نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تعویض ال سی دی آیفون

همانطور که می دانید اپل یک برند بسیار با کیفیت و ظریف و دقیق است کیفیت ال سی دی آیفون زبان زد خاص و عام است و کیفیتی که این گوشی در کمتر برند دیده می شود به بیان دیگر می توان گفت برندهای دیگر اصلا نمی توانند با کیفیت گوشی های اپل رقابت بکنند اگر شما می‌خواهید.

از این برند برای خود گوشی موبایل تهیه کنید باید بدانید که همانطور که قیمت این گوشی ها بسیار بالاست از قیمت قطعات و خدمات پس از فروش آن نیز به طبع بالاست. به خصوص در زمان حال که نوسانات دلار و قیمت ارز در کشور ما وجود دارد پس اگر این گوشی را تهیه کردید و روزی دچار مشکل شد. باید بدانید که برای استفاده از خدمات پس از فروش و تعمیر گوشی خود نیاز به پول زیادی دارید.

تعویض ال سی دی آیفون

قطعات گوشی اپل بسیار ظریف و دقیق می باشند پس تعمیر  قطعات و تعویض ال سی دی آیفون نیاز به تجربه بالا از سوی تعمیرکار دارد و هر کسی نمی تواند ادعا کند که تعمیرکار گوشی اپل است دیده شده تعمیرکاران که در برندهای دیگر بسیار متبحر بوده‌اند در برند اپل کارایی چندانی نداشتند و نتوانستند عیب و ایرادهای این گوشی ها را رفع کنند و توصیه ما به شما این است که سعی کنید یک تعمیر کار بسیار مجرب برای گوشی خود پیدا کنید شما برای این کار کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت موبایل شما را تعمیر کنند.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال Dock iPhone X

زمانی که شما گوشی موبایل را میخرید دو حالت دارد یا گوشی شما همراه با ضمانت است یا گوشی را بدون گارانتی خریداری می‌کنید و شرکت‌های وابسته هستند که می توانند تعمیرات موبایل آیفون شما را با قطعات اصلی انجام دهند.

گارانتی ال سی دی آیفون

اگر گوشی خود را بدون ضمانت خریداری کرده باشید که نمی توانید از خدمات پس از فروش شرکت های واسطه بهره ببرید. اگر گوشی را با گارانتی خریداری کرده باشید می توانید از خدماتی که آنها ارائه می‌دهند استفاده کنید این خدمات شامل تمام خدمات اعم از خرابی ها، در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری نمی باشند و فقط کمی از مشکلات گوش شما را برطرف می کند.

دارای ضمانت باشد می‌توانید به خدمات پس از فروش نمایندگی خود مراجعه کنید و از آنها بپرسید که مشکل شما شامل گارانتی میشود یا خیر اگر شامل گارانتی شد که آن‌ها موظفند بدون، پرداخت هزینه ای گوشی شما را تعمیر کنند و در غیر این صورت شما باید مبلغی که برای تعمیر و یا تعویض ال سی دی از شما طلب می‌کنند را به آنها بدهید اما اینجاست که این نمایندگی ها، کار خود را درست انجام دهند و قطعات فیک را به جای قطعات اصلی در گوشی شما قرار نمی دهند یعنی درست است که شما برای تعمیر گوشی خود هزینه کنید اما می توانید مطمئن باشید که به جای درستی رفته از قطعات اصلی در گوشی شما کار گذاشته شده اند.

شما میتوانید با شماراه های موحود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما به محل مورد نظر شما بیایند و در همان محل ال سی دی آیفون شما را تعویض کنند.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایشگر iPhone X

گارانتی اصلی شرکت اپل خدمات زیادی را برای شما ارائه می دهد آنها ۹۰ روز پشتیبانی رایگان برای شما ارائه می دهد. پشتیبانی به صورت آنلاین یا با تلفن به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد و می توانید مشکل خود را به آنها بگویید و آنها به شما مشاوره های رایگان میدهند مشاورانی از بزرگترین متخصص های زمینه های موبایل می باشند و در اسرع وقت به شما پاسخ می دهند و خدمات پس از فروش ارائه می دهند.

یک سری از موارد نمی شود برای مثال اگر گوشی شما آب بخورد یا به آب بیفتد این گوشی ها قابل تعمیر توسط خدمات پس از فروش نیستند و اگر شما بخواهید، آنها برای شما این تعمیر و یا تعویض ال سی دی آیفون را انجام بدهند نیاز دارید تا پول اضافه پرداخت کنید که در آن هیچ گونه ضرری به شما نمی رسد.

اگر موبایل ایفون شما دزدیده شود و یا موبایل خود را گم کنیم یا آن را در جایی جا بگذارید شرکت اپل گارانتی برای شما در نظر نگرفته و در واقع می‌توان گفت هزینه برای گوشی خود صرف کرده اید از بین میرود. اگر باتری شما دچار مشکل شده باشد شامل هر مشکلی که برای باتری به وجود می اید آنها باتری شما را تعمیر میکنند.

قیمت ال سی دی آیفون

قیمت ال سی دی های آیفون بسیار متفاوت است اگر شما قطعه اصلی بخواهید قیمت آن بالاست اما می توانید از قطعه های های کپی استفاده کنید البته این پیشنهاد در صورتی است که شما نمی‌خواهید خرج زیادی برای تعویض ال سی دی آیفون خود انجام دهید در مورد ال سی دی های حاوی کپی می توان گفت که کیفیت آنها مسلما برابر با کیفیت ال سی دی های اصل و اورجینال نمی باشد اما قطعاً با توجه به این که شما پرداخت می کنید برای شما مناسب است. برای تعویض ال سی دی آیفون خود کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش ریپورت پست، عکس و ویدیو در اینستاگرام
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »