نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

این روز ها اشتراک گذاری ویدیو و ساختن کلیپ های کوتاه در بین کاربران بسیار رواج یافته و اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام به مکان عالی به منظور انجام این کار تبدیل شده‌اند. اما برای اشتراک گذاری یک فیلم یا ویدیوی خوب از خودتان در اینستاگرام لازم است که در قدم اول بتوانید آن ویدیو را به بهترین شکل ممکن ضبط کنید! به نظر شما انجام این کار چطور ممکن است؟ آیا ابزارها و برنامه هایی برای ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ وجود دارند؟

بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو اپلیکیشن iMovie

اپلیکیشن iMovie یک نرافزار ساخت کلیپ حرفه ای و فیلم برای سیستم عامل iOS است که متاسفانه شامل نسخه اندرویدی نمی‌شود. این اپلیکیشن توسط خود اپل برای آیفون و آیپدهایش توسعه داده شده و این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا چند کلیپ را در آن ادغام و ویرایش کنند. اگر به دنبال بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ برای آیفون یا آیپدتان هستید، مطمئن باشید که iMovie یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

خوشبختانه اپلیکیشن واین یا Vine برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و کیفیت عملکرد بالای آن منجر شده تا در لیست بهترین برنامه های ساخت فیلم و برنامه کلیپ ساز ما جای داشته باشد. اصلی ترین قابلیت این برنامه مربوط به امکان ساخت ویدیو های 6 ثانیه ای و لوپ (تکرار شدنی) می‌شود.

برنامه FxGuru: Movie FX Director یک نرم افزار ساخت کلیپ حرفه ای کاملا منحصر به فرد و بسیار جالب است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید افکت ها و انیمیشن های جالبی را به ویدیو های خود اضافه کنید. اغلب انیمیشن های این برنامه با سینمای هالیوود و شخصیت های آن ارتباط مستقیم دارند. کار با برنامه مذکور آسان است و برنامه شامل نسخه های سازگار با اندروید و iOS می‌شود.

بهترین نرم افزار ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو اپلیکیشن FiLMiC Pro

برنامه FiLMiC Pro یکی از بهترین برنامه هایی است که با استفاده از آن می‌توانید فیلم و ویدیو های باکیفیت و جالبی را ضبط کنید. این برنامه شامل قابلیت های متعددی می‌شود و کار کردن با آن نسبتا ساده است. قابلیت هایی همچون ضبط فیلم اسلوموشن، زمان گریز و غیره همگی به راحتی توسط این برنامه ارائه خواهند شد. ضمنا اپلیکیشن FiLMiC Pro شامل نسخه های سازگار با اندروید و iOS می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   تورفتگی بیضی سیاه آیفون 12

ساخت کلیپ اپلیکیشن Splash

اگر از آیفون یا آیپدهای اپل در کنار هدست های واقعیت مجازی استفاده می‌کنید، برنامه Splash را از دست ندهید. این برنامه بدون تردید یکی از بهترین برنامه های ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ ساز محسوب می‌شود. اپلیکیشن مذکور قابلیت ضبط ویدیو های 360 درجه برای مشاهده در هدست های واقعیت مجازی را  ارائه می‌کند و کیفیت عالی را هم در این راستا دارد. البته در صورت عدم وجود هدست واقعیت مجازی هم امکان اشتراک گذاری ویدیو های مذکور و مشاهده آن ها وجود دارد. برنامه Splash فقط شامل نسخه سازگار با iOS می‌شود.

بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو اپلیکیشن Dubsmash

کلیپ های دابسمش به یکی از رایج ترین سبک ویدیو هایی تبدیل شده که هم اکنون در اینستاگرام، تلگرام و غیره اشتراک گذاری می‌شود. برای ساخت  کلیپ دابسمش باید از اپلیکیشن های خاصی استفاده کنید که برنامه Dubsmash بدون تردید یکی از بهترین آن هاست. این اپلیکیشن شامل دو نسخه اندرویدی و iOS می‌شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می‌توانید به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه دابسمش (Dubsmash): لب خوانی صدا و آهنگ” بپردازید.

ساخت کلیپ اپلیکیشن Boomerang From Instagram

یکی دیگر از اپلیکیشن های برتری که می‌توانید برای ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ های جالب از آن استفاده کنید، برنامه بومرنگ یا Boomerang است. با استفاده از این برنامه می‌توانید کلیپ های لوپ (رفت و برگشتی) کوتاهی را تدوین کنید که از کنار هم قرار دادن 10 عکس مستقل تشکیل شده‌اند و شبیه به تصاویر متحرک گیف (GIF) هستند. اپلیکیشن Boomerang from Instagram برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه از مقاله “معرفی و آموزش استفاده از برنامه بومرنگ اینستاگرام (Boomerang)” استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایشگر iPhone 11

درست کردن کلیپ اپلیکیشن MoviePro

برنامه MoviePro برای ساخت کیپ هم از آن دسته اپلیکیشن هایی است که مختص سیستم عامل iOS بوده و شامل نسخه اندرویدی نمی‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن به مجموعه عظیمی از قابلیت های مختلف دست پیدا می‌کنید و می‌توانید ساخت فیلم و ویدیو یا کلیپ را به صورت حرفه ای تجربه کنید.

بهترین برنامه ساخت کلیپ اپلیکیشن Adobe Premiere Clip

شرکت آدوبی یا Adobe یکی از شناخته شده ترین کمپانی هایی است که در زمینه توسعه و انتشار برنامه های ویرایش عکس و فیلم فعالیت دارد. برنامه Adobe Premiere Clip اپلیکیشن اختصاصی این کمپانی برای ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ در موبایل محسوب می‌شود که خوشبختانه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. برنامه مذکور قابلیت های متعدد و بسیار پیشرفته ای را در اختیارتان قرار می‌دهد و بدون تردید یکی از اصلی ترین کاندیدای کسب عنوان بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ در موبایل است.

بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ اپلیکیشن MSQRD

با برنامه MSQRD می‌توانید ماسک های جالبی را به صورت خود اضافه کنید یا تعویض صورت را انجام دهید و کلیپ های ویدیویی جالبی را به این صورت تدوین نمایید. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده ویکی از محبوب ترین اپلیکیشن های تعویض چهره محسوب می‌شود.

ساخت بهترین کلیپ اپلیکیشن PocketVideo

برنامه PocketVideo هم مجموعه جالبی از قابلیت های مختلف را به منظور ساخت کلیپ و فیلم های جالب در اختیارتان قرار می‌دهد. امکان اضافه کردن دست نوشته، فیلترهای مختلف، استیکر و تبدیل فیلم ها به گیف (GIF) برخی از اصلی ترین قابلیت های برنامه PocketVideo محسوب می‌شوند. این برنامه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. این نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام هم میتوان استفاده کرد.

این مطلب را از دست ندهید   فریز شدن گوشی‌های اندروید

اپلیکیشن Videorama

شک نکنید که برنامه Videorama پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ را دارد، اما تنها مشکل آن است که فقط با سیستم عامل iOS سازگاری خواهد داشت! این اپلیکیشن مجموعه کاملی از قابلیت های مختلف را برای ویرایش و ساخت کلیپ های ویدیویی جالب در اختیارتان قرار خواهد داد و توصیه می‌کنیم که حداقل یک بار هم که شده از آن استفاده کنید.

برنامه Quik هم یکی دیگر از اپلیکیشن با کیفیتی است که می‌توانید از آن برای ساخت کلیپ و فیلم های جالب استفاده کنید. این برنامه زا قابلیت تبدیل عکس ها به فیلم و صداگذاری بر روی ن ها پشتیبانی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با برنامه Quik به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه Quik (کوییک): ساخت ویدیو از عکس ها” بپردازید. خوشبختانه برنامه مذکور با هر دو سیسم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

اپلیکیشن Vue

برنامه Vue هم می‌تواند در لیست بهترین برنامه های ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ ما بگیرد. این برنامه قابلیت های مختلفی را به شکل ساده ارائه می‌کند و بسیار کاربرد است. اضافه کردن فیلتر، ادیت ویدیو، اضافه کردن استیکر و غیره برخی از قابلیت های آن محسوب می‌شوند. خوشبختانه برنامه Vue برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است.

اپلیکیشن Hyperlapse From Instagram

برنامه Hyperlapse From Instagram یکی دیگر از اپلیکیشن های جدیدی محسوب می‌شود که توسط اینستاگرام توسعه داده شده است. متاسفانه این برنامه فقط شامل نسخه سازگار با iOS می‌شود. برنامه مذکور امکان ضبط ویدیو های زمان گریز را ارائه خواهد کرد و از سیستم لرزشگیر حرفه ای بهره می‌برد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »