نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کارهایی که کاربران iphone 7 قبل از نصب بروزرسانی جدید iOS انجام دهند

به روزرسانی جدید iOS ارزش جشن گرفتن دارد. این بدان معناست که ویژگی های جدیدی وجود دارد که کاربران iPhone که دستگاه های آنها سازگار است می توانند از آنها لذت ببرند. شما ویژگی های جدیدی را خواهید دید که قبلاً ندیده اید، از جمله ارتقاء ویژگی های iOS قبلی. با این حال، داشتن iPhone سازگار با آخرین به روزرسانی iOS مجوز شروع به روزرسانی iOS فعلی شما نیست. اگر من به جای شما بودم، کارهایی وجود داشت که قبل از به روزرسانی انجام می دادم.

بنابراین، قبل از به روزرسانی آیفون باید چه مراحلی را انجام دهید؟ چرا لازم است؟ وقتی در حال به روز رسانی iPhone هستید، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. این دلیل بیشتری است که قبل از شروع فرآیند باید به خوبی آماده شوید.

پشتیبان گیری بیشتری داشته باشید

فرض کنید شما به دنبال به روزرسانی iPhone 7 خود هستید، که در حال حاضر دارای iOS 12 به iOS 13 است، که آخرین زمان نوشتن است. آیفون 7 می تواند این iOS جدید را به دوش بکشد، اما این چیزی نیست که شما را بترساند. ایده این است که هر اتفاقی در چنین ارتقاء ممکن است رخ دهد.

بنابراین حتی اگر بدون پشتیبان گیری از یک iOS به iOS دیگر ارتقا دهید، باید از همان لحظه آن را تغییر دهید. شما هرگز نمی توانید بگویید در دقیقه ای که به روز می کنید چه اتفاقی می افتد. بنابراین، هرگز پشتیبان گیری از دستگاه خود را فراموش نکنید. داشتن یک به روزرسانی یا خطای ناقص در طول فرآیند می تواند باعث شود از شروع چنین به روزرسانی هایی پشیمان شوید، به ویژه هنگامی که پشتیبان گیری نکرده اید.

این مطلب را از دست ندهید   چرا اپل روی صفحه سیاه با چرخ چرخان گیر می کند؟

وقتی قبل از به روزرسانی پشتیبان گیری می کنید، هر زمان که نیاز به تنزل رتبه وجود داشت مشکلی ایجاد نمی شود. همه از استفاده از iOS جدید راحت نیستند، عمدتا هنگامی که به روزرسانی عملکرد دستگاه را دشوار می کند.

با این حال، شما همچنین می توانید از iPhone 7 خود از طریق ابزارهای مختلف پشتیبان گیری کنید. این می تواند از طریق iCloud باشد یا مستقیماً به رایانه یا لپ تاپ شما متصل شود و از طریق iTunes پشتیبان گیری شود. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که اطمینان از پشتیبان گیری از دستگاه خود از طریق ابزارهای مختلف همیشه یک گزینه عاقلانه خواهد بود. اگرچه این روند می تواند استرس زا باشد، اما در صورتی که مشکلی پیش بیاید شما را در طرف امن تری قرار می دهد.

فضای ذخیره سازی iPhone خود را از بین ببرید

آیا می خواهید دستگاه شما پس از ارتقاء بدون مشکل کار کند؟ اگر بله، پس باید آنچه لازم است را انجام دهید. فضای بیشتری را در دستگاه ذخیره سازی خود آزاد کنید. حتی اگر در حال حاضر فضای ذخیره سازی کافی دارید، به خاطر داشته باشید که با به روزرسانی به آخرین iOS که در ذهن دارید، ممکن است همه چیز تغییر کند.

می توانید از قسمت گالری خود دیدن کرده و فیلم ها و تصاویری را که دیگر به آنها نیاز ندارید حذف کنید. یا می توانید برنامه هایی را که دیگر از آنها استفاده نمی کنید حذف کنید. با این حال، اگر احساس می کنید روزی ممکن است به آنها نیاز داشته باشید، بهترین گزینه ذخیره آنها در iCloud است. مهمترین چیز این است که فضای کافی ایجاد کنید تا دستگاه شما حتی پس از بروزرسانی هموار کار کند: حذف آن تصاویر، مطالب خنده دار و فیلم هایی که فضای زیادی را در دستگاه شما اشغال می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه LCD  iphone SE 2020

حذف برنامه هایی که دیگر از آنها استفاده نمی کنید

آیا به تازگی زمان کافی را برای مرور iPhone خود اختصاص داده اید؟ تبدیل به لانه برنامه ها شده است. نکته این است که اکثر برنامه های شما بیش از یک سال یا بیشتر لمس نشده است. بنابراین، چرا آنها را بر روی iPhone خود نگه دارید؟

مشکل نمایش بیش از حد برنامه ها بر روی صفحه تلفن تنها این نیست که فضای بیشتری را اشغال می کند، بلکه این واقعیت است که مکان یابی سایر برنامه های ارزشمند را مشکل می کند. برای جستجوی آن یک برنامه، می توانید چندین دقیقه را به ورق زدن صفحات اختصاص دهید.

بنابراین، دستگاه خود را مرور کرده و برنامه هایی را که یک سال یا بیشتر باز نکرده اید حذف کنید. حتی اگر کمتر از یک سال باشد، می توانید آنها را حذف کنید زیرا دیگر از برنامه زیاد استفاده نمی کنید.

درباره به روزرسانی جدید بیشتر بدانید

اپل از انتشار به روزرسانی iOS 13 تا زمان نگارش خبر داد. به زودی، سایر به روز رسانی ها، که شامل iOS 14 است و iPhone 7 می تواند از عهده آن برآید، در دسترس خواهد بود. نکته این است که همه این به روز رسانی های جدید دارای ویژگی های اضافی هستند که می توانند iPhone شما را به یک دستگاه برتر تبدیل کنند. آنها دستگاه را جذاب تر و سرگرم کننده تر می کنند.

بنابراین، هنگام تلاش برای نصب آن iOS جدید برای iPhone خود، سعی کنید کمی بیشتر در مورد ویژگی های آن بخوانید. با ویژگی هایی که iOS جدید به ارمغان می آورد و نحوه کاوش در آنها آشنا شوید. برای این کار می توانید از وب سایت Apple یا دیگر وبلاگ های معتبر دیدن کنید. در جدیدترین iOS که در حال نصب هستید، ویژگی هایی را که ارزش بررسی آنها را دارد بیابید.

این مطلب را از دست ندهید   نکات مهم قبل تعویض گلس گوشی اپل

نصب iOS خود را شروع کنید

اکنون که موفق شده اید پشتیبان گیری کنید، فضای ذخیره سازی iPhone خود را از بین ببرید و کارهای ضروری را انجام دهید، اکنون می توانید مراحل نصب را آغاز کنید. به تنظیمات بروید، روی بروزرسانی نرم افزار کلیک کنید تا روند شروع شود. همچنین باید به دستورالعمل هایی که در حین نصب ظاهر می شود توجه کنید تا فرآیند بدون مشکل انجام شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + شش =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »