نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فعال کردن ایردراپ از طریق Settings

برای دسترسی به ایردراپ چند روش مختلف وجود دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. روش اول، وارد شدن از طریق Settings است. همانگونه که می‌‌دانید بخش Settings تمام تنظیمات آیفون یا آیپد را در خود جای داده است. برای فعال کردن ایردراپ از طریق Settings کافی است تا مراحل روبرو را دنبال کنید. ابتدا گوشی را آنلاک کرده و در صفحه‌ی خانه روی آیکون چرخدنده‌ای Settings تپ کنید. روی General تپ کنید. در این بخش نیز روی AirDrop تپ کنید.

در منوی تنظیمات ایردراپ، این امکان وجود دارد که دریافت افراد مجاز جهت ارسال فایل را مشخص کنید. توصیه می‌شود جهت حفظ امنیت اطلاعات و گوشی خود، گزینه‌ی Contacts Only (دریافت فایل تنها از مخاطبین) را انتخاب کنید. سایر گزینه‌های موجود در این بخش، گزینه‌ی Everyone، به معنی مجاز بودن دریافت فایل و گزینه پیش‌فرض Receiving Off، به معنی غیرفعال بودن دریافت فایل از طریق AirDrop است.

در صورت نیاز به ارسال فایل می‌بایست ابتدا فعال کردن ایردراپ را انجام دهید. برای این کار باید گزینه‌ی دوم یا سوم یعنی Contacts Only یا Everyone را انتخاب کنید. جهت ارسال فایل توسط ایردراپ، ابتدا فایل را به روش‌های مختلف باز کنید و دکمه‌ی Share یا به اشتراک‌گذاری را جستجو کنید. در منوی Share روی AirDrop تپ کنید و کمی منتظر بمانید تا دستگاه محصولات اپل نزدیک به خود را شناسایی کند. روی وسیله‌ای که موردنظرتان است تپ کنید تا ارسال و یا دریافت فایل انجام شود.

فعال کردن ایردراپ از طریق Control Center

روش دیگری که برای فعال کردن ایردراپ می‌توان از آن استفاده کرد، فعال کردن از طریق کنترل سنتر دستگاه است. برای دسترسی به کنترل سنتر آیفون، صفحه هوم آیفون خود را از پایین به بالا بکشید. پس از این کار و مشاهده کنترل سنتر، بخش ارتباطات یا connectivity tools که شامل آیکون وای-فای، بلوتوث و … می‌شود را لمس کرده و انگشت خود را روی آن نگه دارید. انگشت خود را برای چند ثانیه نگه دارید تا تمامی ابزارهای ارتباطی این بخش از جمله AirDrop برای شما به نمایش درآید.

این مطلب را از دست ندهید   حذف تبلیغات در گوشی اپل

بر روی آیکون ایردراپ تپ نمایید تا گزینه‌های موجود برای شما نشان داده شود. با این کار فعال کردن ایردراپ آیفون شما به درستی انجام شده و شما می‌توانید برای دریافت و یا ارسال فایل از دیگر محصولات مجهز به سیستم عامل iOS استفاده کنید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر آیفون اپل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »