نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا صفحه لمسی iPhone X شما کار نمی کند؟

بیشتر اوقات، مشکلات صفحه لمسی به دلیل اشکالات نرم افزاری است. و، یکی از دلایل احتمالی لمس بی پاسخ iPhone X شما ممکن است همین باشد. اپل همیشه با به روزرسانی های منظم iOS از این مشکلات نرم افزاری مراقبت می کند. و اگر این مورد در مورد دستگاه شما وجود دارد، احتمالاً با به روزرسانی های iOS رفع می شود. با این حال، گاهی اوقات ممکن است مدتی طول بکشد در حالی که اپل به طور کامل خطاهای نرم افزار را برطرف می کند.

یکی دیگر از دلایل احتمالی این مشکل ممکن است آسیب های فیزیکی دستگاه شما باشد. و، قبل از اینکه به طرف من بپرید، بگذارید به شما بگویم که نمی گویم شما هستید که این آسیب را وارد کرده اید. اغلب اوقات، در حین حمل و نقل، تلفن های هوشمند ممکن است در معرض ضربه یا لرزش قرار بگیرند. بله، آنها در جعبه های مخصوص محافظت می شوند، اما حتی در این صورت ممکن است برخی از داخلی های iPhone X آسیب ببینند. اما، دلیل بروز مشکل لمس iPhone X شما هرچه باشد، باید اقدام کنید.

اگر صفحه لمسی iPhone X شما کار نمی کند چه کاری باید انجام دهید؟

نکته ای که برخی از کاربران به عنوان “راه حل” برای این مشکل ذکر کردند، انجام بازیابی کامل در حالت DFU است. در اینجا می توانید جزئیات بیشتری در مورد روش نحوه شروع آیفون X در حالت DFU را بیابید. با این حال، به یاد داشته باشید که این روش یک حل دائمی برای مسئله لمس بدون پاسخ نیست. برای مدت کوتاهی مشکل را برطرف می کند. اما بعداً این مسئله دوباره برمی گردد.

این مطلب را از دست ندهید   بازیابی فایل حذف شده با برنامه Dumpster

رفع مشکل لمس بی پاسخ آیفون X: iOS 11.1.2

چند روز پیش از انتشار iOS 11.1.2 Beta 3 چندی پیش، اپل iOS 11.1.2 را در تاریخ 16 نوامبر 2017 برای عموم منتشر کرد. و اگر مثل من باشید، این اعداد برای شما معنی زیادی ندارند . با این حال، چیزی که در اینجا اهمیت دارد این است که این به روزرسانی به طور دائمی مشکل لمس را که کاربران آیفون X در سراسر جهان را آزار می دهد، برطرف می کند.

اول از همه، هر زمان که اپل روز پنجشنبه یک به روزرسانی iOS را منتشر می کند، معمولاً به این معنی است که آنها سعی می کنند مشکلی را که کاربران در نسخه قبلی iOS تجربه می کنند برطرف کنند. و این دقیقاً همان کاری است که این به روزرسانی انجام می دهد. اگر به اندازه به روزرسانی نگاه کنید، متوجه می شوید که فقط 51.4 مگابایت است. این فقط یک به روزرسانی جزئی در مقایسه با نسخه های معمول است که می تواند تا چند گیگابایت باشد.

iOS 11.1.2 رفع اضافی

گذشته از رفع مشکل لمس بی پاسخ، iOS 11.1.2 شامل یک راه حل دوم برای مسئله اعوجاج در Live Photos و ویدیوها در آیفون X است. این مسئله مانند مسئله صفحه لمسی خیلی گسترده نشده است و احتمالاً هرگز شنیده شده با این حال، برای افرادی که تجربه کرده اند، اپل ادعا می کند که iOS 11.1.2 این مشکل را برطرف می کند.

چگونه iOS 11.1.2 را در iPhone X خود نصب کنیم

قبل از شروع مرحله اول، مطمئن شوید که iPhone X خود را به اتصال Wi-Fi متصل کرده اید.

  1. به تنظیمات بروید و روی General ضربه بزنید.
این مطلب را از دست ندهید   دوربین پشت iPhone 11

  1. بخش بروزرسانی نرم افزار را باز کنید و منتظر بمانید تا iPhone شما اطلاعات به روزرسانی را بارگیری کند.
  2. اکنون، بر روی بارگیری و نصب کلیک کنید و کد عبور خود را تایپ کنید.

  1. پس از اتمام مراحل بارگیری، روی نصب کلیک کنید.

iPhone X شما با نسخه به روز شده iOS 11.1.2 دوباره راه اندازی می شود.

کلمات نهایی

فناوری OLED که اپل برای نمایشگرهای آیفون X استفاده می کند، نیاز به بازسازی کامل سیستم ورودی لمسی روی دستگاه دارد. و گاهی اوقات، ممکن است آزمایش های آزمایشگاهی به اندازه استفاده در دنیای واقعی، در کشف مسائل احتمالی کارآمد نباشد. برخی حدس می زنند که تنها دلیل ایجاد لمس کاهش دما، کالیبراسیون لمس نادرست بوده است. با این حال، بعد از اینکه اپل این مشکل را برطرف کرد، دلیل این مسئله مهم نیست.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »