نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگامی که به بهترین اپل، مانند اپل 12 پرو مجهز هستید، تقریباً همه چیز برای شما از جمله بهترین دوربین است. پس از همه، شما می دانید که آنها چه می گویند – بهترین دوربین دوربینی است که همراه شما باشد. اپل ما برای ثبت موقعیت‌های خاص به لحظات خودجوش و حتی چیزهای سرگرم‌کننده دیگر مانند عکس‌های غذا یا اشیاء دیگر عالی است. با این حال، به همان اندازه که اپل عالی است، بی نقص نیست و هرازگاهی اشکالاتی مانند صفحه سیاه در برنامه دوربین ظاهر می شود.

روش تعمیر صفحه سیاه دوربین اپل

این به خصوص آزاردهنده است، زیرا ممکن است آن لحظه گذشته باشد، و شما نمی توانید دوباره آن را ضبط کنید – قطعاً چند بار برای من اتفاق افتاده است. اگر مطمئن شده اید که چیزی لنز را نمی پوشاند (هی، این اتفاق می افتد)، در اینجا نحوه تعمیر صفحه سیاه در منظره یاب برنامه دوربین آمده است.

  1. برنامه دوربین را ببندید و دوباره راه اندازی کنید

در حالی که شعار اپل «این فقط کار می کند» است، گاهی اوقات اینطور نیست. اپل کامل نیست، بنابراین سیستم‌عامل‌های آن مطمئناً گهگاهی از خطا در امان نیستند – گاهی اوقات هنگام راه‌اندازی به درستی بارگذاری نمی‌شوند. در این صورت، باید سعی کنید به اجبار از برنامه دوربین خارج شوید و آن را دوباره راه اندازی کنید. مشکل صفحه سیاه در برنامه دوربین معمولا برای من اینگونه حل می شود.

  1. بین دوربین های جلو و عقب سوئیچ کنید

گاهی اوقات، تنها با جابجایی بین دوربین سلفی عقب و جلو، صفحه سیاه در برنامه دوربین قابل حل است. صفحه سیاه ممکن است به دلیل بارگیری صحیح برنامه باشد، و هر بار که دوربین را تغییر می دهید، برنامه را مجبور می کند دوباره بارگذاری شود، بنابراین این می تواند کمک کند. پیشنهاد دیگر این است که ببینید آیا دوربین یا برنامه ویدیویی شخص ثالث مانند اینستاگرام یا اسنپ چت کار می کند یا خیر.

  1. مطمئن شوید که VoiceOver خاموش است

بنا به دلایلی، به نظر می‌رسد که VoiceOver اشکالاتی در برنامه دوربین ایجاد می‌کند، بنابراین اگر آن را روشن کرده‌اید، زمان خوبی است که آن را خاموش کنید تا ببینید آیا مشکل شما حل می‌شود یا خیر.

  1. تنظیمات را در اپل خود اجرا کنید.
  2. به پایین اسکرول کنید و روی Accessibility ضربه بزنید.
  3. روی VoiceOver ضربه بزنید.
  4. روی دکمه خاموش (خاکستری) ضربه بزنید.
  5. گوشی را ریبوت کنید
این مطلب را از دست ندهید   چگونه آبخوردگی اپل را تعمیر کنیم

اگر سایر مراحل تا کنون مشکل سیاه شدن صفحه در اپلیکیشن دوربین را برطرف نکرده است، باید اپل خود را ریبوت کنید. راه اندازی مجدد خوب سخت افزار بسیاری از مشکلات را برطرف می کند و می تواند همان چیزی باشد که گوشی شما به آن نیاز دارد. پس از همه، راه اندازی مجدد حافظه دستگاه را تازه می کند و حافظه پنهان را پاک می کند.

  1. به آخرین نرم افزار به روز رسانی کنید

اگر از نسخه قدیمی‌تری iOS استفاده می‌کنید، ممکن است با اشکالات و باگ‌هایی مواجه شده باشید که ممکن است در نسخه‌های جدیدتر سیستم‌عامل اصلاح شده باشند. مهم است که سخت افزار خود را با آخرین نسخه های iOS و iPadOS به روز نگه دارید. نسخه‌های جدید iOS و iPadOS نه تنها مشکلات قبلی را اصلاح می‌کنند، بلکه دستگاه شما را ایمن‌تر می‌کنند و در برابر سوء استفاده‌های امنیتی کمتر آسیب‌پذیر می‌شوند.

  1. بازنشانی را امتحان کنید

و زمانی که همه چیز ناموفق بود و همچنان صفحه سیاهی را در برنامه دوربین می بینید، ممکن است لازم باشد اپل یا آی پد خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. اگر تنظیمات پیش‌فرض کارخانه کار نمی‌کند، گام بعدی پاک کردن تمام داده‌ها و بازنشانی تلفن است – اساساً با یک صفحه تمیز شروع کنید.

با این حال، این مراحل آخرین راه حل هستند و فقط باید زمانی استفاده شوند که همه چیز شکست خورده باشد. اگر مجبور شدید تمام اطلاعات خود را پاک کنید و گوشی را ریست کنید، ابتدا مطمئن شوید که از iPhone یا iPad خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.

  1. با پشتیبانی اپل تماس بگیرید

اگر همه موارد موجود در این راهنما را امتحان کرده اید و همچنان مشکل صفحه سیاه در برنامه دوربین دارید، ممکن است مشکل از سخت افزار شما باشد. تنها راه حل این مشکل این است که با پشتیبانی اپل تماس بگیرید یا آن را به یک مرکز تعمیر مجاز ببرید تا ببینید آنها چه کاری می توانند انجام دهند.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه گوشی آیفون 12 و آیفون 12 پرو

مقالات مرتبط:

ضبط صدا با اپل واچ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »