نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گاهی اوقات اپل پس از به روز رسانی یک رمز عبور 6 رقمی می خواهد. اما آیا تا به حال با شرایطی روبرو شده اید که کاربر فوق می گوید: اپل پس از به روز رسانی رمز عبور صحیح را نمی پذیرد یا اپل 13 یا اپل 12 جدید شما با رمز عبور باز نمی شود؟ این مشکل معمولاً پس از به‌روزرسانی به آخرین نسخه iOS، راه‌اندازی مجدد دستگاه یا تغییر تنظیمات رمز عبور و غیره رخ می‌دهد. یافتن دلیل تنها چیزی نیست که در این راهنما روی آن تمرکز می‌کنیم. نکته مهمتر این است که چگونه مشکل کار نکردن پسورد اپل را برطرف کنیم.

به خواندن این پست ادامه دهید، سرنخ هایی در مورد اینکه چرا رمز عبور اپل یا آیپد کار نمی کند، از جمله وارد کردن رمز عبور اپل کار نمی کند، اپل رمز عبور صحیح را تشخیص نمی دهد و غیره دریافت خواهید کرد. و در اینجا چند راه حل ممکن برای باز کردن قفل صفحه اپل یا آی پد ذکر شده است. علاوه بر این، می‌توانید سریع‌ترین روش را برای بازنشانی رمز عبور و باز کردن قفل اپل در زمانی که رمز عبور کار نمی‌کند یا رمز عبور اپل را فراموش کرده‌اید، بیاموزید.

نحوه رفع مشکل کار نکردن رمز عبور اپل

به طور معمول، شما می توانید یک رمز عبور برای محافظت از حریم خصوصی خود تنظیم کنید. Touch ID یا Face ID را نیز می توان به جای رمز عبور تنظیم کرد. اما، هنگام راه‌اندازی مجدد دستگاه‌های iOS، به‌روزرسانی نرم‌افزار سیستم، کشیدن انگشت به سمت بالا برای باز کردن قفل اپل 12، اپل 13 یا فشار دادن دکمه هوم در اپل 8/7/6، پاک کردن دستگاه، نصب iOS جدید یا فشردن کلید هوم، باید رمز عبور را وارد کنید. پروفایل های پیکربندی iPadOS و غیره

این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایشگر iPhone 11

دلایل زیادی وجود دارد که منجر به کار نکردن رمز عبور اپل می شود:

  • نقص نرم افزار iOS: با توجه به بازخورد کاربر، بسیاری از مشکلات گذرواژه اپل پس از ارتقای جدید iOS کار نمی کند.
  • عملکرد معیوب کاربران: یک رمز عبور صفحه نمایش را به اشتباه بیش از ده بار توسط بچه های شیطان وارد کنید، یا سهواً در جیب خود و غیره قرار دهید – اگر رمز عبور اپل را 10 بار وارد کرده باشید و نتوانید قفل اپل را باز کنید، متوجه خواهید شد که اپل غیرفعال است و به صفحه iTunes متصل می شود و در آن لحظه باید اپل خود را بازیابی کنید.)
  • رمز عبور اپل خود تغییر کرد: پس از iOS 9، اپل رمز عبور 6 رقمی را به رمز عبور 4 رقمی جایگزین کرد.
  • اپل رمز عبور صحیح 2021 را نمی پذیرد: به دلایل غیرمنتظره، ممکن است اپل شما رمز عبور شما را تشخیص ندهد حتی اگر رمز عبور صحیح را وارد کرده باشید.

برای رفع مشکل عدم پذیرش رمز عبور صحیح 2021، اپل را ریبوت کنید

برخی از کاربران شکایت داشتند که اپل رمز عبور صحیح 2021 را نمی پذیرد. راه حل اول نیازی به مقدار زیادی ندارد. گاهی اوقات کار نکردن رمز عبور اپل به راحتی با راه اندازی مجدد دستگاه حل می شود. بنابراین اگر اپل را به نسخه جدید iOS آپدیت کردید و متوجه شدید که رمز صفحه نمایش کار نمی کند، دکمه کناری را برای راه اندازی مجدد اپل خود به مدت طولانی فشار دهید. سپس اپل خود را ریستارت کنید و ببینید آیا رمز صفحه نمایش کار می کند یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   نکات مهم قبل تعویض گلس گوشی اپل

رفع عدم کارکرد رمز عبور اپل با AnyUnlock

اگر رمز عبور اپل شما کار نمی‌کند و اپل مدام می‌گوید که رمز عبور اشتباه است، AnyUnlock – بازگشای رمز اپل به شما امکان می‌دهد بدون رمز عبور اپل را حذف کرده و وارد آن شوید. AnyUnlock یک نرم افزار بازگشایی قفل است که توسط iMobie توسعه یافته است که در حذف رمز عبور دستگاه های اپل تخصص دارد.

  • با حذف مستقیم رمز عبور از اپل خود، کار نکردن رمز عبور اپل را برطرف کنید تا بتوانید رمز عبور جدیدی را تنظیم کنید.
  • علاوه بر این، اگر چندین بار رمز عبور اپل را وارد کرده اید و اپل غیرفعال است، می توانید با کلیک های ساده وارد اپل قفل شده نیز شوید. اپل 13، اپل 12، اپل 11، اپل XS/XR/X و غیره پشتیبانی می شوند.
  • همچنین، اگر شناسه و رمز عبور اپل را فراموش کرده باشید، AnyUnlock می تواند اکانت iCloud را نیز از اپل شما حذف کند.
  • علاوه بر این، می‌توانید قفل MDM را دور بزنید، رمز عبور پشتیبان iTunes و رمز عبور Screen Time را با کمک AnyUnlock حذف کنید.

اکنون می‌توانید AnyUnlock را آزادانه دانلود کنید و مراحل زیر را برای باز کردن رمز عبور اپل خود دنبال کنید.

مرحله 1. روی Unlock Screen Passcode کلیک کنید

AnyUnlock را در رایانه خود راه اندازی کنید > روی Unlock Screen Passcode کلیک کنید.

مرحله 2. اپل خود را وصل کنید

دستگاه خود را به رایانه متصل کنید و می توانید سناریوهای پشتیبانی شده را بخوانید > روی Start کلیک کنید.

این مطلب را از دست ندهید   چرا یک صفحه سیاه در برنامه دوربین اپل دریافت می کنید؟

مرحله 3. سیستم عامل iOS را برای اپل دانلود کنید

سیستم عامل iOS برای باز کردن رمز عبور صفحه نمایش است. دانلود بسته ممکن است زمان زیادی طول بکشد. و AnyUnlock اپل شما را به آخرین نسخه iOS که دستگاه شما پشتیبانی می کند به روز می کند.

مرحله 4. روی Unlock Now ضربه بزنید

پس از اتمام دانلود سیستم عامل، روی گزینه Unlock Now کلیک کنید و می توانید ابتدا اعلان را بخوانید. سپس رمز عبور صفحه را به صورت خودکار باز می کند. لطفاً تا زمانی که دستگاه خود را دوباره راه اندازی نکرده است، اتصال خود را قطع نکنید.

مرحله 5. رمز عبور صفحه با موفقیت حذف شد

و هنگامی که فرآیند بازیابی کامل شد، خواهید دید که رمز عبور صفحه با موفقیت حذف شده است.

مقالات مرتبط:

تماس با اپل بلاک شده توسط no caller ID

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »