نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه قرار دادن آیفون در حالت DFU

DFU مخفف Device Firmware Update است و عمیق ترین نوع بازیابی است که می توانید در iPhone انجام دهید. بسیاری از اطلاعات موجود در آنجا کاملاً اشتباه است. در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که حالت DFU چیست ، سیستم عامل در iPhone شما چگونه کار می کند و به شما گام به گام نحوه بازگرداندن DFU به iPhone را نشان می دهیم.

آنچه قبل از شروع باید بدانید

  • دکمه Home دکمه دایره ای شکل زیر صفحه نمایش آیفون شماست.
  • دکمه Sleep / Wake نام اپل برای دکمه روشن / خاموش است.
  • برای شمارش تا 8 ثانیه به تایمر نیاز خواهید داشت (یا می توانید آن را در ذهن خود انجام دهید).
  • اگر می توانید ، قبل از قرار دادن آیفون در حالت DFU ، از آیفون خود در iCloud ، iTunes یا Finder پشتیبان تهیه کنید.
  • جدید: Mac هایی که از macOS Catalina 10.15 یا جدیدتر استفاده می کنند از Finder برای بازیابی آیفون ها با DFU استفاده می کنند.

چگونه آیفون را در حالت DFU قرار دهیم

  • اگر Mac دارای MacOS Mojave 10.14 یا PC است ، iPhone خود را به رایانه متصل کرده و iTunes را باز کنید. اگر Mac دارید و از MacOS Catalina 10.15 یا جدیدتر استفاده می کنید ، Finder را باز کنید. روشن یا خاموش بودن iPhone مهم نیست.
  • دکمه های Sleep / Wake و Home (دکمه آیفون 6s و پایین) یا دکمه کاهش صدا (آیفون 7) را به مدت 8 ثانیه با هم فشار دهید و نگه دارید.
  • بعد از 8 ثانیه ، دکمه Sleep / Wake را رها کنید اما همچنان دکمه Home (iPhone 6s و پایین) یا دکمه کاهش صدا (iPhone 7) را نگه دارید تا iPhone شما در iTunes یا Finder ظاهر شود. iTunes آیفون را در حالت بازیابی شناسایی کرده است
  • دکمه Home یا دکمه کاهش صدا را رها کنید. اگر با موفقیت وارد حالت DFU شوید ، نمایشگر iPhone شما کاملاً سیاه خواهد شد. اگر اینطور نیست ، از ابتدا دوباره امتحان کنید.
  • آیفون خود را با استفاده از iTunes یا Finder بازیابی کنید.
این مطلب را از دست ندهید   کشوی سیم کارت  iPhone 11

چگونه آیفون 8 ، 8 پلاس یا X را در حالت DFU قرار دهیم

بسیاری از وب سایت های دیگر به شما می گویند که چگونه می توانید iPhone 8 ، 8 Plus یا X خود را بازیابی کنید ، مراحل غلط ، گمراه کننده یا پیچیده ای ارائه می دهند. آنها به شما خواهند گفت که ابتدا iPhone خود را خاموش کنید ، که کاملاً غیر ضروری است. قبل از قرار دادن آیفون در حالت DFU ، لازم نیست خاموش باشد.

  1. برای DFU آیفون X ، 8 یا 8 Plus خود را بازیابی کنید ، دکمه افزایش صدا را سریع فشار داده و رها کنید ، سپس دکمه کاهش صدا را سریع فشار داده و رها کنید و سپس دکمه کناری را فشار دهید و نگه دارید تا صفحه سیاه شود.
  2. به محض سیاه شدن صفحه ، دکمه کاهش صدا را فشار دهید و نگه دارید در حالی که همچنان دکمه کناری را نگه دارید.
  3. پس از 5 ثانیه ، دکمه کناری را رها کنید اما همچنان دکمه کاهش صدا را نگه دارید تا iPhone شما در iTunes یا Finder نشان داده شود.
  4. به محض اینکه در iTunes یا Finder ظاهر شد ، دکمه تنظیم صدا را رها کنید. iPhone شما در حالت DFU است.

توجه: اگر آرم اپل روی صفحه ظاهر می شود ، دکمه کاهش صدا را برای مدت طولانی نگه دارید. روند را از ابتدا شروع کرده و دوباره امتحان کنید.

نحوه قرار دادن iPhone 11 ، 11Pro یا 11Pro Max را در حالت DFU

با دنبال کردن مراحل مشابه آیفون 8 یا جدیدتر ، می توانید آیفون 11 ، 11 پرو و ​​11 پرو مکس را در حالت DFU قرار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   بلندگوی خارجی  iPhone SE 2020

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یازده =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »