نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آخرین باری که از آیفون خود بک آپ گرفتید کی بود؟ امیدواریم خیلی وقت پیش نباشد – در غیر این صورت، یک تصادف با از دست دادن بسیاری از داده های خود فاصله دارید. کارشناسان توصیه می کنند که از تمام اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و اغلب آن نسخه های پشتیبان را به روز کنید. و خوشبختانه، راه‌های مختلفی برای پشتیبان‌گیری از آیفون و ایمن نگه داشتن اطلاعات شما وجود دارد. در اینجا سه ​​بهترین راه برای پشتیبان‌گیری از آیفون آورده شده است: استفاده از iCloud، رایانه یا دستگاه خارجی هارد دیسک.

چگونه از آیفون در iCloud، کامپیوتر یا هارد اکسترنال بک آپ بگیرید

تهیه نسخه پشتیبان با iCloud فوق العاده راحت است. شما می توانید این کار را به صورت بی سیم از طریق Wi-Fi انجام دهید، و حتی آن را طوری تنظیم کنید که آیفون شما به طور خودکار پشتیبان گیری کند، به این معنی که هرگز نگران نباشید.

  1. برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید و روی نام خود در بالای صفحه ضربه بزنید.
  2. در منوی Apple ID، روی iCloud و سپس iCloud Backup ضربه بزنید.
  3. مطمئن شوید که iCloud Backup روشن است. این باعث می‌شود هر زمان که آیفون شما شارژ می‌شود و به Wi-Fi متصل می‌شود، اما از آن استفاده نمی‌کنید، از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند. بنابراین شب ها قبل از خواب گوشی خود را وصل کنید و فایل های شما باید به طور مرتب نسخه پشتیبان تهیه کنند.

همچنین می توانید روی Back Up Now ضربه بزنید تا به صورت دستی یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   22 ویژگی فوق العاده گوشی اپل

چگونه از آیفون خود در کامپیوتر بک آپ بگیرید

اگر ترجیح می دهید داده های خود را خارج از فضای ابری نگه دارید، می توانید همه آنها را در رایانه خود ذخیره کنید. همه اینها در یک فایل واحد ذخیره می شود که می توانید هر طور که دوست دارید منتقل و ذخیره کنید.

اگر رایانه شخصی دارید، این کار را با استفاده از iTunes انجام خواهید داد (پس مطمئن شوید که آن را دانلود کرده اید). اگر مک دارید، از Finder استفاده خواهید کرد. اما در هر صورت، مراحل مشابه هستند.

  1. iTunesیا Finder را در رایانه خود باز کنید و سپس آیفون خود را با کابل شارژ آن وصل کنید. در آیفون شما، از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید به رایانه اعتماد کنید یا خیر – Trust را انتخاب کنید و رمز عبور خود را وارد کنید.
  2. در iTunes یا Finder، آیفون خود را انتخاب کنید. این به عنوان یک نماد کوچک آیفون در بالا سمت چپ در iTunes ظاهر می شود و نام آن را در نوار کناری سمت چپ در Finder خواهید دید.
  3. در قسمت Backups، گزینه پشتیبان گیری از داده های خود را در رایانه انتخاب کنید، سپس روی Back Up Now کلیک کنید.

چند دقیقه به دستگاه‌هایتان فرصت دهید تا از اطلاعاتتان نسخه پشتیبان تهیه کنند. وقتی همه چیز تمام شد، می توانید آیفون خود را جدا کنید.

کجا می توان بک آپ های آیفون خود را پیدا کرد و چگونه آنها را به هارد اکسترنال منتقل کرد

برای اکثر کاربران، مراحل بالا بیش از حد کافی است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش عکاسی با دوربین گوشی

اما شما علاقه مند به نگهداری نسخه پشتیبان از دستگاه بر روی یک هارد دیسک خارجی هستید، یا به سادگی می خواهید انعطاف پذیری برای انتقال نسخه های پشتیبان خود به یک نقطه دیگر در رایانه خود داشته باشید، باید کمی عمیق تر بگردید.

فایل های پشتیبان را پیدا کنید

در مک:

روی دکمه جستجوی Spotlight کلیک کنید یا Command + Shift + G را با پنجره Finder باز کنید و در متن زیر کپی کنید: ~/Library/Application Support/MobileSync/Backup/.

این شما را به پوشه ای می برد که نسخه های پشتیبان شما در آن ذخیره شده است.

از طرف دیگر، آیفون خود را دوباره به مک متصل کنید و منوی آن را باز کنید، سپس روی Manage Backups کلیک کنید. لیستی از تمام نسخه های پشتیبان خود را دریافت خواهید کرد که می توانید روی آن کلیک راست کرده و Show in Finder را انتخاب کنید تا مکان یابی شود.

در رایانه شخصی ویندوزی:

شما از یک فرآیند مشابه برای ویندوز استفاده خواهید کرد. نوار جستجوی خود را باز کنید و وارد کنید: \Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\.

نام پروفایل کاربری خود را جایگزین (نام کاربری) کنید. این شما را به پوشه ای می برد که پشتیبان های خود را در آن قرار داده اید.

یا iTunes را باز کنید و روی Edit در بالا و سپس Preferences کلیک کنید. در پاپ آپی که باز می شود، روی Devices کلیک کنید. تمام نسخه های پشتیبان خود را خواهید دید. شما می توانید نسخه های پشتیبان خود را نیز از این منو حذف کنید.

کپی و انتقال نسخه پشتیبان به هارد دیسک خارجی

اکنون که مکان‌هایی را که بک‌آپ‌هایتان پنهان شده‌اند، پیدا کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را در یک درایو خارجی کپی کنید و آن‌هایی را که روی هارد دیسک خود هستند حذف کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بلوک دوربین جلو iPhone X

اپل به کاربران توصیه می‌کند که اگر می‌خواهید داده‌ها را بدون احتمال خراب شدن حفظ کنید، کل پوشه را کپی کنند، بنابراین ادامه دهید و یک کپی از پوشه ایجاد کنید (یا آن را به یک فایل ZIP فشرده کنید) و آن را روی هارد خارجی خود بکشید. درایو (یا یک سرویس ابری متفاوت مانند درایو گوگ.

مقالات مرتبط:

ضد عفونی کردن موبایل اپل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »