نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا آیفون من همچنان راه اندازی مجدد می شود؟

چرا iPhone من همچنان راه اندازی مجدد می شود و در مورد آن چه کنم؟ ما به آیفون های خود اعتماد داریم و آنها باید همیشه کار کنند. اگر یک دلیل وجود داشته باشد که آیفون ها بارها و بارها راه اندازی شوند، بسیار عالی خواهد بود، اما گلوله جادویی برای این مشکل وجود ندارد. در این مقاله، دلایلی که باعث می شود iPhone دوباره راه اندازی شود را توضیح خواهم داد و به شما نشان خواهم داد که چگونه مشکل راه اندازی مجدد iPhone را برطرف کنید.

آیفون هایی که مدام راه اندازی مجدد می شوند به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. آیفون هایی که به صورت متناوب راه اندازی مجدد می شوند: می توانید مدتی بدون هیچ مشکلی از آیفون خود استفاده کنید و سپس آیفون شما ناگهان راه اندازی مجدد می شود.
  2. حلقه راه اندازی مجدد iPhone: iPhone شما به طور مداوم راه اندازی مجدد می شود و کاملاً غیر قابل استفاده است. لوگوی اپل بارها و بارها روی صفحه ظاهر می شود و ناپدید می شود.

اگر آیفون شما در دسته دوم قرار دارد، مرحله 5 را رد کنید، اگر نمی توانید از نرم افزار روی iPhone خود استفاده کنید، انجام چند مرحله اول غیرممکن است. بیایید شیرجه بزنیم تا بتوانید فریاد “آیفون من دوباره راه اندازی می شود!” را متوقف کنید. در گربه

  1. از iPhone خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

قبل از اینکه عیب یابی انجام دهیم، مطمئن شوید که از iPhone پشتیبان گیری شده است. اگر آیفون شما دارای مشکل سخت افزاری است، این می تواند آخرین فرصت شما برای پشتیبان گیری از اطلاعات شما باشد. در صورت نیاز، iPhone شما را در مرحله بعد بازسازی می کنیم و قبل از بازیابی به نسخه پشتیبان نیاز دارید.

اگر برای پشتیبان گیری از iPhone خود به کمک احتیاج دارید، مقاله پشتیبانی اپل یک راه حل عالی دارد. پس از پشتیبان گیری، در صورت راه اندازی مجدد iPhone یا روشن و خاموش شدن iPhone، آماده حل مشکل هستید.

  1. به روز رسانی نرم افزار iPhone (iOS)

مانند ویندوز در رایانه شخصی یا OS X در مک، iOS سیستم عامل iPhone شما است. به روزرسانی های iOS همیشه حاوی بسیاری از رفع اشکالات نرم افزاری و سایر مشکلات است. گاهی اوقات، یک به روزرسانی نرم افزاری مشکلی را حل می کند که باعث می شود iPhone شما دوباره راه اندازی شود یا یک حلقه راه اندازی مجدد وارد کند.

برای بررسی اینکه آیا هر گونه به روزرسانی نرم افزاری در دسترس است یا خیر، به تنظیمات -> عمومی -> به روز رسانی نرم افزار بروید. اگر به روزرسانی موجود است، آن را نصب کنید

این مطلب را از دست ندهید   شارژ iphone SE 2020

همچنین می توانید iPhone خود را به رایانه متصل کرده و از iTunes (رایانه های شخصی و Mac هایی که دارای macOS 10.14 یا بالاتر هستند) یا Finder (Mac هایی که macOS 10.15 یا جدیدتر دارند) برای به روز رسانی نرم افزار iPhone خود استفاده کنید. اگر iPhone شما به طور مداوم در حال راه اندازی مجدد است، iTunes یا Finder ممکن است بهترین گزینه شما باشد.

  1. تعیین کنید که آیا برنامه ای باعث راه اندازی مجدد iPhone شما می شود یا خیر

بسیار نادر است که یک برنامه باعث شود iPhone دوباره راه اندازی شود یا بارها روشن یا خاموش شود. در بیشتر موارد، نرم افزار iPhone شما در برابر برنامه های مشکل دار محافظت می شود. گفته می شود، بیش از 1.5 میلیون برنامه در App Store وجود دارد و همه آنها کامل نیستند.

اگر برنامه ای را درست قبل از وارد شدن آیفون به حلقه راه اندازی مجدد نصب کرده اید، آن برنامه را حذف نصب کنید و ببینید آیا مشکل به خودی خود برطرف می شود یا خیر.

تنظیمات -> حریم خصوصی -> تجزیه و تحلیل و بهبود -> داده های تجزیه و تحلیل مکان دیگری برای بررسی برنامه های مشکل دار است. دیدن چندین مدخل در این لیست طبیعی است. سریع لیست را پیمایش کنید و به دنبال برنامه هایی باشید که بارها و بارها فهرست شده اند. در صورت یافتن یکی، حذف آن برنامه ممکن است iPhone شما را برطرف کند.

  1. همه تنظیمات را بازنشانی کنید

بازنشانی همه تنظیمات یک گلوله جادویی نیست، اما می تواند مشکلات نرم افزاری را برطرف کند. به تنظیمات -> عمومی -> انتقال یا بازنشانی iPhone -> بازنشانی -> بازنشانی همه تنظیمات بروید تا تنظیمات iPhone خود را به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانید. شما هیچ یک از برنامه ها یا داده های خود را از دست نخواهید داد، اما باید دوباره گذرواژه Wi-Fi خود را وارد کنید.

  1. سیم کارت خود را بردارید

حلقه های راه اندازی مجدد iPhone می تواند ناشی از مشکلات اتصال iPhone شما به شبکه مخابراتی بی سیم شما باشد. سیم کارت شما iPhone شما را به حامل بی سیم شما متصل می کند، بنابراین حذف آن بهترین راه برای عیب یابی مشکلاتی است که در آن iPhone در حال راه اندازی مجدد است.

نگران نباشید: هنگام برداشتن سیم کارت هیچ مشکلی پیش نمی آید. به محض اتصال مجدد آیفون به حامل، دوباره متصل می شود.

مقاله پشتیبانی اپل در مورد نحوه حذف سیم کارت از iPhone شما دقیقاً نشان می دهد که سیم کارت در iPhone شما کجا قرار دارد. برای بیرون کشیدن سینی سیم کارت از iPhone خود از یک گیره کاغذ استفاده خواهید کرد.

این مطلب را از دست ندهید   رفع هنگی و خرابی برنامه iOS 14

اگر با حذف سیم کارت مشکل برطرف شد، سیم کارت را در iPhone خود قرار دهید. اگر بعد از قرار دادن مجدد سیم کارت خود مشکل برطرف شد، باید iPhone خود را بازیابی کنید (مرحله 7) یا سیم کارت را با حامل خود جایگزین کنید.

اگر برداشتن سیم کارت مشکل را برطرف نکرد، سیم کارت خود را دوباره وارد نکنید تا مرحله بعدی را تکمیل کنید. اگر می خواهید در مورد سیم کارت آیفون خود بیشتر بدانید، مقاله من را با عنوان “چرا آیفون من سیم کارت نمی گوید؟” بررسی کنید.

  1. بازنشانی سخت

شما نباید در iPhone خود تنظیم مجدد سخت انجام دهید مگر اینکه کاملاً ضروری باشد. شبیه خاموش کردن کامپیوتر رومیزی با جدا کردن آن از دیوار است. همانطور که گفته شد، حلقه راه اندازی مجدد iPhone یکی از مواردی است که تنظیم مجدد سخت در آن مجاز است.

برای انجام بازنشانی سخت، دکمه پاور و دکمه Home (دکمه دایره ای شکل زیر صفحه) را همزمان نگه دارید تا صفحه iPhone شما خالی شود و لوگوی Apple دوباره ظاهر شود.

در iPhone 7 یا 7 Plus، دکمه هایی که برای اجرای مجدد سخت باید فشار دهید کمی متفاوت است. همزمان دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.

اگر iPhone 8، 8 Plus یا X دارید، روند تنظیم مجدد سخت نیز متفاوت است. دکمه افزایش صدا را فشار دهید و رها کنید، سپس دکمه کاهش صدا، سپس دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید.

صرف نظر از مدل آیفون شما، مطمئن شوید که هر دو دکمه را حداقل 20 ثانیه در کنار هم نگه داشته اید. وقتی مردم وارد فروشگاه Apple شدند، مردم شگفت زده شدند و من به سرعت آیفون مرده آنها را با تنظیم مجدد سخت افزاری تعمیر کردم. آنها تصور می کردند که در خانه یک تنظیم مجدد سخت انجام داده اند، اما هر دو دکمه را برای مدت زمان طولانی نگه نداشتند.

اگر در مرحله قبل سیم کارت را از iPhone خود برداشته اید، اکنون زمان مناسبی است که آن را در iPhone خود قرار دهید. ما این احتمال را که سیم کارت شما باعث راه اندازی مجدد iPhone شما شده است حذف کرده ایم. امیدوارم با بازنشانی سخت مشکل در جایی که iPhone شما در حال راه اندازی مجدد است برطرف شود، اما در صورت ادامه، باید دستگاه خود را با رعایت دستورالعمل های زیر ریست کنید.

  1. iPhone خود را با استفاده از iTunes بازیابی کنید

بازگرداندن آیفون به طور کامل نرم افزار آیفون (iOS) را پاک و بارگذاری می کند و می تواند تعدادی از مشکلات نرم افزاری را در همان زمان برطرف کند. هنگامی که iPhone شما را بازیابی می کنیم، این احتمال را که یک مشکل نرم افزاری باعث راه اندازی مجدد iPhone شما شود حذف می کنیم – به همین دلیل است که تکنسین های اپل این کار را اغلب انجام می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایشگر

برای بازیابی، آیفون شما باید به رایانه متصل شود. من توصیه می کنم یک نوع بازیابی خاص انجام دهید که فناوری های اپل آن را DFU Restore می نامند، که عمیق تر از یک بازیابی معمولی است و می تواند مشکلات بیشتری را حل کند. آن را در هیچ جایی در وب سایت اپل پیدا نخواهید کرد – مقاله من را بخوانید تا نحوه بازگرداندن iPhone خود به DFU را بیاموزید.

پس از اتمام بازیابی، می توانید تمام اطلاعات شخصی خود را از پشتیبان گیری iPhone خود در iTunes یا iCloud بارگیری کنید. اگر هنوز مشکلی دارید، به اینجا برگردید و به خواندن ادامه دهید.

  1. مشکل سخت افزاری را بررسی کنید

مشکلات سخت افزاری یک دلیل رایج برای گیر افتادن آیفون ها در حلقه راه اندازی مجدد است. اگر از قاب در iPhone خود استفاده می کنید، قبل از ادامه آن را بردارید.

به پورت شارژ در پایین آیفون خود دقت کنید. بررسی کنید که آیا بقایایی در داخل گیر کرده است و آیا علائم خوردگی وجود دارد یا خیر.

اگر چیزی درست به نظر نمی رسد، مسواکی را که تا به حال استفاده نکرده اید بردارید و به آرامی درگاه شارژ را کنار بگذارید. اتصال کوتاه یا مشکلی دیگر در داخل درگاه شارژ می تواند انواع مشکلات iPhone را ایجاد کند.

  1. شما ممکن است نیاز به تعمیر iPhone خود داشته باشید

ما این احتمال را حذف کرده ایم که یک مشکل نرم افزاری باعث می شود iPhone شما دوباره راه اندازی شود و مشکلات سخت افزاری خارج از iPhone شما را بررسی کرده ایم. اگر آیفون شما در یک حلقه راه اندازی مجدد است، احتمالاً آیفون شما نیاز به تعمیر دارد.

اگر تصمیم می گیرید در فروشگاه Apple خود کمک بگیرید، مطمئن شوید که با Genius Bar قرار ملاقات گذاشته اید تا مجبور نباشید در اطراف منتظر بمانید. یک جایگزین ارزان تر، Puls است، یک سرویس تعمیر پستی که کار بزرگی انجام می دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + ده =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »