نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه اصلاح رنگ سبز روی صفحه آیفون

تعداد کمی از کاربران رنگ سبز را به صفحه نمایش آیفون خود دیده اند این مشکل بیشتر در دستگاه های iPhone 11 Pro و 11 Pro Max مشهود است، اما به طور بالقوه می تواند بر روی هر آیفون با صفحه نمایش OLED تأثیر بگذارد. به احتمال زیاد این مسئله در صفحه سبز نتیجه یک اشکال نرم افزاری است. اما هنوز چندین مرحله وجود دارد که می توانید خودتان برطرف کنید.

درباره مشکل رنگ سبز آیفون

این مشکل باعث می شود صفحه نمایش بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب آیفون، سبز ظاهر شود. روی همه کاربران تأثیر نمی گذارد و در دستگاه های جدید برجسته ترین به نظر می رسد. این رنگ پس از دو تا سه ثانیه از بین می رود و به آیفون اجازه می دهد تا دوباره رنگ ها را به طور دقیق نمایش دهد. حتی در حالی که صفحه iPhone شما سبز به نظر می رسد، می توانید به طور معمول از صفحه لمسی استفاده کنید. این مسئله نباید شما را از استفاده از iPhone منصرف کند.

کاربران گزارش می دهند که مشکل رنگ سبز به احتمال زیاد در شب هنگام استفاده از حالت تاریک، تغییر شب یا روشنایی کم رخ می دهد. همچنین این یک تغییر ظریف است که می تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار نگیرد.

رنگ در عکسهای صفحه نشان داده نمی شود. اگر می خواهید این مشکل را به اشتراک بگذارید تا با اپل به اشتراک بگذارید، باید با استفاده از دستگاه دیگری از صفحه خود عکس بگیرید.

مشکل رنگ سبز روی کدام آیفون ها تأثیر می گذارد؟

مشکل رنگ سبز عمدتا دستگاه های iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max را تحت تأثیر قرار می دهد. با این حال، گزارش هایی از کاربران آیفون X و آیفون XS نیز وجود دارد که نشان می دهد مشکل رنگ سبز بر روی هر آیفون OLED تأثیر می گذارد.

این مطلب را از دست ندهید   Apple One چیست

آیفون 11 به جای OLED از LCD استفاده می کند و به نظر می رسد تاکنون تحت تأثیر قرار نگرفته است. اگر این مشکل را در آیفون 11 (نه آیفون 11 پرو) تجربه کردید، لطفاً در مورد نظرات با ما در میان بگذارید.

در اینجا هر آیفون OLED وجود دارد که ممکن است مشکل رنگ سبز را تجربه کند:

  • آیفون 11 پرو مکس
  • آیفون 11 پرو
  • آیفون XS مکس
  • آیفون XS
  • آیفون X

اگر صفحه آیفون سبز رنگ شود، چه باید کرد

اگر صفحه آیفون شما سبز رنگ شده است، در اینجا تمام مراحل برای رفع آن وجود دارد. قبل از اینکه تعمیر آیفون خود را دنبال کنید حتماً از آن پشتیبان تهیه کنید. به این ترتیب اگر مشکلی پیش بیاید از داده های شما محافظت می شود.

مرحله 1. به جدیدترین نسخه iOS به روز کنید

کاربران پس از بروزرسانی به iOS 13.4.1، ابتدا مشکلات رنگ سبز را گزارش کردند. این نشان می دهد که این مسئله مبتنی بر نرم افزار است، به این معنی که باید منتظر بمانیم تا اپل یک به روزرسانی جدید را رفع کند.

اگرچه iOS 13.5 و 13.5.1 هنوز مشکلات رنگ سبز را برطرف نکرده اند، اما اپل از این مسئله آگاه است و روی راه حل کار می کند. اپل ممکن است از زمان انتشار این مقاله به روزرسانی جدیدی را منتشر کرده باشد. بنابراین باید مطمئن شوید که آیفون شما آخرین نسخه iOS را اجرا می کند.

برای به روزرسانی iPhone خود به Settings> General> Software Update بروید. انتخاب و نصب هرگونه به روزرسانی موجود.

اگر آخرین به روزرسانی iOS مشکلات سبز رنگ شما را برطرف نکرد، به روزرسانی های بعدی که ممکن است آن را برطرف کنند ادامه دهید.

مرحله 2. آیفون خود را مجدداً راه اندازی کنید

خاموش و روشن کردن آیفون خود یک راه حل موثر برای طیف وسیعی از مشکلات است. اگر صفحه آیفون شما سبز می شود، سعی کنید قبل از رفتن به راه حل های شدیدتر، هر برنامه را ببندید و دستگاه را دوباره راه اندازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   5 آنتی ویروس برتر گوشی اپل

برای مشاهده هر برنامه، از پایین صفحه به سمت بالا بکشید (یا روی دکمه صفحه اصلی دوبار کلیک کنید). سپس هر برنامه را از بالای صفحه بلغزانید تا بسته شود.

پس از بستن هر برنامه، دکمه Side را با دکمه Volume Down فشار داده و نگه دارید و اسلاید کنید تا در صورت درخواست خاموش شود. 30 ثانیه صبر کنید، سپس دوباره دکمه Side را فشار دهید تا iPhone مجدداً راه اندازی شود.

مرحله 3. آیفون خود را پاک و بازیابی کنید

ما قبلاً اشاره کردیم که این مسئله صفحه سبز روی هر آیفون تأثیر نمی گذارد. حتی روی هر iPhone 11 Pro یا iPhone 11 Pro Max تأثیر نمی گذارد. این بدان معناست که فرصتی وجود دارد که می توانید با پاک کردن و بازیابی کامل دستگاه خود، این مشکل را برطرف کنید.

اگر این کار را به درستی انجام دهید، می توانید هر خط نرم افزاری را در iPhone خود بازنویسی کنید، اشکالات تصادفی که باعث ایجاد این مشکل می شوند را برطرف کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای بازگرداندن آیفون خود از حالت DFU استفاده کنید، این نرم افزار نیز بازنویسی می کند.

قبل از پاک کردن، حتماً نسخه پشتیبان جدیدی از آن ایجاد کنید. در غیر این صورت، عکس ها، پیام ها، برنامه ها و سایر رسانه های خود را از دست خواهید داد.

پس از پشتیبان گیری، برای بازیابی آیفون خود با استفاده از حالت DFU، راهنمای ما را دنبال کنید. برای این کار نیاز به دسترسی به رایانه دارید.

مرحله 4. با پشتیبانی اپل تماس بگیرید

مشاوران پشتیبانی اپل می گویند که آنها از مشکل رنگ سبز مطلع هستند و اپل در حال کار بر روی یک راه حل است. با این وجود، هنوز چندین دلیل خوب وجود دارد که در صورت بروز این مشکل، شخصاً با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه iPhone 11 pro max

در مرحله اول، شما ممکن است از یک مشکل متفاوت مخصوص دستگاه خود رنج ببرید. به عنوان مثال، نقص در نمایشگر شما یا آسیب مایع در دستگاه شما همچنین می تواند باعث ایجاد یک رنگ سبز در iPhone شما شود. برای رد این مشکلات احتمالی که راه حل های مختلفی را می طلبد، باید با اپل صحبت کنید.

ثانیا، حتی اگر از همان مشکل رنگ سبز مانند دیگران رنج می برید، گزارش آن به اپل به شرکت هشدار می دهد که این موضوع تا چه حد گسترده است. این می تواند به اطمینان از اولویت مناسب اپل برای راه حل کمک کند.

مرحله 5. تنظیمات نمایشگر خود را تغییر دهید

اگر بعد از بیدار شدن از خواب، آیفون شما هنوز دچار رنگ سبز شده است، ممکن است با تغییر تنظیمات نمایشگر آن را برطرف کنید. این فقط یک راه حل موقت است زیرا شامل غیرفعال کردن ویژگی هایی است که احتمالاً هنوز می خواهید استفاده کنید.

برای رفع مشکل، تنظیمات زیر را تغییر دهید تا زمانی که اپل پچ نرم افزاری را برای آن منتشر کند:

  • به تنظیمات> نمایش و روشنایی بروید.
  • روی Light ضربه بزنید و گزینه Automatic را خاموش کنید تا حالت تاریک غیرفعال شود.
  • با استفاده از نوار لغزنده، روشنایی را به 50٪ یا بالاتر تبدیل کنید. همچنین توصیه می کنیم گزینه True Tone را غیرفعال کنید.
  • سپس Night Shift را انتخاب کرده و گزینه Scheduled را خاموش کنید.
  • اکنون به تنظیمات> قابلیت دسترسی> نمایش و اندازه متن بروید تا گزینه Auto-Brightness را خاموش کرده و نور صفحه را دوباره در iPhone خود متوقف کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »