نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش فعال کردن سیری در آیفون

آموزش فعال کردن سیری در آیفون یکی از آموزش هایی است که به سفارش کاربران و با نظارت مرکز تعمیر آیفون اپل، تنظیم شده است و در اختیار همه کاربران اپل قرار گرفته است. این آموزش به شما کمک می کند که این دستیار پر کاربرد و مفید را بشناسید و بتوانید به خوبی از قابلیت های آن استفاده کنید. همان طور که می دانید سیری یک برنامه کاربردی برای سیستم عاملِ iOS اپل است که به عنوان یک دستیار شخصی کار می کند.

این برنامه از یک رابط کاربری که به زبان طبیعی کار می کند، استفاده کرده تا بتواند به سوالات پاسخ بدهد؛ پیشنهاداتی ارائه دهد؛ و… . انجام این کارها به وسیله ارسال درخواست ها به کمک یک مجموعه ای از خدمات وب صورت می گیرد. این برنامه با زبان فردی کاربر انطباق یافته و نتایجی منحصرِ به کاربر ارائه می دهد.

نحوه فعال کردن سیری در آیفون

دستیار سیری از آیفون S4 در گوشی های آیفون در دسترس است. قبل از ورود به بحث آموزش فعال کردن سیری در آیفون که توسط کارشناسان واحد تخصصی تعمیرات آیفون اپل تدوین شده است، باید بدانید که سیستم سیری به گونه ای است که کاربر با دادنِ فرمان به صورت گفتاری با برنامه ارتباط برقرار می کند و سیری نیز فرامین را مو به مو اجرا می کند. در حقیقت سیری نه تنها می فهمد که شما چه چیزی می گویید، بلکه به اندازه ای هوشمند است که منظور شما را نیز متوجه می شود.

این مطلب را از دست ندهید   5 برنامه برتر ضبط مکالمه گوشی اپل

مراحل آموزش فعال کردن سیری در آیفون

آموزش فعال کردن سیری در آیفون با ورود به آیکون Settings شروع می شود. قابلیت سیری در آیفون به صورت خودکار فعال نیست و برای فعال سازی آن باید به صورت دستی اقدام کرد؛ برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به قسمت Settings وارد شوید.
  1. وارد قسمت General شوید.
  1. گزینه Siri را انتخاب کنید.

در این قسمت دو گزینه روبه روی شما قرار دارد؛ گزینه اول مربوط به فعال سازی سیری است؛ با فعال کردن گزینه بعدی سیری با گفتن عبارت Hey siri فعال شود. از طریق بخش های Voice Feedback و Language نیز می توانید تنظیمات بیشتری را برای سیری خود فعال کنید. چون سیری به چندین زبان دنیا مسلط است.

این آموزش به طور کلی برای همه آیفون های می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. با این حال باید بدانید که آموزش فعال کردن سیری در آیفون 10 کمی ساده تر از این حرف هاست. در آیفون 10 علاوه بر روش معمول و صدا زدن سیری می توانید با کشیدن دکمه کناری (دکمه سمت راست دستگاه) برای مدت دو یا سه ثانیه به سمت پایین، این قابلیت را فعال کنید. همچنین برای خروج از آن نیز لازم است صفحه را از پایین به سمت بالا بکشید یا اینکه یک بار دیگر همین دکمه کناری (Side) را فشار دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »