نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حتما شما هم تا الان مشکل روشن نشدن گوشی اپل را تجربه کرده اید. یک روز صبح از خواب بیدار شده و در حالی که خود را برای رفتن سرکار یا دانشگاه آماده می کنید، با صحنه روشن نشدن گوشی اپلتان رو به رو می شوید. در این شرایط چه باید کرد؟

نگران نباشید. در این مقاله راهکارهای رفع مشکل روشن نشدن گوشی های اپل را به طور کامل به شما آموزش می دهیم. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

اولین اقدامی که هنگام روشن نشدن صفحه نمایش گوشی باید انجام دهید این است که از داشتن شارژ آن همچنین سالم بودن باتری دستگاه مطمئن شوید. شاید دستگاه به شوک نیاز داشته باشد.

هارد ریست، راهکار رفع مشکل روشن نشدن گوشی اپل

بعد اینکه از سالم بودن باتری گوشی مطمئن شدید، گوشی خود را هارد ریست کنید. در این روش اطلاعات دستگاه پاک نمی شود فقط به گوشی اپل شما شوک وارد می شود.

گوشی خود را ریستور کنید

یک روش نرم افزاری برای رفع مشکل روشن نشدن گوشی اپل، ریستور کردن آن است. در این روش کلیه اطلاعات گوشی شما پاک می شود. تعمیرکاران موبایل ابتدا گوشی را هارد ریست کرده سپس آن را در حالت DFU Mode قرار داده و ریستور می کنند.

بعد اینکه گوشی اپل شما در حالت ریستور قرار گرفت، آن را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید. توجه کنید که نرم افزار آیتونز حتما روی لپ تاپ یا کامپیوتر شما نصب شده باشد. آخرین نسخه سیستم عامل ios را با توجه به نوع و مدل گوشیتان نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   محافظت از حریم خصوصی خود در آیفون‌ها

بعد دانلود آخرین نسخه سیستم عامل آی او اس، وارد نرم افزار آیتونز شده سپس دکمه Alt را نگه داشته و روی گزینه Restore کلیک کنید. آدرس فایل مورد نظرتان را داده و تا تمام شدن فرایند ریستور گوشی منتظر بمانید.

اگر با انجام تمام مراحل بالا، مشکل روشن نشدن گوشی اپل شما برطرف نشد، دستگاه را حتما به یک متخصص نشان دهید. آخرین راه برای رفع مشکل روشن نشدن گوشی اپل، بررسی سخت افزاری آن است. اصلا نگران نباشید، کارشناسان ما در کنار شما هستند.

مقالات مرتبط:

تماس با اپل بلاک شده توسط no caller ID

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »