نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت راه اندازی مجدد در ایفون

بعد از نصب iOS فقط سیستم iOS خود را به روز کرده و فکر می کنید می توانید از نسخه جدید لذت ببرید. در واقع، متوجه می شوید که آیفون شما مرتباً ریبوت می شود. چه چیزی اشتباه پیش رفت؟ نمی توانید دلیل آن را پیدا کنید، بنابراین این مقاله را را دنبال کنید تا دلیل این خرابی یافت شود. در این مقاله، دلایل راه اندازی مجدد مجدد آیفون مانند خطاهای بروزرسانی نسخه، حملات بدافزار، درایورهای بی ثبات یا مشکلات سخت افزاری را توضیح خواهم داد. شما می توانید آن را در iPhone XS / X / 8/7 / 5s انجام دهید.

دلایل رایج برای آیفون راه اندازی مجدد می شود

لازم است قبل از حل مشکل دلایل وقوع آن را درک کنید. آیفون راه اندازی می شود و صفحه نمایش به طور معمول آرم اپل را نشان می دهد. اما، آیفون دوباره شروع به کار می کند تا زمانی که آرم اپل نمایش داده شود. در اینجا برخی از دلایل عمده ای وجود دارد که نشان می دهد چرا آیفون مرتباً دوباره شروع به کار می کند:

مسئله بروزرسانی: در هنگام به روزرسانی سیستم iOS، روند به روزرسانی به دلایل مختلف (مانند قطع شدن شبکه) قطع شد، که باعث بروز مشکلاتی در سیستم iOS شد. بروزرسانی ناپایدار iOS نیز می تواند باعث این مسئله شود.

بدافزار: می توانید برنامه ها را از منابع دیگر نصب کنید. با این حال، تهدید امنیتی مانند نصب نرم افزارهای مخرب از منابع غیرقابل اعتماد در تلفن آسان است.

درایور ناپایدار: در آیفون به دلیل آسیب رسیدن به سیستم داخلی گوشی ناپایدار است، همچنین ممکن است باعث راه اندازی مجدد آیفون 6 شود.

این مطلب را از دست ندهید   آنتن WiFi iphone X

مشکلات سخت افزاری: هنگامی که آیفون با افت یا خرابی آب مواجه شد، خرابی مولفه سخت افزاری (مانند خرابی دکمه پاور) نیز می تواند باعث راه اندازی مجدد آیفون شود.

همگام سازی / پشتیبان گیری از اطلاعات آیفون

قبل از انجام اصلاحاتی که ممکن است باعث از دست رفتن داده ها شود، از نسخه پشتیبان تهیه شده از اطلاعات iPhone خود اطمینان حاصل کنید. هنگامی که آیفون برای رفع مشکل نیاز به پاک کردن داده ها دارد، این همان کاری است که می توانید قبل از از دست دادن اطلاعات انجام دهید. درباره روش پشتیبان گیری با استفاده از iCloud و iTunes، وب سایت رسمی Apple معرفی مفصلی دارد.

تاریخ را برای اول دسامبر تنظیم کنید

این روش ساده و عجیب به نظر می رسد، اما برخی از افراد موفق شده اند از شر این مشکلات خلاص شوند. آن را امتحان کنید:

تنظیمات> عمومی> تاریخ و زمان، تاریخ را 1 دسامبر تنظیم کنید.

حافظه داخلی را تمیز کنید

فضای ذخیره سازی داخلی کافی در آیفون نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود. با بررسی فضای ذخیره سازی، می توانید نحوه استفاده از فضای ذخیره سازی را بفهمید و برنامه ها و داده های غیرضروری را برای صرفه جویی در فضای انتخابی حذف کنید.

فضای ذخیره سازی موجود را بررسی کنید: تنظیمات> عمومی> کاربرد، بنابراین می توانید فضای خالی باقیمانده را مشاهده کنید.

بروزرسانی – iOS و نرم افزار

iOS را به روز کنید. به طور کلی، اگر اکثر کاربران به دلیل نسخه خود، مشکل سیستم آیفون یکسانی را داشته باشند، اپل نسخه جدید iOS را برای حل این مشکل منتشر می کند.

این مطلب را از دست ندهید   علت تکرار راه اندازی مجدد آیفون

می توانید نسخه به روز شده موجود را مشاهده کنید: تنظیمات> عمومی> به روزرسانی نرم افزار.

اگر نمی توانید در iPhone به روزرسانی کنید، می توانید از iTunes برای انجام به روزرسانی استفاده کنید.

برنامه به روزرسانی

اگر این برنامه باعث می شود آیفون 7 مرتباً راه اندازی مجدد شود، به روزرسانی به جدیدترین نسخه مشکل را برطرف می کند.

آنها را به طور معمول به روز کنید: App Store> Update> Update all / yek-one بروزرسانی کنید.

برنامه را بررسی کنید

فروشگاه اپل بیش از 1.5 میلیون برنامه را ارائه می دهد، اما به این معنی نیست که همه عالی هستند. اگر برنامه ای را تازه نصب کرده اید و تلفن شما شروع به راه اندازی مجدد می کند، سعی کنید آن را حذف نصب کنید و ببینید آیا مشکل برطرف شده است. یا می توانید برنامه خود را مانند این بررسی کنید:

تنظیمات> حریم خصوصی> تجزیه و تحلیل> تجزیه و تحلیل داده ها (این عملکردی است که برای بررسی برنامه استفاده می شود). از طریق لیست بروید تا بفهمید کدام برنامه استثنا دارد. پس از حذف آن، iPhone شما ممکن است به حالت عادی برگردد.

برای حل مجدد راه اندازی مجدد آیفون از حالت DFU استفاده کنید

آیفون را کاملاً توسط حالت DFU بازیابی کنید، تمام داده ها و تنظیمات خود را پاک کنید و سیستم iOS را بارگیری کنید تا بسیاری از مشکلات ناشناخته iOS را برطرف کنید. بنابراین، این بهترین راه حل اپل برای مشکلات مختلف iOS است.

فرآیند بازیابی را می توان با iTunes و با تنظیم iPhone در حالت DFU انجام داد. وارد حالت DFU شوید:

این مطلب را از دست ندهید   آموزش آپدیت آیفون

iPhone 6s و پایین: دکمه Home و دکمه قفل را به مدت 8 ثانیه فشار داده و نگه دارید، سپس دکمه قفل را رها کنید.

آیفون 7: دکمه کناری و دکمه کاهش صدا را به طور همزمان 8 ثانیه فشار داده و نگه دارید، سپس دکمه کناری را رها کنید.

iPhone XS / X: دکمه افزایش صدا و دکمه کاهش صدا را سریعاً پشت سر هم فشار دهید، سپس دکمه کناری و دکمه کاهش صدا را به طور همزمان فشار دهید.

پس از اتمام روند بازیابی، می توانید اطلاعات پشتیبان را از iTunes یا iCloud پشتیبان تهیه کنید.

نتیجه گیری

در صورت عدم وجود مشکلات سخت افزاری، روش های فوق می توانند به شما در حل نرم افزار کمک کنند تا باعث راه اندازی مجدد آیفون شود. اگر بعد از استفاده از حالت DFU برای بازیابی هنوز مشکلی را حل نکرده اید، برای کمک به فروشگاه Apple Store مراجعه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یک =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »