نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش ضد عفونی کردن موبایل اپل

صفحه ی نمایشگر گوشی موبایل و دیگر نواحی آن جز سطوح بسیار آلوده ای هستند که می توانند کاربران را در معرض خطر باکتری ها و ویروس های مختلفی قرار دهند. متاسفانه بسیاری از ویروس های خطرناک بر روی اجزای تلفن همراه ساعت ها زنده می مانند. اگر روزانه در مکان های عمومی پر تردد حضور پیدا می کنید، انجام فرآیند ضد عفونی کردن گوشی به طور مداوم ضرورت می یابد. از آنجایی که آیفون های اپل طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند، در این مقاله اختصاصا به آموزش ضدعفونی کردن موبایل اپل می پردازیم. چنانچه از دارندگان یکی از گوشی های کمپانی مطرح اپل می باشید، برای حفظ سلامتی خود در برابر آلودگی های سطوح موبایل با ما همراه شوید.

برای ضد عفونی کردن موبایل اپل به چه موادی نیاز داریم؟

آسان ترین روش برای ضدعفونی کردن موبایل اپل استفاده از کیت های مرتبط با این کار است. این کیت ها شامل اسپری هوای فشرده، دستمال میکروفایبر، فرچه یا برس مخصوص نمدی و یک محلول ضدعفونی کننده می شوند. اگر به هر دلیلی قادر به تهیه ی چنین کیت هایی نمی باشید، می توانید با استفاده از الکل و آب مقطر برای خود محلول ضدعفونی کننده بسازید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از الکل خالص برای ضدعفونی کردن گوشی Apple استفاده نکنید.

این کار می تواند صفحه ی نمایش گوشی را دچار اختلالات ساختاری کند. برای تهیه ی محلول ضدعفونی کننده ی خانگی باید 30 درصد الکل را با  70 درصد آب مخلوط نمایید. از طرفی توصیه می شود حتما قبل از پاکسازی موبایل دست های خود را با آب گرم و صابون شسته و از ضد عفونی‌های پوست استفاده نمایید تا ۹۰ درصد میکروب‌ها نیز از دستتان پاک شوند و به گوشی منتقل نگردند.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال آیفون به تلویزیون

نحوه ضد عفونی کردن موبایل اپل

اولین مرحله در پروسه ی ضدعفونی کردن موبایل اپل گردگیری و پاکسازی آن از ذرات ریز گرد و غبار است. در این راستا می توانید از اسپری هوای فشرده استفاده کرده و داخل پورت ها و شیارهای گوشی و دیگر نواحی مختلف آن را تمیز کنید. با دقت و ظرافت کاری بالا می توانید از خلال دندان نیز برای بیرون آوردن آلودگی داخل شیارها و مرزهای مختلف ساختار موبایل بهره ببرید. در این مرحله باید کاملا دقت کنید که هیچ گونه آسیب و فشار را به پورت ها و اسپیکرهای موبایل وارد نشود.

پس از زدودن گرد و غبارهای موجود، مقداری از محلول الکی ساخته شده برای ضدعفونی کردن گوشی apple را بر روی یک دستمال میکروفایبر اسپری نمایید. سپس دستمال را بدون هیچ گونه فشاری روی سطوح تلفن همراه بکشید. پس از انجام این کار یک گوش پاک کن را به محلول ضدعفونی کننده آغشته کنید و لبه ها و دکمه های گوشی را نیز تمیز نمایید. در نهایت سطح گوشی را با یک دستمال تمیز، خشک سازید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »