نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اپل در حال توسعه عملکرد خود در دوربین است. سری اپل 13 با یک ارتقاء دوربین بزرگ، از جمله سنسور دوربین فوق عریض جدید که می تواند 47 درصد نور بیشتری را ضبط کند، عکس ها را ثابت نگه دارد، حالت سینمایی را ارائه دهد و غیره به آن متصل شده است. بنابراین، پشتیبان گیری منظم از اپل کار خوبی است. عادت به جلوگیری از گم شدن عکس ها و فیلم های اپل. با این حال، اگر به‌طور تصادفی عکس‌هایی را که پشتیبان‌گیری نشده‌اند، حتی برای همیشه حذف شده‌اند، حذف کرده‌اید، چگونه می‌توانید بازیابی کنید؟

به طور کلی، هنگامی که از پشتیبانی اپل درخواست کمک می‌کنید، ممکن است فقط یک پاسخ درمانده دریافت کنید: بدون پشتیبان، بدون عکس. هیچ کاری نمی توانید بکنید جز اینکه با واقعیت روبرو شوید؟ قطعا نه! در این پست یک ابزار شگفت‌انگیز بازیابی اطلاعات اپل را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا زمانی که عکس‌های حذف شده رونویسی نشده باشند، عکس‌های حذف شده اپل را بدون پشتیبان بازیابی کنید. این بدان معناست که نه تنها می‌توانید عکس‌های حذف شده خود را از پشتیبان‌گیری اپل، حتی بدون پشتیبان نیز بازیابی کنید. پس همین الان آنها را پس بگیرید!

PhoneRescue برای iOS مقدمه

PhoneRescue برای iOS یک ابزار حرفه ای بازیابی اطلاعات برای کاربران اپل برای بازیابی عکس های پاک شده از اپل بدون پشتیبان است. این برنامه از اسکن و بازیابی مستقیم عکس های حذف شده از اپل پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد قبل از بازیابی، پیش نمایش عکس های حذف شده را به صورت ریز عکسها مشاهده کنید.

  • حتی بدون پشتیبان‌گیری، عکس‌های اپل را مستقیماً بازیابی کنید.
  • به داده های موجود آسیبی وارد نمی شود و داده های اپل را بازنویسی نمی کند.
  • نیازی به بازگردانی اپل نیست.
  • عکس های اپل را از iTunes یا iCloud پشتیبان استخراج کنید.
  • پشتیبانی از تمامی نسخه های اپل و iOS از جمله اپل 13 و آی او اس 15.
این مطلب را از دست ندهید   آیا می توانید اطلاعات یک آیفون غیر فعال را بازیابی کنید؟

نحوه بازیابی عکس های پاک شده از اپل بدون پشتیبان

قبل از شروع سفر بازیابی، باید بدانید که این روش تنها زمانی کار می‌کند که عکس‌های حذف شده در اپل شما با داده‌های جدید رونویسی نشده باشند، به این معنی که هنگام حذف تصادفی برخی از تصاویر، باید استفاده از اپل خود را به حداقل برسانید.

اکنون می‌توانید PhoneRescue را برای iOS دانلود کنید تا نسخه آزمایشی رایگان را شروع کنید. در اینجا مراحل بازیابی عکس های پاک شده از اپل که نسخه پشتیبان تهیه نشده اند آمده است:

مرحله 1. PhoneRescue را برای iOS در رایانه اجرا کنید.

PhoneRescue را برای iOS بر روی رایانه خود نصب و راه اندازی کنید، این برنامه هم در مک و هم در رایانه شخصی کار می کند. و دستگاه خود را به کامپیوتر متصل کنید.

مرحله 2. دستگاه خود را اسکن کنید.

پس از اتصال موفقیت آمیز اپل خود به رایانه با کابل USB، باید Recover from an iOS Device را انتخاب کنید و برای ادامه روی دکمه Right Arrow کلیک کنید.

در اینجا خواهید دید که به طور پیش فرض اسکن تمام محتوایی که در دستگاه خود دارید انجام شده است. اما شما فقط می توانید تیک Select All را بردارید و Photos, Photo Videos, Thumbnails را انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید.

مرحله 3. پیش نمایش و بازیابی عکس ها.

PhoneRescue برای iOS همه عکس‌های اپل شما، از جمله عکس گمشده را به شما نشان می‌دهد. با کلیک بر روی تب To Device، می توانید عکس های حذف شده را مستقیماً در اپل خود بازیابی کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی تب To Computer، این عکس های حذف شده را در رایانه ذخیره کنید.

این مطلب را از دست ندهید   گوشی دو سیم کارت اپل

اکنون می توانید اپل خود را باز کرده و بررسی کنید که آیا این عکس های حذف شده را با موفقیت بازیابی کرده اید یا خیر.

علاوه بر این، PhoneRescue برای iOS همچنین به شما کمک می کند تا عکس های حذف شده خود را از پشتیبان گیری iTunes یا iCloud برگردانید. به عنوان یک ابزار حرفه ای بازیابی اطلاعات، PhoneRescue برای iOS به میلیون ها کاربر کمک کرده است تا در مواقع اضطراری اطلاعات خود را حتی از یک اپل شکسته بازیابی کنند. فقط آن را دانلود کنید و عکس های پاک شده را از اپل بدون پشتیبان گیری در حال حاضر بازیابی کنید.

نحوه بازیابی عکس های پاک شده از اپل

در Photos در iPhone، می‌توانید یک عکس یا ویدیو را انتخاب و بازیابی کنید یا آن را ضرب کنید. آلبوم Recently Deleted همان Recycle Bin در رایانه شما است. عکس ها و ویدیوهای حذف شده شما را به مدت 30 روز نگه می دارد. اگر عکس‌های پاک‌شده‌ای را که پشتیبان‌گیری نشده‌اند بازیابی می‌کنید، ابتدا سعی کنید آن‌ها را از آلبوم Recently Deleted iPhone برگردانید. در اینجا مراحل انجام می شود:

  • برنامه Photos را باز کنید و به تب Albums بروید.
  • به پایین بروید و Recently Deleted را در بخش Utilities پیدا کنید.
  • از گوشه بالا سمت راست روی Select کلیک کنید.
  • هر عکس و فیلمی را انتخاب کنید.
  • روی Recover در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید.

اگر عکس‌ها را انتخاب کنید و روی Delete more کلیک کنید، عکس‌ها برای همیشه از اپل شما حذف خواهند شد. برای بازیابی می توانید از PhoneRescue برای iOS استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   بلندگو داخلی / حسگر مجاورت / میکروفون ثانویه iPhone 11

مقالات مرتبط:

فعالسازی ویبره گوشی اپل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دوازده =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »