نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با سبک عکاسی در گوشی اپل برای اولین بار با ورود گوشی های اپل 13 و اپل 13 پرومکس معرفی شدند. این ویژگی به شما امکان ویرایش عکس ها در زمان واقعی را می دهد اما معمولا بیشتر از چند پارامتر ساده است. در این مقاله شما را نحوه کار با سبک های عکاسی در گوشی های اپل آشنا می کنیم.

ویژگی فیلتر در سبک های عکاسی

سبک های عکاسی در گوشی های اپل مستقیم در خط پردازش تصویر ادغام شده است. یعنی ویژگی سبک های عکاسی در گوشی های اپل با قابلیت فیلتر یا اصلاح عکس در ویرایش تصاویر فرق دارد.

شما می توانید به راحتی قبل عکاسی سبک خود را انتخاب کرده و ویژگی های صحنه را بالا ببرید. مثلا یکی از سبک های عکاسی کنتراست قدرتمند است که جزئیات تیره عکس را برجسته تر می کند.

ویژگی سبک عکاسی

چیزی که سبک های عکاسی را نسبت به ویژگی های دیگر متمایز می کند، تنظیمات خط اول پردازش تصویر است. به این معنی که تنظیمات به صورت کاملا هوشمند انجام شده و بخش های مختلف تصویر بر پایه سبک های عکاسی تنظیم می شوند.

چگونه از لرزش دوربین اپل جلوگیری کنیم؟

عناصر  مهم تصویر مثل رنگ پوست در سبک های عکاسی کاملا حفظ می شوند در حالی که برخی ویژگی ها مثل غروب آفتاب یا گل ویرایش می شوند. آشنایی با سبک عکاسی در گوشی اپل اعمال هرگونه فیلتر بعد عکس برداری روی کیفیت تصویر تاثیر گذاشته و کار را سخت می کند.

آموزش تنظیم سبک های عکاسی

شرکت اپل برای تنظیم سبک های عکاسی پیش فرض خود مثل تغییر صدا یا اضافه کردن تصاویر به فضاها امکان تکان دادن می دهد. این شرکت با رونمایی از جدیدترین سری گوشی های خود ویژگی های جدیدی مثل حالت تاریک شب، ایموجی های جدید، تم های جدید شب، استفاده از لنزهای جدید، حساس تر کردن حسگرها و… را به سبک های عکاسی اضافه کرده است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دوربین عقب iPhone XR

تنظیم سبک عکاسی

قابلیت های فوق العاده دوربین گوشی های اپل

دوربین گوشی های اپل میان سایر تلفن های همراه هوشمند عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده. برخی ویژگی ها مثل حالت شب یا افزایش نوردهی باعث محبوبیت بیشتر سبک های عکاسی در گوشی های اپل شده است.

آشنایی با سبک عکاسی در گوشی اپل

با معرفی سری جدید گوشی های اپل شاهد تغییرات چشمگیر در سیستم عامل و قطعات سخت افزاری این محصولات هوشمند بودیم. سبک های عکاسی یکی از ویژگی های مهم و کاربردی گوشی های اپل است. که به شما این امکان را می دهد که ویرایش های خود را در زمان واقعی تری انجام دهید.

تعمیر گوشی اپل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »