نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

امروزه برنامه های مختلفی برای ارسال فایل در گوشی های هوشمند در بازار وجود دارند. اما عده ای هنوز تمایل به استفاده از بلوتوث دارند. اتصال بلوتوث اپل یکی از روش های ساده در عین حال پر دردسر انتقال اطلاعات در این گوشی های هوشمند است. در این مقاله ابتدا روش های اتصال بلوتوث گوشی های اپل را به شما معرفی کرده سپس راهکارهای رفع مشکلات آن را تک تک بررسی می کنیم.

نحوه اتصال گوشی اپل به هدفون بلوتوثی

استفاده از هدفون های بلوتوثی بین کاربران و طرفداران محصولات اپل رواج زیادی پیدا کرده به خصوص با حذف جک های 3.5 میلی متری. استفاده از هدفون های بلوتوثی مخصوصا هنگام کار کردن بسیار مفید و کاربردی است. برای اتصال گوشی اپل به هدفون بلوتوثی باید وارد بخش Bluetooth در تنظیمات شوید. در مرحله بعد وارد بخش Other Devices شده و در نهایت وضعیت اتصال گوشی خود را در  My Devices ببینید.

اتصال گوشی اپل به بلوتوث خودرو

این روش دقیقا مثل روش بالاست. برای جفت کردن گوشی اپل و بلوتوث خودرو وارد بخش تنظیمات خودرو شده و روی نام بلوتوث ماشین خود ضربه بزنید. بعضی اوقات برای اتصال باید کد 4 رقمی ماشین هم وارد کنید.

تغییر نام در اتصال بلوتوث اپل

گاهی اوقات چندین بلوتوث به طور همزمان به اپل شما متصل می باشند. در این شرایط تغییر نام می تواند به شما کمک کند. برای این کار اول از اتصال دستگاه به گوشی اپل خود مطمئن شده سپس وارد بخش Bluetooth در تنظیمات اپلتان شوید. در صفحه نمایش داده شده وارد بخش Name شده و اسم مورد نظرتان را وارد کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش باز کردن قفل نمایشگر اپل

در این مرحله می توانید اسم بلوتوث خود به راحتی تغییر دهید. بعد معرفی روش های اتصال بلوتوث اپل در ادامه راهکارهای رفع مشکلات آن را توضیح می دهیم.

بروز رسانی سیستم عامل، راهکار رفع مشکلات اتصال بلوتوث اپل

یکی از روش های موثر و کاربردی برای رفع مشکل اتصال بلوتوث اپل بروز رسانی سیستم عامل آن هاست. برای این کار وارد بخش General در تنظیمات گوشی شده سپس روی گزینه Software Update ضربه بزنید. در این مرحله بروز رسانی سیستم عامل شروع می شود.

هارد ریست گوشی اپل

روش دیگر برای برطرف کردن مشکل اتصال بلوتوث اپل غیر فعال کردن آن است. برای این کار وارد بخش Bluetooth شده و تنظیمات آن را غیر فعال کنید.

برای هارد ریست گوشی های اپل کلید کاهش/ افزایش صدا را برای چند ثانیه نگه داشته سپس رها کنید. روش دیگر اینکه دکمه پاور و کاهش صدا را برای 10 ثانیه به طور همزمان فشار داده و نگه دارید تا لوگوی شرکت اپل روی صفحه نمایش ظاهر شود.

رفع مشکل اتصال بلوتوث اپل با قطع/ وصل کردن آن

قطع/ وصل مجدد بلوتوث یکی دیگر از روش های رفع مشکلات آن است. برای این کار وارد بخش بلوتوث تنظیمات شده سپس بلوتوث دستگاه را انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه Disconnect ضربه بزنید.

نحوه جفت کردن مجدد گوشی های اپل

اگر روش های بالا مشکل اتصال بلوتوث اپل را برطرف نکرد، مجدد دستگاه و گوشی را جفت کنید. برای این کار گزینه Forget This Device در بخش بلوتوث را لمس کرده سپس دستگاه مورد نظر را مجدد به گوشی وصل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   5 برنامه برتر ضبط مکالمه گوشی اپل

تنظیمات شبکه را یکبار ریست کنید

روش بعدی در رفع مشکل اتصال بلوتوث اپل ریست تنظیمات شبکه است. در این روش علاوه بر حذف اطلاعات بلوتوث، تنظیمات وای فای و VPN دستگاه شما هم حذف می شود. برای شروع وارد بخش General شده سپس گزینه Reset Network Settings را انتخاب کرده و رمزتان را وارد کنید.

ریست فکتوری، آخرین راهکار رفع مشکل اتصال بلوتوث اپل

آخرین راه رفع مشکل اتصال بلوتوث اپل ریست فکتوری آن است. نکته مهم اینکه در این روش کلیه تنظیمات اپل شما حذف می شوند. برای این کار گزینه Erase All Content and Settings در بخش Reset را انتخاب کرده و پسورد مورد نظرتان را وارد کنید. پیشنهاد می کنیم قبل ریست فکتوری گوشی خود حتما از اطلاعات آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

مقالات مرتبط:

آموزش باز کردن قفل نمایشگر اپل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »