نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بسیاری از کاربران برای آیفون یا آیپد خود اینترنت محدود خریداری می کنند. کاهش مصرف اینترنت آیفون و آیپد توسط برنامه ها یکی از راه های صرفه جویی در هزینه است. معمولا استفاده از برنامه های مختلف حجم اینترنت آیفون و آیپد شما را به طرز قابل توجهی کاهش می دهند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به شما روش های کاهش مصرف اینترنت آیفون و آیپد توسط برنامه ها را آموزش دهیم تا با استفاده از این تکنیک ها در هزینه هایتان هم صرفه جویی کنید.

استفاده از دیتای موبایل مخصوصا برای کاربرانی که خارج از منزل یا محل کار بوده و به وای فای دسترسی ندارند، بسیار مهم است. اینترنت همراه آیفون و آیپد معمولا بسیار گران تر از اینترنت وای فای است. بعضی واقع استفاده بیش از حد از اینترنت موبایل، حجم آن را کاهش می دهد.

بعضی برنامه ها به خصوص اپلیکیشن های استریم ویدئو آیفون و آیپد اینترنت زیادی مصرف می کنند. در عوض برنامه های پیام رسان فوری در مقایسه با اپلیکیشن های ویدئو حجم اینترنت کمتری مصرف می کنند.

ممکن است به هر دلیلی بخواهید دسترسی برنامه های خود را محدود کنید. برای این کار در ادامه همراه ما باشید.

کاهش مصرف اینترنت آیفون و آیپد با محدود کردن دسترسی برنامه ها

مراحل زیر به شما کمک می کند تا مصرف اینترنت آیفون و آیپد خود را کاهش دهید. قبل هر چیز تنظیمات دستگاهتان را باز کنید.

در بخش تنظیمات روی گزینه Cellular ضربه بزنید.

در پایین صفحه می توانید لیست برنامه هایی که به اینترنت آیفون یا آیپد متصل هستند را مشاهده کنید. نکته مهم اینکه این برنامه ها بر اساس نیزان مصرف اینترنت مرتب شده اند. اپلیکیشن مورد نظرتان را انتخاب کرده و دکمه رو به روی آن را اسلاید کنید.

این مطلب را از دست ندهید   چرا iPhone/iPad/iPod من روشن نمی شود؟

این کار باعث می شود اینترنت موبایلتان را ذخیره کنید از طرفی ار انتخاب ناخواسته برنامه ها هم جلوگیری می کند. یکی دیگر از مواردی که باعث مصرف اینترنت آیفون و آیپد می شود، تماشای ویدئو در سایت های اشتراکی مثل یوتیوب، آپارات یا نماشا است.

کاهش مصرف اینترنت آیفون و آیپد یکی از موارد مهم و ضروری برای صرفه جویی در هزینه های کاربران است. معمولا اجرای برنامه های استریم ویدئو حجم زیادی از اینترنت را مصرف می کنند. بنابراین در این مقاله سعی کردیم نحوه کاهش مصرف اینترنت با محدود کردن دسترسی برنامه های آیفون یا آیپد را به شما آموزش دهیم. شما می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط:

تعویض دوربین پشت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »