نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بنابراین شما در حال صحبت در یک تماس بودید و ناگهان اپل خود را رها کردید و روی زمین افتاد که منجر به ترک خوردن صفحه نمایش شد. حالا چی؟ خوب، اگر می‌توانید به برخی از قسمت‌های صفحه دسترسی داشته باشید، می‌توانید به داده‌های خود دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به دستگاه جدیدی منتقل کنید تا بتوانید به کار خود ادامه دهید. با این حال، اگر کل صفحه آسیب دیده باشد، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید از دستگاه خود برای بازگرداندن اطلاعات خود استفاده کنید. ممکن است فایل های مهم تجاری، عکس های شخصی و غیره خود را از دست داده باشید.

خوشبختانه برای شما، این پایان دنیا نیست، زیرا چند راه وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید داده ها را از صفحه نمایش شکسته اپل بازیابی کنید. حتی اگر به کل صفحه‌نمایش آسیب رسانده باشید و تلفن کاملاً غیرفعال شده باشد، باز هم این فرصت را دارید که با استفاده از برخی از روش‌های نشان داده شده در زیر به داده‌های خود دسترسی پیدا کنید.

مراحل بازیابی اطلاعات از صفحه نمایش شکسته اپل

در این بخش با نحوه بازیابی اطلاعات اپل خراب آشنا می شوید. ما درک می‌کنیم که فایل‌ها و عکس‌های شخصی شما چقدر برای شما مهم هستند و بنابراین برخی از بهترین روش‌هایی را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید برای بازیابی همه داده‌های اپل خراب خود استفاده کنید. 5 روش برای بازیابی اطلاعات از صفحه نمایش شکسته اپل وجود دارد.

  1. استخراج/بازیابی اطلاعات از فایل پشتیبان iTunes شما

اگر دائماً از اپل خود با iTunes نسخه پشتیبان تهیه کرده اید و آخرین نسخه پشتیبان تهیه شده در iTunes را دارید، همه اطلاعات خود را از قبل با خود دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که داده ها را از فایل پشتیبان iTunes استخراج کنید و باید بتوانید به فایل هایی دسترسی پیدا کنید که فکر می کردید هنگام آسیب رساندن به اپل خود از دست داده اید.

در اینجا نکته ای وجود دارد که iTunes به شما اجازه نمی دهد فایل های فردی را از یک نسخه پشتیبان استخراج کنید. اگر باید این کار را انجام دهید، به یک نرم افزار استخراج نسخه پشتیبان شخص ثالث نیاز دارید که می تواند به شما در استخراج فایل ها از نسخه پشتیبان iTunes کمک کند. بسیاری از این نرم افزارها در بازار موجود هستند و به شما امکان می دهند فایل های فردی خود را از نسخه پشتیبان استخراج کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض بلندگوی خارجی iPhone XR

اگر نمی‌خواهید از نرم‌افزار شخص ثالث استفاده کنید، همچنان گزینه‌ای برای خود دارید. لازم است دستگاه iOS دیگری داشته باشید و کاری که انجام خواهید داد این است که پشتیبان iTunes اپل شکسته را در اپل دیگر خود بازیابی کنید. به این ترتیب به اطلاعات اپل خراب خود دسترسی خواهید داشت.

از آنجایی که قبلاً یک نسخه پشتیبان iTunes از اپل شکسته خود دارید، به سادگی اپل دیگر خود را ریست کرده و آن را از ابتدا تنظیم کنید. وقتی از شما می پرسد که آیا می خواهید داده ها را بازیابی کنید، گزینه ای را انتخاب کنید که می گوید Restore from iTunes Backup را انتخاب کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. شما باید نسخه پشتیبان اپل شکسته خود را انتخاب کنید و محتوای آن را در اپل دیگر شما بازیابی می کند. اکنون باید به داده های از دست رفته خود دسترسی داشته باشید.

  1. داده ها را از پشتیبان گیری iCloud خود بازیابی/بازیابی کنید

اگر اپل خود را قبل از اینکه آسیب ببیند با iCloud همگام می‌کردید، تمام اطلاعات خود را در iCloud ذخیره کرده‌اید و تنها چیزی که نیاز دارید یک دستگاه iOS دیگر است که می‌توانید داده‌ها را بازیابی کنید و به آن دسترسی داشته باشید. موارد زیر نحوه انجام آن را نشان می دهد:

مرحله 1. اگر اپل خود را قبلاً تنظیم کرده اید پاک کنید. می توانید این کار را با رفتن به Settings > General > Reset انجام دهید و روی Erase All Content and Settings ضربه بزنید.

مرحله 2. بعد از اینکه دستگاه خود را پاک کردید، آن را از ابتدا تنظیم کنید. درست بعد از صفحه WiFi، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید داده ها را بازیابی کنید. گزینه ای که می گوید Restore from iCloud Backup را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه تغییر اندازه یک تصویر در آیفون در Photos

به حساب iCloud خود وارد شوید و باید بتوانید پشتیبان iCloud اپل خراب را در اپل دیگر خود بازیابی کنید. سپس به تمام داده هایی که اپل شکسته شما در آن وجود دارد دسترسی خواهید داشت.

  1. بازیابی اطلاعات از اپل شکسته به طور مستقیم

با PhoneRescue برای iOS، می‌توانید مستقیماً داده‌ها را از اپل خراب بازیابی کنید. به عنوان یک ابزار حرفه ای بازیابی اطلاعات، راه حلی کارآمد برای بازگرداندن اطلاعات از پشتیبان گیری یا مستقیماً از اپل حتی صفحه نمایش اپل خراب است. شما باید اپل شکسته خود را وصل کنید و در حین استخراج فایل ها از نسخه پشتیبان اپل، گوشی را کار کنید.

برای کاربرانی که با iTunes یا iCloud پشتیبان تهیه نکرده‌اند، در اینجا دو گزینه برای شما وجود دارد. یکی این است که یک نسخه پشتیبان جدید از اپل شکسته خود تهیه کنید، سپس از نسخه پشتیبان بازیابی کنید. خوب، زمانی که PhoneRescue برای iOS اپل شما را شناسایی کرد، می‌توانید بدون پشتیبان‌گیری اطلاعات را از اپل خراب بازیابی کنید.

مرحله 1. PhoneRescue را برای iOS اجرا کنید و اپل صفحه شکسته را به رایانه متصل کنید

PhoneRescue را برای iOS در رایانه خود دانلود کرده و اجرا کنید. سپس اپل مورد نظر خود را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

مرحله 2. اسکن اپل

برای انتخاب داده هایی که می خواهید بازیابی کنید، روی دکمه OK کلیک کنید تا اپل خود را اسکن کنید.

مرحله 3. پیش نمایش و بازیابی داده ها از اپل

پس از اسکن، تمام داده‌های اپل خود را در PhoneRescue برای iOS خواهید دید. سپس، می توانید روی دکمه کلیک کنید تا آنها را به اپل یا رایانه بازگردانید.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه کش تاریخچه و کوکی ها را در سافاری پاک کنیم؟

  1. اطلاعات را از اپل با صفحه نمایش شکسته از iTunes Backup دریافت کنید

PhoneRescue برای iOS همچنین به شما این امکان را می دهد که اطلاعات یک اپل خراب را از پشتیبان iTunes یا پشتیبان iCloud دریافت کنید. بدون نیاز به اتصال اپل شکسته خود، می توانید اطلاعات را از اپل خراب به رایانه خود انتقال دهید. اگر می‌خواهید بدون iCloud اطلاعات را از اپل خراب به اپل جدید منتقل کنید، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید تا داده‌ها را حذف کنید:

مرحله 1. PhoneRescue را برای iOS اجرا کنید و روی Recover from Backup کلیک کنید

همچنین، نرم افزار را روی رایانه خود راه اندازی کنید. و به Recover from Backup بروید. اگر می خواهید اطلاعات را به اپل جدید خود منتقل کنید، اپل جدید خود را از طریق کابل USB وصل کنید.

مرحله 2. عکس ها را برای استخراج بررسی کنید

فایل های پشتیبان اپل را که دارید مشاهده کنید. انواع داده هایی را که می خواهید بازیابی کنید بررسی کنید. در اینجا به عنوان نمونه عکس می گیریم.

مرحله 3. عکس ها را برای انتقال به اپل جدید انتخاب کنید

پیش نمایش تمام عکس های اپل شکسته خود را مشاهده کنید. عکس ها را انتخاب کنید و روی دکمه To iPhone یا To PC ضربه بزنید. سپس می توانید عکس ها را به اپل یا رایانه جدید خود نیز منتقل کنید.

  1. از تیم رسمی اپل کمک بگیرید

اگر دستگاه شما به شدت آسیب دیده است و به رایانه شما متصل نمی شود، باید از نزدیکترین فروشگاه اپل خود بازدید کنید و به تیم اپل اجازه دهید دستگاه را برای شما بررسی کند. اگر شانسی برای بازیابی اطلاعات وجود دارد، تیم باید بتواند به شما اطلاع دهد و اقدامات لازم را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که داده های خود را بازگردانید.

https://mobile-apple.ir/%d8%a7%d9%82%d8%af%d8%a7%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-ios/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 14 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »