نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شما می توانید به راحتی گوشی یا تبلت خود را با استفاده از شارژر بی سیم MagSafe اپل شارژ کنید. امروزه محصولات شرکت اپل مورد توجه بسیاری از کاربران سراسر دنیا قرار گرفته و این برند جزء محبوب ترین برندهای جهان محسوب می شود تا جایی که اغلب افراد تمایل به استفاده از اکسسوری ها و لوازم جانبی این شرکت را دارند.

آداپتور بی سیم MagSafe  یکی از محصولات با کیفیت و قابل توجه کمپانی اپل است که با استفاده از آن می توان تبلت یا گوشی خود را با سرعت بالاتری شارژ کرد. نکته قابل توجه اینکه همراه این آداپتور بی سیم یک کابل یو اس بی جهت اتصال به شارژر ارائه می شود. طراحی شارژر MagSafe به گونه ای است که با اتصال آن به گوشی یا آیپد خود می توانید دقیقا همان ولتاژ یا آمپر را دریافت کنید.

محصولات سازگار با شارژر بی سیم MagSafe

وزن شارژر بی سیم MagSafe، 82 گرم و با انوع گوشی های سری 8 به بالای آیفون سازگاری دارد. این شارژر بی سیم به تمام آداپتورهای با توان 20 وات به راحتی وصل شده و شدت جریان و ولتاژ آن کاملا مناسب دستگاه است.

شاید برایتان جالب باشد شارژر MagSafe دارای مگنت های تراز شده با گوشی های آیفون 12 و 12 پرو است. این محصول توانایی ارائه شارژ بی سیم تا 15 وات را برای گوشی های هوشمند اپل فراهم می کند. همچنین کاملا سازگار با استاندارد Qi است. همین عامل باعث می شود این آداپتور برق گزینه ای عالی برای شارژ بی سیم آیفون 8 به بالا یا ایرپادهای اپل محسوب شود.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل روشن نشدن گوشی اپل

کاربران باید هنگام خرید این محصول کاربردی به یاد داشته باشند که آداپتور برق ۲۰ وات USB-C به صورت جداگانه فروخته می شود. همچنین در جعبه شارژر بی سیم MagSafe یک کابل یک متری وجود دارد که با مدل های خاصی از گوشی های آیفون سازگاری دارد.

لیست گوشی های سازگار با آداپتور بی سیم MagSafe

آداپتور بی سیم اپل مدل  MagSafe توانایی شارژ سریع دستگاه های زیر را دارد:

گوشی های سری 11 و 12 آیفون پرو، پرومکس و مینی

سری SE گوشی های آیفون

سری 8 و 8 پلاس آیفون

آیفون XS و XR

برخی لوازم جانبی مانند ایرپادهای سری پرو با قاب شارژ بی سیم.

آداپتور مگ سیف اپل توانایی اتصال به پنل پشتی گوشی های آیفون به صورت مغناطیسی را داراست. به این ترتیب می توانید به راحتی بدون اینکه آیفون خود را از شارژر جدا کنید، آن را شارژ کنید. نکته قابل توجه اینکه برای شارژ آیفون 12 مینی با 12 وات شارژ می شود.

مزایای استفاده از شارژر بی سیم MagSafe

مهم ترین نقاط قوت آداپتور برق MagSafe اپل عبارتند از:

توانایی اتصال آهنربایی به سری 12، 12 پرو و پرومکس برای شارژ سریع گوشی؛

امکان شارژ بی سیم گوشی های آیفون 8 به بالا؛

قابلیت شارژ بی سیم انواع ایرپاد اپل در صورت داشتن کیس شارژ بی سیم

آداپتور برق MagSafe مجهز به یک کابل USB-C است که برای اتصال به کلگی شارژر استفاده می شود.

نقطه ضعف شارژر MagSafe

بزرگترین نقطه ضعف این آداپتور برق این است که برای شارژ کردن محصولات به کلگی شارژر نیاز دارد.

این مطلب را از دست ندهید   گوشی دو سیم کارته اپل مدل iPhone 12 Pro A2408

مقالات مرتبط:

صفحه نمایشگر iPhone 11

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »