نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیفون من خراب است! در اینجا راه حل واقعی است

شما یک آیفون خراب دارید و نمی دانید چه کار کنید. وقتی آن را به منبع تغذیه وصل کنید حتی شارژ نمی شود! در این مقاله، من توضیح می دهم که چرا iPhone شما خراب است و به شما نشان خواهم داد که چگونه مشکل را برای همیشه برطرف کنید.

چرا آیفون من خراب است؟

چند دلیل احتمالی وجود دارد که چرا iPhone شما خراب است:

  1. شارژش تمام شده و باید شارژ شود
  2. نرم افزار خراب شده و صفحه را سیاه کرده و پاسخ نمی دهد.
  3. آیفون شما دارای مشکل سخت افزاری مانند باتری قدیمی و معیوب است.

در این مرحله، ما نمی توانیم کاملاً مطمئن باشیم که مسئول iPhone خراب شما چیست. با این حال، من مایلم شرط بندی کنم که نرم افزار آیفون شما خراب شده است یا با مشکل سخت افزاری ناشی از آسیب آب مواجه هستید. مراحل زیر به شما کمک می کند تا علت واقعی مردن iPhone خود را تشخیص داده و برطرف کنید!

آیفون خود را شارژ کنید

احتمالاً قبلاً این را امتحان کرده اید، اما iPhone خود را با استفاده از کابل Lightning به شارژر وصل کنید. توصیه می کنم بیش از یک شارژر و کابل را امتحان کنید، فقط در صورت خرابی و ایجاد مشکل.

وقتی آیفون، شارژر و کابل Lightning شما به طور عادی کار می کنند، نماد باتری کم یا لوگوی Apple بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. اگر صفحه نمایش آیفون شما پس از اتصال به شارژر هنوز کاملاً سیاه است، به مرحله بعدی بروید!

این مطلب را از دست ندهید   انتقال اکانت کلش به گوشی دیگر

آیفون خود را ریست کنید

در بسیاری از مواقع، آیفون شما خراب به نظر می رسد زیرا نرم افزار آن خراب شده و صفحه نمایش آن کاملاً سیاه شده است. تنظیم مجدد سخت باعث می شود که آیفون شما ناگهان خاموش و دوباره روشن شود، که معمولاً صفحه نمایش مشکی یا یخ زده آیفون را برطرف می کند.

نحوه تنظیم مجدد آیفون بسته به مدل شما متفاوت است:

  • iPhone SEیا بالاتر: همزمان دکمه روشن / خاموش و دکمه Home را فشار داده و نگه دارید. وقتی لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شد، هر دو دکمه را رها کنید. iPhone شما کمی بعد روشن می شود.
  • آیفون 7: دکمه کاهش صدا و دکمه روشن / خاموش را همزمان فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شود.
  • iPhone 8یا جدیدتر: دکمه افزایش صدا را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید. وقتی لوگوی اپل بر روی صفحه نمایش ظاهر شد، دکمه کناری را رها کنید.

اگر بازنشانی سخت آیفون خراب شما را زنده کرد، در ابتدا هرگز خراب نبود! نرم افزار آیفون شما خراب شد و صفحه آیفون شما سیاه شد.

با وجود اینکه آیفون شما دوباره به طور عادی کار می کند، ما هنوز علت اصلی این مشکل را برطرف نکرده ایم. هنوز یک مشکل نرم افزاری وجود دارد که باعث می شود iPhone شما در وهله اول خراب به نظر برسد. دو مرحله عیب یابی بعدی را در این مقاله دنبال کنید تا مشکل نرم افزاری iPhone شما برطرف شود!

این مطلب را از دست ندهید   امکانات تخصصی آیفون 11 در iOS 13

اگر بازنشانی سخت iPhone شما را برطرف نکرد…

ما هنوز نمی توانیم احتمال وجود مشکل نرم افزاری را رد کنیم، حتی اگر تنظیم مجدد سخت افزار iPhone شما را برطرف نکرده باشد. دو مرحله بعدی در این مقاله به شما کمک می کند تا از iPhone خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را در حالت DFU قرار دهید.

از iPhone خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

اگر تنظیم مجدد سخت افزاری آیفون خراب شما را برطرف کرد، باید در اسرع وقت یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر مشکل نرم افزاری مهمتری باعث ایجاد مشکل در آیفون شما شده است، شاید این آخرین فرصت شما برای پشتیبانی از آن باشد.

حتی اگر تنظیم مجدد سخت افزار iPhone شما را برطرف نکند، ممکن است بتوانید از آن با استفاده از iTunes پشتیبان گیری کنید.

ابتدا iPhone خود را به رایانه ای که از iTunes استفاده می کند وصل کنید. iTunes را باز کنید و روی نماد iPhone در گوشه سمت چپ بالای برنامه کلیک کنید. روی حلقه کنار This Computer و سپس Backup Now کلیک کنید.

اگر iPhone شما در iTunes نشان داده نمی شود، نمی توانید از آن نسخه پشتیبان تهیه کرده یا آن را در حالت DFU قرار دهید. به بخش تعمیر این مقاله بروید تا مراحل بعدی را بیاموزید.

iPhone خود را در حالت DFU قرار دهید

هنگامی که iPhone خود را در حالت DFU قرار می دهید و بازیابی می کنید، همه کد آن پاک می شود و دوباره بارگیری می شود. بازیابی DFU عمیق ترین نوع بازیابی آیفون است و این آخرین مرحله ای است که می توانید برای رد کامل مشکل نرم افزاری انجام دهید. برای یادگیری نحوه قرار دادن iPhone خود در حالت DFU، راهنمای گام به گام ما را بررسی کنید!

این مطلب را از دست ندهید   چرا اپل روی صفحه سیاه با چرخ چرخان گیر می کند؟

گزینه های تعمیر آیفون

اگر iPhone شما هنوز خراب است، وقت آن رسیده است که گزینه های تعمیر خود را بررسی کنید. در بسیاری از مواقع، صدمه به آب می تواند یک آیفون خراب را برای شما به همراه داشته باشد. اگرچه احتمال آن کمتر است، باتری آیفون شما ممکن است آسیب دیده یا کاملاً از بین رفته باشد.

اولین توصیه من این است که در Apple Store خود قرار ملاقات بگذارید، به خصوص اگر iPhone شما تحت پوشش AppleCare+قرار دارد. اگر در نزدیکی فروشگاه Apple زندگی نمی کنید، اپل از خدمات پست عالی برخوردار است.

ما همچنین Puls را توصیه می کنیم، یک شرکت تعمیر درخواستی که می تواند باتری ها را تعویض کند و گاهی اوقات آسیب آب را برطرف کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «دلایل خرابی گوشی آیفون»

  1. باسلام وتشکرفراوان
    من iphone 8 پلاس دارم مدتى است خودبخودخاموش وروشن میشه و اکثرمواقع خاموش وهرکارى میکنم روشن هم نمیشه .
    تعمیرکار میگفت باطرى و icتغذیه راعوض کرده و هنوز هم خودبخودخاموش میشود .
    استدعادارم راهنماییم فرمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سه =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »