نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اپل ایدی یا حساب کاربری اپل چیست و چه کاربردی دارد؟

به جرات می‌توان گفت Apple ID بعد از خرید دیوایس اپلی از ضروری ترین مواردی است که در زمان استفاده از تمامی محصولات کمپانی اپل به آن نیاز خواهد داشت. هر فرد که بخواهد از دستگاه‌های تولید شده توسط مجموعه اپل استفاده کند به یک اکانت اپل نیاز دارد، هر فرد میتواند اکانت اپل خود را بر روی تمامی دیوایس‌های اپلی خود نظیر مک پوک، ایپد و ایپاد و ایفون استفاده کند و نیازی نیست که برای هرکدام جداگانه اقدام به فعال سازی Apple ID کند. از دیگر عواملی که باید به آن توجه داشته باشید که این است که اپل ایدی به شما کمک میکند تا از اطلاعات خود بک آپی داشته باشید و بسیاری از داده‌های ضروری دیوایس‌های شما بر روی آن ذخیره می‌شود به همین جهت مهم است که ایمیلی را بر روی آن تنظیم کنید که همواره به آن دسترسی دارید تا هر زمانی که نیاز بود بتوانید اقدام به کنترل اطلاعات خود کنید.

آموزش ساخت اپل ایدی

اکانت اپل در سراسر جهان رایگان است و برای ساخت و فعال سازی آن نیازی به پرداخت هزینه نمی‌باشد. ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست اما متاسفانه بنا به شرایط ایجاد شده به دلیل تحریم ساخت و ایجاد Apple ID کمی سخت شده است و در همین راستا بسیاری از افراد توانایی ساخت مستقیم آن را ندارند. به همین جهت مراکز خدماتی بسیاری در سطح کشور اقدام به ساخت و ارائه اکانت اپل در ازای پرداخت مبلغی می‌کنند اما آگاه باشید که مبلغی که پرداخت میکنید در حقیقت اجرت ساخت اپل ایدی می‌باشد. اما متاسفانه در این میان سودجویی‌های مختلفی روی می‌دهد که جهت آگاهی بخشی بیشتر به شما دو تا از این موارد را بررسی می‌کنیم:

  1. استفاده از گیفت کارت جهت فعالسازی اکانت اپل

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم برای ساخت اپل ایدی هیچگونه پرداختی نیاز نیست و فرایند ساخت کاملا رایگان است. اما بسیاری از افراد با توجه به شرایط نامطلوب پیش آمده اقدام به سوء استفاده از شرایط کرده و به مصرف کنندگان که چاره دیگری جز ساخت Apple ID ندارند اعلام می‌کنند که برای ساخت نیاز به پرداخت و آنها را وادار به خرید کارت‌های هدیه اپل یا به اصطلاح گیفت کارت می‌کنند تا به این وسیله مشتریان را مجبور به پرداخت مبلغ مورد نظر خود کنند.

  1. ارائه اپل ایدی کارتی

اخیرا بسیاری از سود جویان اقدام به فروش و عرضه اکانت‌های اپل ایدی کارتی با بهای بسیار بالا می‌کنند که متاسفانه باید اعلام کنیم که استفاده از این نوع از اپل ایدی میتواند در طولانی مدت مشکلات متعددی برای مصرف کننده به وجود آورد. چرا که مکانیزم ساخت و تولید این نوع Apple ID کاملا متفاوت است که توسط هیچکدام از این ارائه کنندگان رعایت نمی‌شود. نکته‌ای که آگاهی به آن به شما کمک می‌کند این است که شرکت اپل در بازه‌های زمانی مشخصی اپل ایدی‌های ثبت شده را بررسی می‌کند و درصورت ساخت غیر اصولی این اکانت‌ها مسدود می‌کند و مصرف کننده مجددا مجبور به تهیه اپل ایدی می‌شود و باید پروسه ساخت و پرداخت را طی کند.

این مطلب را از دست ندهید   تماس با اپل بلاک شده توسط no caller ID

چگونگی ساخت اپل ایدی

برای ساخت Apple ID به روش‌های مختلفی می‌توانید اقدام کنید و محدودیتی در این راه وجود ندارد. متداول‌ترین راه ساخت Apple ID استفاده از نرم افزار شرکت اپل با itunes است اما بسیاری از افراد گمان می‌کنند که برای ساخت اپل ایدی تنها باید با سیستم عامل های ios یا macos اقدام کنند اما این تنها یک باور اشتباه است و ساخت Apple ID با تمامی سیستم عامل‌های موجود مانند Windows، Android امکان‌پذیر است و ویژگی که باعث آرامش خاطر شما عزیزان می‌شود این است که تمامی مراحل ساخت در تمامی سیستم عامل‌ها یکسان می‌باشد و با یادگیری یکی از روش ها می‌توانید به سادگی با تمامی روش‌های دیگر اقدام به ساخت و استفاده کنید.

اولین اقدام برای ساخت اپل ایدی دانلود و نصب برنامه itunes است، که برای دانلود این برنامه کافیست به وب سایت اپل مراجعه کنید و نرم افزار مورد نظر را دانلود کنید و itunes را اجرا کنید.

در محیط برنامه itunes به دنبال بخش حساب کاربری بگردید و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

در منوی باز شده گزینه Create apple id را بیابید و بر روی آن کلیک فرمایید.

در صفحه باز شده در مراحل بعد، اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و توجه داشته باشید از آدرس ایمیلی استفاده نمایید که تاکنون بر روی آن اکانت اپلی ساخته نشده باشد چرا که در غیر اینصورت اپل اجازه استفاده از آدرس ایمیل را به شما نمیدهد.

در زمان انتخاب کشور به ip خود توجه کنید و در صورتی که از نرم افزار های تغییر ای پی آدرس استفاده می‌کنید کشور انتخابی نرم افزار تغییر ip و ساخت اپل آیدی را یکسان قرار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   کابل پاور و حجم صدا iphone SE 2020

از دیگر روش های ساخت اپل ایدی که باید به آن توجه داشته باشیداستفاده از سایت اپل است. وارد سایت اپل شده و به بخش مدیریت اکانت کاربری اپل مراجعه نمایید و بر روی گزینه ایجاد حساب کاربری کلیک فرمایید، در ادامه فرمی به شما نمایش داده می‌شود که باید اطلاعات آن را تکمیل کنید و مواردی را که در روش قبلی گفتیم رعایت کنید چرا که همانطور که گفتیم مراحل ساخت اپل آیدی در تمامی روش‌های گفته شده یکسان می باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »