نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تغییر نحوه آنلاک یا قفل گشایی صفحه نمایش آیفون

در سیستم عامل آی او اس 10 برای آنلاک یا قفل گشایی صفحه نمایش آیفون باید دکمه هوم (Home) دستگاه را فشار دهید. این موضوع در حالیست که در نسخه‌های پیشین سیستم عامل آی او اس نیازی به فشردن دکمه هوم وجود نداشتنحوه آنلاک یا قفل گشایی صفحه نمایش آیفون در آی او اس 10 با نسخه‌های پیشین چه تفاوتی دارد؟

یکی از اصلی‌ترین تغییراتی که اپل در سیستم عامل آی او اس 10 یا همان iOS 10 ایجاد کرده است مربوط به نحوه آنلاک یا قفل گشایی صفحه نمایش دستگاه با استفاده از دکمه هوم (Home) می‌شود. در آی او اس 10 خبری از عبارت Slide to Unlock در لاک اسکرین دستگاه نیست! به بیان دیگر اگر سیستم عامل آی او اس 10 در آیفون یا آیپدتان نصب شده باشد، با کشیدن انگشت خود از سمت راست به چپ در لاک اسکرین دستگاه قادر به آنلاک یا قفل گشایی صفحه نمایش نخواهید بود، بلکه به بخش ویجت‌ها منتقل می‌شوید.

در آی او اس روش جدیدی به منظور نحوه آنلاک یا قفل گشایی صفحه نمایش آیفون ارائه شده است. بدین منظور باید انگشت خود را بر روی دکمه هوم (Home) دستگاه قرار داده فشار دهید! در این شرایط اگر قابلیت قفل گشایی از نمایشگر با استناد به اسکن اثر انگشت (Touch ID) فعال باشد، اثر انگشت شما توسط آیفون شناسایی شده و از قفل نمایشگر عبور می‌کنید اما اگر قابلیت اسکن اثر انگشت دستگاه فعال نباشد به صفحه وارد کردن رمز عبور منتقل می‌شوید. بنابراین در آی او اس 10 به منظور آنلاک یا قفل گشایی صفحه نمایش آیفون باید دکمه هوم آن را فشار دهید! این موضوع در حالی است که در نسخه‌های پیشین سیستم عامل آی او اس نیازی به فشردن دکمه هوم به منظور نحوه آنلاک یا قفل گشایی صفحه نمایش آیفون وجود نداشت و تنها با لمس آرام این دکمه فرآیند مد نظر تکمیل می‌شد!

این مطلب را از دست ندهید   صفحه iPhone 11 Pro

خوشبختانه اپل این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران نسبت به تغییر نحوه آنلاک یا قفل گشایی صفحه نمایش آیفون در آی او اس 10 اقدام کنند. هدف ما در این مقاله آموزش نحوه انجام این تغییر و بازگرداندن شرایط پیشین است. بنابراین اگر تمایل دارید که نسبت به تغییر نحوه آنلاک یا قفل گشایی صفحه نمایش آیفون در آی او اس 10 اقدام کنید با ادامه این مقاله همراه باشد.

چگونگی تغییر نحوه آنلاک یا قفل گشایی صفحه نمایش آیفون در آی او اس 10

اگر قصد دارید که شیوه آنلاک شدن صفحه نمایش آیفون مجهز به سیستم عامل آی او اس 10 خود را به حالت قدیمی بازگردانید، کافیست که مراحل زیر را انجام دهید:

وارد بخش تنظیمات یا همان Settings آیفون خود شوید.

به بخش General و سپس Accessibility مراجعه کنید.

گزینه Home Button را در این بخش انتخاب کنید.

در این قسمت گزینه‌ای با عنوان Rest Finger to Open قرار دارد که باید آن را فعال کنید.

با انجام مراحل فوق شیوه آنلاک شدن صفحه نمایش آیفون یا آیپدتان به حالت قدیمی باز می‌گردد. به بیان دیگر با انجام این مراحل نیازی به فشردن دکمه هوم دستگاه به منظور آنلاک یا قفل گشایی وجود ندارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یازده =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »