نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نقد و بررسی نسل سوم گوشی آیفون SE حتما تا الان شایعاتی درباره رونمایی از نسل سوم گوشی آیفون SE شنیده اید. بسیاری از طرفداران اپل از بهار سال گذشته منتظر عرضه این سری از گوشی های هوشمند هستند حال آن که طبق اطلاعات به دست آمده سری 3 گوشی های آیفون SE تا سال 2022 وارد بازار نمی شوند. پس اگر شما هم جزء طرفداران نسل سوم گوشی آیفون SE بوده و برای داشتن آن پول جمع می کنید، بهتر است این مقاله را از دست ندهید.

ابعاد نسل سوم گوشی آیفون SE

جالب است بدانید اندازه سری 3 گوشی آیفون SE نسبت به مدل های قبلی تغییر نخواهد کرد. در دنیای امروز که همه چیز در اندازه بزرگ تولید می شود، گوشی های آیفون SE به دلیل کوچک بودن و قیمت مناسب و ویژگی های کاربردی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. نسل اول این گوشی های هوشمند به دلیل اینکه در یک قاب 4 اینچی عرضه شد، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت و ظرف مدت کوتاهی توانست فروش بالایی به دست آورد.

نقد و بررسی نسل سوم گوشی آیفون SE

نسل دوم گوشی آیفون SE که در سال 2019 وارد بازار شد نسبت به نسل اول بزرگتر طراحی شده بود اما شرکت اپل با قرار دادن ویژگی های قابل توجه این نقص را تا حدودی برطرف کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد نسل دوم گوشی های آیفون SE وجود تراشه بیونیک A13 است که در سری 12 این گوشی های هوشمند هم قرار گرفته است.

طبق اطلاعات به دست  آمده از تحلیل گران محصولات اپل نسل سوم گوشی آیفون SE از نظر اندازه تغییری نخواهد کرد و به احتمال زیاد صفحه نمایش آن 4.7 اینچ خواهد بود. البته ممکن است شرکت اپل این سری از گوشی های هوشمند خود را در 2 اندازه یا حتی بیشتر وارد بازار کند تا کاربران بسته به سلیقه، بودجه و نیاز خود نسبت به خرید آن ها اقدام کنند.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال شارژ iPhone 11

مخاطبین نسل سوم گوشی آیفون SE 2 دسته هستند. دسته اول افرادی که بودجه کافی برای خرید آیفون 12 و 13 پرومکس را ندارند و دسته دوم هم افراد علاقمند به استفاده از گوشی های جمع و جور و کوچک. نکته جالب توجه اینکه نسل جدید گوشی های آیفون SE با طراحی رترو به بازار عرضه می شوند.

مشخصات ظاهری و بدنه گوشی های آیفون SE

نسل سوم گوشی آیفون SE مجهز به همان طراحی رترو خواهد بود و حاشیه های قطور بدنه مدل های قبلی در این سری از گوشی های آیفون هم وجود خواهد داشت. در آیفون SE3 شاهد دکمه های فیزیکی برای کیبورد و قابلیت تاچ آی دی هستیم که تجربه لمسی کاربر را بالا می برد. احتمالا نسل سوم گوشی آیفون SE تنها یک دوربین پشت داشته باشد.

صفحه نمایش LCD در نسل سوم گوشی آیفون SE

در نسل سوم گوشی آیفون SE خبری از صفحه نمایش OLED نبوده و نمایشگر این دستگاه از جنس LCD است. صفحه نمایش های اولد (OLED) رنگ ها را با وضوح و کنتراست بهتری نمایش داده و رنگ مشکی در آن ها شفاف تر است.

بسیاری از طرفداران گوشی های آیفون علاقه دارند در نسل سوم آیفون SE از نمایشگر اولد استفاده شود. در حالی که شرکت اپل هنوز خبری در خصوص تغییر در این بخش ارائه نداده و صفحه نمایش نسل جدید گوشی های آیفون هنوز همان ال سی دی است.

آیا نسخه پلاس آیفون SE وارد بازار می شود؟

سوال اغلب کاربران این است که آیا نسل سوم گوشی آیفون SE دارای نسخه پلاس است یا خیر؟ جواب این سوال مثبت است و در سال آینده شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند و کاربردی خواهیم بود.

این مطلب را از دست ندهید   5 روش ساده برای رفع خطای 1009 در آیفون

تعویض صفحه کلید

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »