نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات و راهکارهای iOS 10

iOS 10 در اوایل ماه جاری با ویژگی های مختلفی از جمله قابلیت های جدید برای iMessage، امکان استفاده از حالت تقسیم صفحه در Safari، گزینه حذف برنامه های پیش فرض و سایر ویژگی های مخفی iOS 10 اعلام شد. اگر iOS 10 beta 1 را که در حال حاضر موجود است بارگیری کنید، می توانید از همه این ویژگی ها و موارد دیگر درiPhone  خود لذت ببرید. با این حال، از آنجا که سیستم عامل هنوز در نسخه بتا است، با عرضه نهایی iOS 10 فقط در ماه سپتامبر، نسخه های مختلف دندان درآوردن در کنار ویژگی های عالی جدید وجود دارد.

یکی از این موارد خراب شدن برنامه ها در دستگاهی است که iOS 10 beta 1 را نصب کرده است. ما به برخی از راه حل های سریع برای کمک به شما در مدیریت این مسئله نگاه می کنیم تا بتوانید از ویژگی های جدید iOS 10 لذت ببرید.

دستگاه iOS خود را دوباره راه اندازی کنید

اولین گزینه شما برای امتحان و متوقف کردن خرابی برنامه ها در iPhone یا iPad، راه اندازی مجدد دستگاه است. دکمه Home و دکمه روشن / خاموش را همزمان نگه دارید تا آرم Apple در صفحه دستگاه شما ظاهر شود.

مطمئن شوید برنامه های شما به روز هستند

برای هر برنامه ای که بر روی iPhone شما با iOS 10 beta 1 خراب می شود، مطمئن شوید که برنامه به روز است. به App Store> Updates> Update All بروید، همچنین می توانید هر برنامه را به صورت جداگانه به روز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازیابی عکس حذف شده برای همیشه از اپل بدون پشتیبان

بارگیری برنامه به صورت خودکار متوقف شود

اگر دستگاه iOS دیگری با همان حساب iCloud همگام سازی شده دارید، ممکن است بخواهید غیرفعال کردن خریدهای برنامه جدید یا بارگیری رایگان از بارگیری خودکار را بررسی کنید.

روی «تنظیمات» در iPhone یا iPad> iTunes & App Store> ضربه بزنید> بارگیری خودکار برنامه را خاموش کنید.

تازه کردن برنامه ها در پس زمینه را متوقف کنید

صرف نظر از اینکه از برنامه ای استفاده می کنید یا نه، مدام در پس زمینه تازه می شود. اگر با خرابی برنامه ها مشکلی دارید، ممکن است بخواهید غیرفعال کردن Background App Refresh را غیرفعال کنید.

روی «تنظیمات» در iPhone خود> عمومی> بازخوانی برنامه پس زمینه> ضربه بزنید بازخوانی برنامه پس زمینه را خاموش کنید.

Tap on Settings on your iPhone > General > Background App Refresh > toggle Background App Refresh to Off.

برنامه مشکل را حذف و دوباره نصب کنید

در حالی که حذف و نصب مجدد برنامه می تواند مشکل را حل کند، به این معنی است که شما همچنین داده های مربوط به برنامه را که از زمان نصب اصلی جمع آوری شده است، حذف خواهید کرد. با این حال، نصب مجدد برنامه حافظه پنهان برنامه را نیز پاک می کند و فضای ذخیره سازی دستگاه شما را آزاد می کند.

به صفحه اصلی دستگاه خود بروید> نماد برنامه را برای چند ثانیه ضربه بزنید و نگه دارید تا شروع به حرکت کند> روی “x” در نماد برنامه ضربه بزنید> روی Delete ضربه بزنید.

هنگامی که برنامه خراب را حذف کردید، App Store را باز کنید> در نوار برگه پایین روی Search ضربه بزنید> برنامه خود را جستجو کنید> Install را فشار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   غیر فعال کردن قابلیت Raise to Wake

تمام تنظیمات را در iPhone خود بازنشانی کنید

به عنوان آخرین چاره، همچنین می توانید به بازنشانی تمام تنظیمات دستگاه iOS خود که دارای iOS 10 beta 1 است، نگاه کنید.

روی تنظیمات در iPhone خود> عمومی> بازنشانی> بازنشانی همه تنظیمات ضربه بزنید.

از iOS 10 به iOS 9.3.2 تغییر رتبه دهید

اگر هیچ یک از راه حل ها باعث از بین رفتن خرابی برنامه های خاص در iPhone شما نشده است، یا سهم خود را از iOS 10 به سادگی داشته اید، همیشه می توانید این مراحل را برای پایین آوردن از iOS 10 به iOS 9.3.2 دنبال کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »