نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت راه انداری مجدد آیفون X

iPhone X شما مرتباً دوباره راه اندازی می شود و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید. این یک گوشی کاملاً جدید است و در یک حلقه راه اندازی مجدد گیر کرده است. صفحه سیاه را می بینید که سیب آن در وسط قرار دارد، اما به محض روشن شدن آیفون X، پس از حدود 30 ثانیه خاموش می شود. در این مقاله، ما توضیح می دهیم که چرا آیفون X شما مرتباً مجدداً راه اندازی می شود و چگونه می توان حلقه راه اندازی مجدد آیفون X را برای همیشه متوقف کرد.

iPhone X مرتباً شروع به راه اندازی مجدد می کند: این راه حل است!

آیفون X شما به دلیل مشکل نرم افزاری مرتباً دوباره راه اندازی می شود. بسیاری از کاربران گزارش داده اند که این مشکل ناشی از “اشکال تاریخ” است که در 2 دسامبر 2017 رخ داده است. هر چقدر که سیستم عامل iPhone خوب باشد، کامل نیست.

چگونه می توانم از راه اندازی مجدد iPhone X خود جلوگیری کنم؟

  1.  یک تنظیم مجدد Hard را امتحان کنید

بازنشانی Hard ساده ترین مشکلی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. اگرچه برای اکثر افراد مفید نخواهد بود، اما این اولین چیزی است که فن آوری های اپل در Genius Bar امتحان می کنند. در اینجا نحوه بازنشانی سخت iPhone X خود آورده شده است:

  1. دکمه افزایش صدا را سریع فشار داده و رها کنید.
  2. دکمه کاهش صدا را به سرعت فشار داده و رها کنید.
  3. دکمه کناری را فشار دهید و نگه دارید تا آرم Apple دوباره روی صفحه ظاهر شود و سپس آن را رها کنید.

مواردی که باید مراقب آن باشید: اکثر افرادی که به سختی در تنظیم مجدد آیفون X خود مشکل دارند همه کارها را به جز یک چیز انجام می دهند: آنها دکمه کناری را به مدت کافی پایین نگه ندارند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایشگر iphon 11 pro max

مطمئن شوید که وقتی iPhone خود را به سختی تنظیم می کنید، دکمه کناری را به مدت 20 ثانیه پایین نگه دارید – احتمالاً خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید. اگر یک بازنشانی سخت برای شما مفید نبود، وقت آن است که به مرحله بعدی بروید.

  1. به سرعت تنظیمات اعلان ها را خاموش کنید

راه حل بعدی برای این مشکل و مشکلی که برای بسیاری از افراد مفید خواهد بود، تغییر تنظیمات در برنامه تنظیمات است. هرچند مشکل است – بسیاری از افراد فقط 30 ثانیه قبل از شروع مجدد آیفون خود فرصت خواهند داشت!

برنامه تنظیمات را در iPhone X خود باز کنید

  1. روی اعلان ها ضربه بزنید
  2. روی نمایش پیش نمایش ها ضربه بزنید
  3. روی Never ضربه بزنید

پس از تغییر تنظیمات، مجدداً مجدداً iPhone را مجدداً تنظیم کنید. اگر دوباره شروع به کار نکرد، عالی است. در غیر این صورت، به مرحله بعدی ادامه دهید.

  1.  تغییر دستی دستی تاریخ به 1 دسامبر 2017

یک راه حل سریع برای “اشکال تاریخ” ارسال آیفون به گذشته است – تا 1 دسامبر 2017. به تنظیمات -> عمومی -> تاریخ و زمان بروید و روی کلید سبز در سمت راست تنظیم خودکار تنظیم کنید خاموشش کن.

وقتی تنظیم خودکار را خاموش کنید، تاریخ فعلی آیفون در پایین منو به رنگ آبی نشان داده می شود. روی تاریخ ضربه بزنید تا نوار لغزنده تاریخ باز شود و با استفاده از انگشت خود لغزنده را با اول دسامبر تنظیم کنید. برای پایان دادن به، روی “عمومی” در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

  1. به روزرسانی نرم افزار iPhone را بررسی کنید

اپل اشکالات مربوط به مشکلات نرم افزاری را مرتباً آزاد می کند و ممکن است با مطالعه این مقاله این مشکل برطرف شده باشد! برای بررسی به روزرسانی نرم افزار، به تنظیمات -> عمومی -> به روزرسانی نرم افزار بروید. اگر به روزرسانی در دسترس باشد، به شما امکان می دهد آن را بارگیری و نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   چرا iPhone/iPad/iPod من روشن نمی شود؟

مشکل این روش این است که اگر آیفون شما مرتباً دوباره راه اندازی شود، قبل از شروع مجدد دوباره وقت کافی برای بارگیری و نصب به روزرسانی نخواهید داشت. در این صورت، وقت آن است که آیفون خود را به رایانه متصل کرده و بازیابی دستی انجام دهید: این همان چیزی است که در مرحله بعدی به آن خواهیم پرداخت.

  1. iPhone X خود را در حالت بازیابی قرار داده و بازیابی کنید

حالت بازیابی نوعی بازیابی خاص و “عمیق تر” است که همه چیز را در iPhone شما پاک می کند و با نصب مجدد iOS از ابتدا، شروع تازه ای به آن می دهد. این تقریباً همه مشکلات نرم افزاری را برطرف می کند، اما ایده آل نیست.

در صورت پشتیبان گیری از iCloud یا iTunes، بازیابی iPhone و تنظیم مجدد آن آسان است. پس از بازیابی آیفون، شما می توانید با Apple ID خود وارد سیستم شوید، از نسخه پشتیبان تهیه کنید و دوباره همانجا که متوقف شده اید برمی گردید.

اگر نسخه پشتیبان ندارید، ممکن است در نهایت تصاویر، پیام های متنی و سایر موارد موجود در iPhone خود را از دست دهید. اگر نمی خواهید عکس های خود را گم کنید ممکن است ارزش سفر به فروشگاه Apple را داشته باشد – اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها بتوانند آن را برطرف کنند. گاهی اوقات بازیابی حالت بازیابی یک ضرورت است.

برای بازیابی iPhone X خود به دسترسی به Mac یا PC نیاز خواهید داشت. لازم نیست که Mac یا PC باشد – ما فقط از iTunes به عنوان ابزاری برای بارگذاری نرم افزار جدید در iPhone استفاده می کنیم. در اینجا نحوه قرار دادن iPhone X در حالت بازیابی و بازیابی آن آورده شده است.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه گوشی هوشمند صفحه سیاه نشان می دهد تعمیر کنید

اگر iTunes باز است، آن را روی Mac یا رایانه شخصی خود ببندید.

با استفاده از کابل Lightning (شارژر USB) iPhone خود را به Mac یا PC وصل کنید.

iTunes را باز کنید.

دکمه افزایش صدا را سریع فشار داده و رها کنید.

دکمه کاهش صدا را به سرعت فشار داده و رها کنید.

دکمه کناری را فشار دهید و نگه دارید تا پیامی در iTunes ظاهر شود که می گوید آیفون در حالت بازیابی شناسایی شده است.

برای بازیابی iPhone خود، دستورالعملهای موجود در iTunes را دنبال کنید.

اگر پشتیبان iCloud، رایانه دوست یا پشتیبان iCloud ندارید، می توانید پس از اتمام بازیابی، iPhone خود را از رایانه جدا کنید و iTunes بگوید “به iPhone جدید خود خوش آمدید”. مراقب باشید قبل از دیدن این پیام، آیفون خود را قطع نکنید، در غیر اینصورت مشکلی پیش می آید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »