نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

قابلیت Raise to Wake آیفون چیست و چگونه آن را غیر فعال کنیم؟

در سیستم عامل iOS قابلیتی تحت عنوان Raise to Wake وجود دارد که به موجب آن کاربران می‌توانند با گرفتن آیفون جلوی صورت خود، شاهد روشن شدن خودکار صفحه نمایش گوشی باشند.

قابلیت Raise to Wake آیفون دقیقا چیست و چه کارایی دارد؟

قابلیت Raise to Wake آیفون در واقع یک قابلیت کاربردی است که به شما کمک می‌کند به نحو بهتری از آیفونتان استفاده کنید. به موجب این ویژگی کاربر می‌تواند با برداشتن آیفون و گرفتن آن در جلوی صورت خود، شاهد روشن شدن خودکار صفحه نمایش دستگاه باشید. یعنی دقیقا مثل کاری که اپل واچ (Apple Watch) انجام می‌دهد.

بنابراین با تکیه بر قابلیت Raise to Wake آیفون دیگر نیازی ندارید که برای دیدن نوتیفیکیشن های لاک اسکرین گوشی با آن تماس فیزیکی برقرار کنید. بلکه فقط کافی است آیفون را برداشته و جلوی صورتتان بگیرید تا صفحه نمایش گوشی به صورت خودکار روشن شده و لیست نوتیفیکیشن های آن نمایش داده شود.

قابلیت Raise to Wake در چه آیفون هایی قابل استفاده است؟

قابلیت Raise to Wake در آیفون 10، آیفون 8، آیفون 8 پلاس، آیفون 7، آیفون 7 پلاس، آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس و آیفون SE قابل استفاده خواهد بود. لازم به اشاره است که این قابلیت به صورت پیش فرض در آیفون های نام برده شده فعال خواهد بود شما در صورت تمایل باید نسبت به غیر فعال سازی این ویژگی اقدام کنید. اما چگونه قابلیت Raise to Wake آیفون را غیر فعال کنیم؟

این مطلب را از دست ندهید   شاسی iphone Pro 11

آموزش غیر فعال کردن قابلیت Raise to Wake آیفون

همانطور که گفتیم قابلیت Raise to Wake آیفون به صورت پیش فرض فعال است. به منظور غیر فعال سازی این ویژگی باید به شرح زیر عمل کنید:

  • قابلیت Raise to Wake آیفون
  • وارد بخش تنظیمات (Settings) آیفون خود شوید.
  • گزینه Display & Brightness را انتخاب کنید.

اسلایدر سبز رنگ کنار گزینه Raise to Wake را لمس کنید تا دستور غیر فعال سازی آن صادر شود.

به همین سادگی قابلیت Raise to Wake در آیفون شما غیر فعال می‌شود. برای فعال سازی مجدد این قابلیت هم کافیست که مراحل نام برده شده را تکرار و این بار با لمس اسلایدر گزینه Raise to Wake آن را به حالت سبز رنگ یا فعال در آورید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »