نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه مسیر دانلود در نسخه اندرویدی برنامه اپل موزیک را به حافظه جانبی منتقل کنیم؟

آیفون‌های اپل از حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین دلیلی نداشت که اپلیکیشن اپل موزیک از قابلیت ذخیره‌سازی اطلاعات خود در حافظه جانبی دستگاه پشتیبانی نماید. اما زمانی که نسخه اندرویدی برنامه اپل موزیک منتشر شد نیاز به وجود این قابلیت کاملا محسوس بود، چرا که اغلب دستگاه‌های هوشمند اندرویدی از اتصال حافظه جانبی و رم میکرو اس دی (Micro SD) پشتیبانی می‌کنند. اپل در ماه فوریه این قابلیت را به نسخه اندرویدی برنامه اپل موزیک اضافه کرد، بنابراین هم اکنون کاربران نسخه اندرویدی اپلیکیشن اپل موزیک می‌توانند اطلاعات مرتبط با این برنامه را در حافظه جانبی دستگاه ذخیره نمایند.

اما به منظور استفاده از این قابلیت و ذخیره کردن موزیک‌های برنامه اپل موزیک در حافظه جانبی دستگاه‌های اندرویدی باید چه کرد؟ شما بدین منظور باید وارد بخش تنظیمات دستگاه شده و بخش مرتبط با دانلود موزیک‌ها را بر ریوی حافظه جانبی تنظیم نمایید. در ادامه به طور دقیق به شرح این موضوع و چگونگی فعال کردن این قابلیت در نسخه اندرویدی اپلیکیشن اپل موزیک می‌پردازیم.

انجام این عمل و انتقال مسیر دانلود فایل از حافظه داخلی به حافظه جانبی دستگاه در نسخه اندرویدی برنامه اپل موزیک به سادگی قابل انجام است. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا اپلیکیشن اپل موزیک یا همان Apple Music خود را آپدیت یا به روز رسانی کنید. قابلیت انتقال مسیر دانلود فایل به حافظه جانبی دستگاه در نسخه‌های جدیدتر برنامه اپل موزیک ارائه شده و نسخه‌های قدیمی‌تر آن از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین حتما در قدم اول برنامه اپل موزیک دستگاه اندرویدی خود را آپدیت یا به روز رسانی نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   انتقال اکانت کلش به گوشی دیگر

حال به منوی کناری و سمت چپ برنامه اپل موزیک مراجعه کرده و در بین گزینه‌های موجود، بخش تنظیمات یا همان Settings را انتخاب کنید.

با مراجعه به بخش تنظیمات برنامه اپل موزیک، گزینه‌ای با عنوان Download Location را مشاهده خواهید کرد. این گزینه درست در زیر گزینه Download on Wi-Fi واقع شده و محل ذخیره فایل‌های دانلودی از سوی اپلیکیشن اپل موزیک را تعیین می‌کند.

پس از انتخاب گزینه Download Location باید حافظه جانبی دستگاه یا همان رم میکرو اس دی که با عنوان SD Card در لیستی ارائه می‌شود را انتخاب نمایید.

حال مشاهده خواهید کرد که پنجره پاپ‌آپی بر روی نمایشگر دستگاهتان نمایان می‌شود. این پنجره از شما سوالی مبنی بر تمایل نسبت به انتقال فایل‌های موزیک پیشین به حافظه جانبی دستگاه می‌کند. با انتخاب گزینه Yes تمام فایل‌های پیشین دانلود شده شما در برنامه اپل موزیک به حافظه جانبی دستگاه منتقل می‌شوند.

فرآیند تغییر تنظیمات ذخیره‌سازی فایل در برنامه اپل موزیک با انجام مراحل فوق با موفقیت انجام شده است. هم اکنون تمام فایل‌های موزیک جدیدی که توسط برنامه اپل موزیک دانلود می‌کنید در حافظه جانبی دستگاه ذخیره می‌شوند. همچنین اگر در انتهای فعال سازی این قابلیت گزینه Yes را انتخاب کرده باشید، تمام فایل‌های موزیک پیشین دانلود شده توسط اپلیکیشن اپل موزیک هم به حافظه جانبی دستگاه منتقل شده‌اند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 20 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »