نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش فعالسازی ویبره گوشی اپل

فعالیت ویبره گوشی اپل منوط به تیک خوردن گزینه مرتبط با این قابلیت در تنظیمات نرم افزاری دستگاه است. همانگونه که می‌دانید در بخش تنظیمات آیفون، گزینه‌ای برای ویبره وجود دارد که در صورت تمایل به لرزش دستگاه، کاربر می‌بایست این بخش را فعال کند. روش فعال کردن قابلیت ویبره یا همان هشدار لرزشی در آیفون براساس مراحل زیر است:

1- به بخش تنظیمات دستگاه یا همان Settings آیفون وارد شوید.

2- وارد بخشی که با عنوان Sounds آمده است شوید.

3- برای فعال بودن حالت ویبره، تیک گزینه Vibrate on Ring را بزنید. بالعکس، برای غیرفعال کردن ویبره دستگاه، این تیک را بردارید.

مراحل فعالسازی ویبره گوشی اپل

نخستین گام جهت تعمیر ویبره آیفون اطمینان از خرابی آن است. بدین معنا که ابتدا می‌بایست کلیه تنظیمات نرم افزاری مرتبط با این بخش بررسی گردد و از درست بودن آنها اطمینان حاصل شود. چرا که گاه اشکال پیش آمده در ویبره آیفون به دلیل تنظیمات نادرست دستگاه است. بنابراین جهت تعمیر ویبره آیفون، توصیه می‌شود ابتدا بخش نرم افزاری مربوطه بررسی گردد. برای مثال، مراحل طی شده در بخش فوق بررسی شده و از فعال بودن ویبره آیفون اطمینان حاصل شود. در صورت فعال بودن گزینه مرتبط با ویبره، جهت رفع مشکلات نرم افزاری احتمالی مرتبط با این بخش از دستگاه به موارد زیر دقت نمایید.

ری‌استارت کردن گوشی:

در صورت فعال بودن بخش مرتبط با ویبره آیفون، کارشناسان تعمیر گوشی اپل توصیه می‌کنند که گوشی خود را ری‌استارت کنید. گاه فعال شدن این بخش از دستگاه نیاز به یک ری‌استارت ساده دارد.

این مطلب را از دست ندهید   ارورهای رایج آیفون

ریست کردن تنطیمات ویبره آیفون:

گاه پس از بروزرسانی های انجام شده برای سیستم عامل ios، اشکالاتی در بخش‌هایی از آیفون مشاهده می‌شود. اگر ویبره آیفون شما نیز پس از یک بروز رسانی سیستم عامل ios اتفاق افتاده است، توصیه می‌شود تنظیمات مرتبط با این قابلیت را Reset نمایید. برای این کار دستورالعمل درج شده در بخش زیر را دنبال نمایید:

Settings > General > Reset > Reset All Settings

در صورتی که اشکال پیش آمده در ویبره آیفون با راهکارهای ارائه شده در بخش فوق برطرف نشد، اشکال پیش امده در این بخش از دستگاه به احتمال زیاد سخت افزاری است و نیاز به تعویض ویبره دستگاه است.

2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »