نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تنظیم تصاویر گیف روی اسکرین سیور آی مک

اپل در توسعه مک او اس اسکرین سیورهای متعدد و زیبایی را به طور پیش فرض طراحی کرده است. دسترسی به این اسکرین سیورها بسیار راحت بوده و با اندک تغییر در تنظیمات آی مک قابل اجرا هستند. اگر در ارتباط با کارکرد اسکرین سیور آی مک و مک بوک چیزی نمی‌دانید، باید بگوییم که فعال شدن اسکرین سیور بر روی نمایشگر کمک می‌کند تا حریم خصوصی کاربر حفظ می‌شود و احتمال خرابی کارهای انجام شده در اپلیکیشن‌های باز شده پایین می‌آید.

ضمن آنکه فعال بودن اسکرین سیور آی مک به صورت یک سیستم امنیتی عمل کرده و در صورتی که کاربر برای مدتی با دستگاه کار نکند، سبب قفل شدن سیستم عامل می‌گردد تا افراد ناشناس امکان استفاده از آن را نداشته باشند. در این میان، بسیاری از کاربران تمایل دارند تا علاوه بر اسکرین سیورهای پیش‌فرض مک، امکان تنظیم عکس‌های متحرک با فرمت گیف را نیز داشته باشند تا از طریق آن‌ها بتوانند ظاهر زیباتری را به کامپیوتر خود بدهند.

اسکرین سیور آی مک

تنظیم تصاویر گیف روی اسکرین سیور آی مک بسیار آسان است. برای این کار کافی است تا مراحل درج شده در این بخش را دنبال کنید. برای شروع می‌بایست اسکرین سیورهای گیف را از وب سایت گیت هاب دانلود کرده و سپس روی سیستم عامل مک او اس آن‌ها را تنظیم کنید. پس از این کار اسکرین سیورهای گیف یا AnimatedGif را از این لینک در وب سایت گیت هاب دانلود کنید و آن را روی دستگاه نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   فیس آیدی آیفون

در ادامه از طریق منوی اپل را از قیمت بالا و سمت چپ مک او اس باز کرده و سپس به System Preferences بروید. پس از این کار وارد زیر شاخه Desktop & Screen Saver شده و سپس به تب Screen Save بروید. در این مرحله نیاز است تا AnimatedGif را از منوی سمت چپ فعال کنید و به Screen Saver Options بروید.

در نهایت برای تمام شدن مراحل کافی است تنظیمات مربوط به زمان و اجرای سیستم امنیتی و قفل گذاری دستگاه را انجام دهید. با این کار تنظیمات تصاویر گیف روی اسکرین سیور آی مک شما به انجام رسیده و اتمام می‌یابد. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در انجام این کار می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر آی مک تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 19 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »