نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

از زمان تأسیس اپل 7، اپل ویژگی جدیدی به نام مقاومت در برابر آب را برای اپل توسعه داده است. گفته می شود که اپل حتی اگر به طور تصادفی در آب بیفتد، عملکرد خوب خود را حفظ خواهد کرد، البته تا زمانی که اپل را پس از برداشتن از آب به درستی در دست گرفته باشید. با این حال، بسیاری از کاربران اپل در واقع گزارش دادند که اپل آنها همچنان با آب آسیب می بیند زیرا مقاومت در برابر آب فقط در شرایط ایده آل کار می کند و به وضوح آب قابل کنترل نیست. بنابراین در اینجا در این مقاله، به شما می‌گوییم که اگر اپلتان در آب افتاد یا خیس شد، چه کاری انجام دهید، و همچنین نکاتی را برای تعمیر اپل آسیب‌دیده در آب به شما ارائه می‌دهیم. فقط به خواندن ادامه دهید و جزئیات بیشتر را بررسی کنید.

اگر اپل شما در آب افتاد چه کاری باید انجام دهید؟

نکته 1. قاب گوشی و سیم کارت را بردارید

اگر اپل شما دارای قاب گوشی یا هر چیزی است که ممکن است آب را روی گوشی گیر کند، کافی است آن را بردارید. و همچنین سیم کارت خود را بردارید و در جای خشک و مطمئن قرار دهید.

نکته 2. بلافاصله اپل را پاک کنید

پس از برداشتن قاب گوشی و سیم کارت، وحشت نکنید و تردید نکنید، یک پارچه یا دستمال جاذب پیدا کنید تا آن را پاک کنید. لطفا این کار را سریع و با دقت انجام دهید.

نکته 3. اپل را خاموش کنید و هیچ دکمه ای را فشار ندهید

این مطلب را از دست ندهید   چرا اپل او اس 15 را به روز نمی کند؟

بعد از اینکه اپل در آب افتاد سعی نکنید عملکرد اپل خود را بررسی کنید، فقط آن را خاموش کنید. از رسیدن آب به داخل دستگاه جلوگیری می کند. علاوه بر این، به جز فشار دادن دکمه کناری برای خاموش کردن اپل، لطفاً هیچ دکمه ای را فشار ندهید و همچنین سعی نکنید اپل خود را شارژ کنید.

نحوه تعمیر اپل آسیب دیده در اثر آب

بعد از اینکه اپل را پاک و خاموش کردید، نمی توانید آن را روشن کنید و سعی کنید تا آن زمان اپل خود را بررسی کنید، زیرا نمی دانید چقدر آب به داخل اپل رسیده است. کاری که اکنون باید انجام دهید این است که سعی کنید داخل اپل را خشک کنید، در اینجا مراحل دقیق ارائه شده است.

روش 1. اپل را با استفاده از سشوار خشک کنید

یافتن سشوار برای همه آسان است، اما هنگام استفاده از این روش باید محتاط باشید. لطفاً خشک کن را در حالت کم مصرف نگه دارید و اپل خود را به آرامی باد بزنید. بهتر است اپل خود را در فاصله ای دور نگه دارید تا مطمئن شوید که هوای داغ به آن آسیبی نمی رساند. به طور کلی، حدود 20 دقیقه اپل خود را با سشوار باد کنید کافی است.

روش 2. اپل را داخل برنج نپخته قرار دهید

یک کیسه برنج نپخته آماده کنید و اپل خود را در آن ادغام کنید. اپل خود را حداقل یک روز در برنج بگذارید. این روش برای استفاده از برنج برای جذب آب باقی مانده در داخل اپل شما است. صبر کنید تا فکر کنید اپل شما کاملاً خشک شده است، آن را بیرون بیاورید و روشن کنید تا وضعیت اپل خود را بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش فعال سازی اثر انگشت اپل

روش 3. اپل را با ژل سیلیکا خشک کنید

در مقایسه با برنج نپخته، اگر بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید، استفاده از سیلیکاژل انتخاب بهتری است زیرا می تواند اپل را به طور موثرتری خشک کند. سیلیکاژل برای جلوگیری از آسیب به اجناس و مواد غذایی از رطوبت استفاده می شود. به اندازه کافی از آنها برای پوشاندن اپل خود دارید، بهتر است اگر ژل سیلیکا و اپل خود را در یک کیسه قرار دهید، حداقل یک روز صبر کنید سپس اپل خود را برای بررسی ببرید.

روش 4. اپل خود را از بین ببرید

اول از همه، اگر قبلاً اپل خود را جدا نکرده اید، این روش را توصیه نمی کنیم. اگر به خودتان اطمینان دارید، می توانید اپل آسیب دیده از آب را از بین ببرید و همه ابزارها را پاک کنید.

سخن اخر

همه چیز درباره نحوه تعمیر اپل آسیب دیده از آب است. اگر اپل شما در آب افتاده است، می توانید نکات و روش های این مقاله را دنبال کنید و سعی کنید اپل خود را خشک کنید. یا اگر ایده های عالی دیگری در مورد این موضوع دارید، در قسمت نظرات به ما بگویید.

مقالات مرتبط:

مشکل گیر کردن اپل روی Searching

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »