی اپل انجام پذیرفت.

فعالسازی حالت Do Not Disturb به کاربر کمک می‌کند تا در موقعیت‌های خاص از مزاحمت‌های ایجاد شده توسط گوشی پیشگیری کند. برای مثال هنگامی که حالت Do Not Disturb آیفون فعال باشد و شخصی با شما تماس بگیرد، دستگاه واکنشی به این تماس نخواهد داشت و فرد تماس گیرنده تنها یک صدای بوق را می‌شنود و در ادامه به پیغام‌گیر صوتی منتقل می‌شود.

در این شرایط شما با مشاهده لاک اسکرین آیفون، شاهد یک تماس ناموفق (Missed Call) خواهید بود که نشان می‌دهد چه کسی و در چه زمانی با شما تماس گرفته است. اپل در توسعه آی او اس 12 امکانات بیشتری را به حالت Do Not Disturb اضافه کرده است تا آیفون‌ها و آیپد به صورت هوشمندتر و شخصی سازی شده بتوانند محتوای نوتیفیکیشن‌های مختلف را به کاربران نشان دهند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض اتصال شارژر iphon 11 pro max
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »