نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ریپورت پست، عکس و ویدیو در اینستاگرام

اگر در حال گشت و گذار در اینستاگرام بودید و ناگهان به پست یا ویدئویی برخورد کردید که بنا به هر دلیل قوانین و ضوابط اینستاگرام را نقض کرده و منجر به آزار شما شده است، به راحتی می‌توانید آن پست را ریپورت کنید. حالت‌های مختلفی برای ریپورت پست در اینستاگرام ارائه شده که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنم.

نحوه ریپورت پست های اینستاگرام

به منظور ریپورت پست های اینستاگرام کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

برنامه اینستاگرام را اجرا و به پست مورد نظر که قصد ریپورت آن را دارید مراجعه کنید.

آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای پست را لمس کنید.

گزینه Report را انتخاب کنید.

از آن پست اسپم یا هرز است باید در پنجره پاپ آپ نمایان شده گزینه It’s spam را انتخاب کنید. اما اگر تصور می‌کنید که آن پست بنا به هر دلیل نامناسب است باید گزینه it’s inappropriate را انتخاب کنید. در این شرایط گزینه‌های زیرشاخه‌ای نمایان می‌شوند که باید با استفاده از آن‌ها دلیل نامناسب بودن پست و ریپورت خود را مشخص کنید. این گزینه‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

گزینه Self injury: این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که پست اینستاگرام مد نظر سایر کاربران را تشویق به خودآزاری، خودزنی، خودکشی و سایر اقدامات این چنینی کند.

گزینه Harassment or bullying: این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که پست اینستاگرام مد نظر سایر کاربران تهدید کند یا منجر به تشویق مسائلی همچون زورگیری و قلدری شود.

گزینه Sale or promotion of drugs: این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که در آن پست به تبلیغ در مورد مواد مخدر پرداخته شود.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض ال سی دی آیفون

گزینه Sale or promotion of firearm: این گزینه زمانی انتخاب می‌شود که پست اینستاگرام مد نظر مربوط به تبلیغ سلاح‌های گرم باشد.

گزینه Nudity or pornography: این گزینه به منظور ریپورت پست های مرتبط با هرزهنگاری، برهنگی و نامناسب به کار می‌رود.

گزینه Violence or harm:  این گزینه برای ریپورت پست هایی انتخاب می‌شود که منجر به تشویق به خشونت یا آزار دیگران شوند.

گزینه Hate speech or symbol: این گزینه برای ریپورت پست هایی استفاده می‌شود که مسائل نژادپرستانه، قومیتی و ضد جنسیتی را ترویج دهند.

گزینه Intellectual property violation: این گزینه برای ریپورت پست هایی استفاده می‌شود که حق کپی رایت در آن‌ها نقض شده است.

گزینه I just don’t like it: این گزینه در شرایطی انتخاب می‌شود که آن پست هیچ یک از حالات فوق را شامل نشود و شما شخصا و بنا به هر دلیل از آن پست خوشتان نیامده باشد. در این شرایط اینستاگرام توصیه می‌کند تا اکانت ارسال کننده آن پست را بلاک کنید.

بنابراین با طی کردن مراحل فوق قادر به ریپورت پست در اینستاگرام خواهید بود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »