نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هدفون بی سیم AirPods 3 اپل از نوع توگوشی و دارای قدرت بالای صدا می باشد. این هدفون دارای 2 گوشی جدا از هم است که هرکدام جدا در گوش قرار گرفته و تجربه ای فوق العاده در اختیار کاربران قرار می دهد. طراحی خاص و منحصر به فرد این ایرپاد باعث می شود کاربران هنگام استفاده طولانی مدت از این دستگاه احساس خستگی یا درد در ناحیه گوش نداشته باشند.

تجربه صدای جادویی با هدفون بی سیم AirPods 3

آنچه هدفون AirPods 3 را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند، طراحی زیبا و منحصر به فرد در کنار قابلیت های فوق العاده مانند پخش صدای قدرتمند است. شرکت اپل ادعا می کند که تاکنون 200 میلیون ایرپاد از نسل های مختلف در سراسر دنیا به فروش رسانده است. این مطلب نشانگر محبوبیت بالای لوازم جانبی این شرکت می باشد.

در ادامه با ویژگی های هدفون بی سیم AirPods 3 اپل بیشتر آشنا می شوید.

طراحی دوست داشتنی

با کمی دقت متوجه می شویم طراحی AirPods 3 ترکیبی از ایرپاد پرو و ایرپاد نرمال 2 است. این سری از هدفون های بی سیم اپل جعبه ای شبیه هدفون های مدل پرو اپل داشته که برای نگهداری و شارژ این محصول به کار می روند. همچنین ساقه های ایرپاد 3 نسبت به مدل های قبلی (سری 2) کوتاه تر شده اما هنوز می توان با آن کار  کرد.

هدفون بی سیم AirPods 3 به لطف وزن سبک خود و نداشتن سری سیلیکونی کاملا داخل گوش قرار نگرفته از این رو در استفاده های طولانی مدت گوش را آزار نمی دهد.

قابلیت فوق العاده IPX4

یکی از قابلیت های فوق العاده و منحصر به فرد ایرپاد3 اپل داشتن IPX4 است. به این ترتیب این محصول در برابر آب و تعریق های مداوم گوش کاملا مقاوم است و شما بدون هیچ نگرانی می توانید حتی در روزهای بارانی هم هدفون بی سیم AirPods 3 را به همراه داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   22 ویژگی فوق العاده گوشی اپل

جعبه شارژ این هدفون هوشمند تنها 38 گرم است که نسبت به مدل های قبلی سبک تر طراحی شده. به همین دلیل به راحتی در کیف یا جیب شما جای می گیرد. جلوی جعبه شارژ یک چراغ LED قرار گرفته، همچنین زیر این چراغ یک درگاه لایتینگ مخصوص شارژ تعبیه شده است. پشت جعبه شارژ یک دکمه برای اتصال هدفون بی سیم به تبلت، گوشی یا هر دستگاه دیگر قرار گرفته است.

خب خوب اینکه هدفون بی سیم AirPods 3 اپل را می توان علاوه بر کابل لایتینگ با شارژر بی سیم Qi و مگ سیف هم شارژ کرد.

قابلیت های حسگرهای ایرپاد3

شرکت اپل در طراحی نسل سوم هدفون های بی سیم خود از 4 سنسور یا حسگر بی سیم استفاده کرده که عبارتند از:

سنسور تشخیص پوست

این حسگر به محض اینکه هدفون را از گوش خود درآورید، موسیقی یا مکالمه را قطع کرده و وقتی مجدد آن را داخل گوش خود بگذارید، به روند قبل ادامه خواهد داد.

حسگر نیرو

کار اصلی این سنسور دریافت دستورات لمسی است. کلیه دستوراتی که به ساقه هدفون داده می شود، از طریق این حسگر اتفاق می افتد. محل قرارگیری این سنسور به گونه ای است که کار با این هدفون را بسیار ساده می کند.

سنسور شتاب سنج مخصوص تشخیص حرکت

این سنسور توانایی ارائه قابلیت سه بعدی یا صدای فراگیر را در اختیار کاربران قرار می دهد. به این قابلیت Spatial Audio هم گفته می شود. این حسگر صدا را با توجه به چرخش سر و موقعیت آن پخش می کند. بنابراین هنگام پخش صدا احساس می کنید در سینما یا سالن کنسرت نشسته اید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تغییر یا حذف رمز اپل واچ

شتاب سنج دیگر، تشخیص صداست که به دستیار صوتی Siri متصل شده و کلیه دستورهای شما را اجرا می کند.

کنترل ساده و رضایت بخش هدفون بی سیم AirPods 3

طراحی هوشمندانه حسگر نیرو در ایرپاد 3 به گونه ای است که کار با ساقه های آن را برای کاربران آسان نموده است. نحوه قرارگیری این حسگر به گونه ای است که حین استفاده از آن حرکت خاصی در گوش احساس نمی کنید.

شما می توانید با انجام 4 تکنیک ساده از تمام امکانات این هدفون هوشمند استفاده کنید.

  • برای توقف یا پخش مجدد آهنگ یکبار به هدفون بی سیم AirPods 3 ضربه بزنید.
  • برای پخش آهنگ بعدی 2 بار و برای پخش آهنگ قبلی 3 بار روی آن ضربه بزنید.
  • فعال کردن قابلیت siri از طریق نگهداشتن انگشت یا ضربه به هدفون میسر می شود.

دستیار صوتی siri نه تنها تمام دستورهای صوتی شما را اجرا می کند، به پرسش هایتان هم پاسخ می دهد. کافیست پرسش خود را بپرسید.

اتصال سریع و بدون دردسر ایرپاد 3

اتصال ایرپاد 3 به دستگاه های اپل به راحتی اتفاق می افتد. اگر دستگاه شما اپل است، بعد باز کردن جعبه شارژ آن پنجره ای مقابلتان باز شده که با فشردن دکمه اتصال یا Connect هدفون به دستگاهتان متصل می شود. در مدل های دیگر هدفون های اپل باید دکمه روی جعبه را نگه داشته سپس از قسمت بلوتوث هدفون را متصل کنید.

صدای فراگیر و مسحورکننده هدفون بی سیم ایرپاد3

مهم ترین تفاوت هدفون های سری 2 و 3 اپل، قابلیت پخش صدای فراگیر یا همان سه بعدی است. این ویژگی فوق العاده تجربه ای فوق العاده از شنیدن موسیقی یا انجام مکالمه های تلفنی در اختیار کاربران می گذارد.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین Block-FaceID آیفون 11 پرو مکس

استفاده از قابلیت سه بعدی باعث شده هدفون کیفیت و میزان صدا را با توجه به حرکات و چرخش سر تنظیم کند.

عدم پشتیبانی از قابلیت ANC

یکی از مهم ترین نقاط ضعف هدفون بی سیم اپل مدل AirPods 3 عدم پشتیبانی از قابلیت ANC است. به همین دلیل ممکن است در محیط های شلوغی مانند مترو یا اتوبوس صدای بیرون شنیده شود. البته شرکت اپل با کمک قابلیت Adaptive EQ یا اکولایزر تطبیقی این مشکل را تا حدودی برطرف نموده است.

بهترین هدفون از نظر باتری

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods 3 یکی از بهترین هدفون های توگوشی از نظر باتری است. شرکت اپل ادعا کرده تنها با یکبار شارژ کامل این دستگاه هوشمند می توانید 6 ساعت به طور مداوم موسیقی گوش داده یا 20 ساعت مکالمه تلفنی انجام دهید.

محفظه شارژ AirPods 3 برای پخش 30 ساعت موسیقی و 20 ساعت مکالمه تلفنی گزینه ای کاملا مناسب است.

مقالات مرتبط:

ضبط صدا با اپل واچ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »