نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل کند شدن گوشی آیفون

فرقی نمی کند گوشی آیفون شما از مدل های قدیمی باشد یا از جدیدترین مدل های آیفون؛ بالاخره دیر یا زود کند می شود و اعصاب شما را خرد می کند! البته اگر از مدل های بالارده آیفون استفاده می کنید به دلیل سخت افزار قدرتمندی که دارند، افت سرعت عملکرد آن ها خیلی برایتان قابل لمس نخواهد بود؛ درواقع هر چقدر بستر سخت افزاری گوشی ضعیف تر باشد، کاهش سرعت و کند شدن آن بیشتر به چشم کاربر می آید و برعکس هر چقدر بستر سخت افزاری گوشی قوی تر باشد، کند شدن گوشی آیفون کمتر نمایان می شود.

روزهای اولی که گوشی می خرید به این دلیل که اپلیکیشن های کمتری بر روی آن نصب کرده اید، سرعت گوشی بالاست و وقتی با آن کار می کنید نهایت لذت را می برید؛ اما به مرور زمان که اپلیکیشن های بیشتری روی گوشی خود نصب می کنید و موجب پر شدن حافظه داخلی آن می شوید، شاهد کند شدن سرعت آن در باز کردن اپلیکیشن های مختلف و همچنین هنگ کردن آیفون خود خواهید بود؛ اما چاره چیست و چطور می توان با مشکل کند شدن گوشی آیفون مقابله کرد؟ ادامه این مطلب را از دست ندهید تا تکنیک های فوق العاده ای را برای خلاص شدن از شر کندی آیفون به شما آموزش دهیم.

راه های مقابله با مشکل کند شدن گوشی آیفون

دیتا یا اطلاعات اپلیکیشن های نصب شده روی آیفون را پاک کنید

یکی از مهم ترین مواردی که در پر شدن حافظه آیفون و کند شدن گوشی آیفون دست دارد، دیتا یا اطلاعات اپلیکیشن هایی است که بر روی آیفون شما نصب هستند؛ پس باید از شر آن ها هم خلاص شوید! اما چطور؟ مراحل زیر را دنبال کنید:

این مطلب را از دست ندهید   باتری iPhone X

باز هم به بخش تنظیمات یا Settings آیفون بروید.

این بار گزینه General را در میان گزینه های تنظیمات انتخاب کنید.

حالا گزینه Storage & iCloud Usage را انتخاب کنید.

اکنون به Manage Storage بروید.

حالا به میزان حجم هر یک از اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی شما نصب هستند، دقت کنید و آن اپلیکیشن هایی را انتخاب کنید که حجم زیادی از حافظه آیفون شما اشغال کرده اند.

سپس به بخش Document & Data اپلیکیشنی که انتخاب کرده اید، بروید و اگر حجم اطلاعات آن بیشتر از 500 مگابایت بود آن را به طور کامل از روی گوشی آیفون خود حذف کنید و مجددا آن را از اپ استور دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید.

اپلیکیشن های غیرضروری و بلااستفاده را غیرفعال کنید

یکی دیگر از بهترین روش هایی که می تواند برای مقابله با کند شدن گوشی آیفون کمک بسزایی به شما بکند این است که اپلیکیشن های غیرضروری و بلااستفاده نصب شده بر روی آیفون را غیرفعال کنید. اینگونه فضایی که این اپلیکیشن ها بر روی حافظه داخلی آیفون شما اشغال کرده اند، خالی شده و گوشی شما می تواند یک نفسی تازه کند و سرعتش افزایش پیدا کند. برای غیر فعال کردن اپلیکیشن های غیر ضروری تنها کافیست که دو بار بر روی دکمه Home ضربه بزنید و سپس اپلیکیشن های غیر ضروری موجود روی آیفون را غیر فعال کنید.

از شر حافظه کش مرورگر Safari روی آیفون خلاص شوید

اولین راهی که می تواند گره از مشکل شما باز کند، خلاص شدن از شر حافظه کش مرورگر سافاری در آیفون است. مطمئنا از آن دسته از کاربرانی هستید که خیلی اهل گشت و گذار در دنیای وب هستید و دائم با مرورگر سافاری آیفون در حال چرخیدن در صفحات وب می باشید. همین مسئله موجب می شود که حافظه کش مرورگر آیفون شما پر شود و درنهایت با اشغال شدن حجم زیادی از حافظه آیفون، سرعت این گوشی کند شود. پس با حذف کردن حافظه کش مرورگر سافاری تا حدی می توانید با مشکل کند شدن گوشی آیفون مبارزه کنید اما چطور باید این کار را انجام دهید؟ مراحل زیر را دنبال کنید تا با موفقیت حافظه کش مرورگر سافاری را حذف کنید:

این مطلب را از دست ندهید   بهترین برنامه ساخت کلیپ و فیلم و ویدیو

اول از همه وارد تنظیمات یا همان Settings آیفون شوید.

حالا گزینه Safari که در منوی تنظیمات جا خوش کرده است را انتخاب کنید.

حالا چندین و چند گزینه به شما نمایش داده می شود که باید از میان آن ها گزینه Clear History and Website Data را انتخاب کنید.

درنهایت هم گزینه Clear History and Data را انتخاب کنید. به همین راحتی!

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دوازده =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »