نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شرکت اپل همیشه به صفحه نمایش محصولات خود توجه ویژه ای داشته است. به همین دلیل از صفحه نمایش LTPO در جدیدترین محصول خود یعنی آیفون 13 پرو مکس استفاده کرده. یکی از نقاط قوت گوشی های هوشمند کمپانی اپل هم همین است. نمایشگر آیفون 12 پرو مکس از نرخ نوسازی کمی برخوردار بود. همین عامل باعث شد از رقبای خود عقب بماند. کارشناسان اپل برای رفع این مشکل به دنبال چاره بودند تا اینکه تصمیم گرفتند از نمایشگر LTPO در آیفون 13 پرو مکس استفاده کنند.

در این مقاله قصد داریم مشخصات صفحه نمایش LTPO در آیفون 13 پرو مکس و تفاوت آن با نمایشگر آیفون 12 پرو مکس را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تفاوت صفحه نمایش LTPO در آیفون 12 پرو مکس و آیفون 13 پرو مکس

قبل بررسی تفاوت های نمایشگر LTPO در آیفون 12 پرو مکس و آیفون 13 پرو مکس بیایید مفهوم آن را توضیح دهیم. LTPO مخفف اصطلاح اکسید پلی کریستال دما پایین است. یعنی صفحه نمایش LTPO مثل نمایشگرهای اولد معمولی توانایی اجرای دستورات بدون نیاز به نور پس زمینه را دارد. در این نمایشگر پیکسل ها می توانند به طور مستقل نور ایجاد کنند. بنابراین نتیجه می گیریم از صفحه نمایش LTPO می توان در نمایشگرهای بزرگ مثل تلویزیون یا اپل واچ هم استفاده کرد. عدم وجود نور پس زمینه باعث می شود عمق رنگ مشکی در این صفحه نمایش بهتر و مصرف انرژی کاهش پیدا کند.

برتری های صفحه نمایش LTPO نسبت به نمایشگرهای اولد

فناوری LTPO برتری هایی نسبت به نمایشگرهای اولد قدیمی دارد که مهم ترین آن ها مصرف باتری کم در کنار حذف قطعه های اضافی است. همین عامل باعث می شود صفحه نمایش فضای کمتری از دستگاه را اشغال کند. بنابراین ظرفیت باتری و اندازه لنز دوربین ها افزایش پیدا می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیم تصاویر گیف روی اسکرین سیور آی مک

به نظر می رسد شرکت اپل تنها در آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس از صفحه نمایش LTPO استفاده کرده است.

مزایای استفاده از نمایشگر LTPO در آیفون 13 پرو مکس

همانطور که می دانید یکی از پر مصرف ترین اجزای تلفن های هوشمند، صفحه نمایش آن هاست. مهم ترین مزیت استفاده از صفحه نمایش LTPO کاهش مصرف انرژی است. از طرفی به لطف صفحه نمایش LTPO نرخ نوسازی یا رفرش ریت گوشی آیفون 13 پرو مکس هم افزایش پیدا کرده است. یکی دیگر از دلایل کاهش مصرف انرژی در گوشی های آیفون 13 پرو مکس نبود نور پس زمینه است.

دستگاه های سازگار با نمایشگر LTPO

شرکت اپل از صفحه نمایش LTPO ابتدا در سری 5 اپل واچ های خود استفاده کرد. سپس این فناوری را در سری 6 ساعت های هوشمند خود گسترش داد. فناوری LTPO را می توان یک نقطه قوت در صفحه نمایش ساعت های هوشمند و گوشی های هوشمند دانست.

در این مقاله سعی کردیم شما را با مشخصات صفحه نمایش LTPO در گوشی های آیفون 13 پرو مکس آشنا کنیم.

تعمیر گوشی اپل

چگونه از لرزش دوربین اپل جلوگیری کنیم؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »