نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گوشی iPhone 12 Pro A2408 یکی دیگر از پرچمداران اپل است که دارای ویژگی های جدیدی از جمله برخورداری از دوربین 4 گانه است. شرکت اپل در طراحی این پرچمدار خود مانند سال های قبل عمل کرده است. صفحه نمایش iPhone 12 Pro A2408 مجهز به پنل Super Retina است که تجربه تماشای تصاویر با کیفیت و مطلوب را برای کاربران فراهم می کند.

صفحه نمایش گوشی آیفون 12 پرومکس مدل A2408

صفحه نمایش گوشی آیفون 12 پرومکس 6.1 اینچی و دارای تراکم پیکسلی 460 پیکسل است دقیقا برابر تراکم پیکسلی iPhone XS. نوع نمایشگر این گوشی Super Retina XDR OLED که تصاویر را با نرخ بروزرسانی مطلوبی ثبت کرده و نمایش می دهد اما خبری از نرخ بروزرسانی 120 هرتزی نیست.

بدنه فولادی گوشی iPhone 12 Pro A2408

بدنه گوشی آیفون 12 پرومکس از جنس فولاد است  که گرما را به خوبی انتقال می دهد. از طرفی قاب پشت گوشی از جنس شیشه ساخته شده تا دستگاه از نظر آنتن دهی هیچ مشکلی نداشته باشد. از طرفی وجود بدنه فولادی باعث شده تا گوشی فوق در برابر هرگونه خط و خش کاملا مقاوم باشد.

خوشبختانه گرد و غبار یا آب هیچگونه تاثیری بر این پرچمدار ندارد و کاربران می توانند با خیال راحت و بدون هیچگونه نگرانی از آن تا عمق 4 متری آب هم استفاده کنند.

دوربین شگفت انگیز آیفون 12 پرومکس

تمام ماژول های دوربین آیفون 11 پرومکس در نسخه 12 آن هم دیده می شود. با این حال دوربین های این گوشی از حسگر لیدار استفاده می کند تا حالت پرتره و فوکوس اتوماتیک دقیق تری برای کاربران فراهم کند. از طرفی دوربین سلفی iPhone 12 Pro A2408 مجهز به حسگر تشخیص چهره و دو سنسور اصلی است که تمام آنچه خارج فریم قرار دارد را برای کاربر نمایش می دهد. استفاده از فناوری HDR 3، Deep Fusion عمق بالایی به تصویر داده و کیفیت آن را حتی در شب هم بالا می برد.

این مطلب را از دست ندهید   شارژر بی سیم MagSafe اپل

نکته جالب توجه اینکه حالت شب گوشی به طور خودکار فعال شده و تصاویر شفاف و واضحی در شب می گیرد. زمانی که نور ایده آلی در دسترس شما نیست مثل درون اتاق حالت دیپ فیوژن دستگاه فعال شده و تا قبل لمس کلید شاتر، می توان 4 فریم عکس گرفته و بعد آن 4 فریم دیگر هم ایجاد کرد.

کیفیت تصاویر خروجی مانند پرچمداران قبلی کاملا مطلوب و میزان دفرمه شدن در آن ها به حداقل رسیده است. تصاویر گوشی با استفاده از سنسور تله فوتو با کنتراست بالا و کاملا بی نقص نمایش پیدا می کنند.

فیلم برداری سینمایی و خیره کننده گوشی آیفون 12 پرومکس

شرکت اپل برای دوربین های سلفی خانواده آیفون 12 خود از 2 میدان دید استفاده کرده است. به این ترتیب اگر دوربین را به حالت عمودی در دست بگیرید، تصاویر با رزولوشن 7 مگاپیکسل ثبت می شوند. اما اگر گوشی را به حالت عمودی در دست بگیرید، میدان دید وسیع تر شده و تصاویر را با رزولوشن 12 مگاپیکسل تحویل خواهید گرفت.

حسگر تشخیص چهره این دستگاه به کاربر امکان جداسازی سوژه و زمینه هم می دهد. دوربین سلفی گوشی آیفون 12 پرومکس مجهز به حالت شب است اما تصاویر گرفته شده همچنان دارای نویز هستند.

خبر خوب برای خریداران آیفون 12 پرومکس اینکه سیستم ویدئوی این دستگاه مجهز به لرزشگیر سینماتیک دیجیتالی است که تصاویر را با رزولوشن Full HD و سرعت  240  فریم بر ثانیه نمایش می دهد.

خانواده آیفون 12 جزء اولین گوشی های هوشمندی هستند که ویدئوی Dolby Vision را به طور مستقیم ذخیره می کنند. قابلیت Dolby Vision باعث می شود تصاویر ویدئوها با تنوع و کنتراست بالای رنگی نمایش پیدا کنند. نکته منحصر به فرد دیگر که در این پرچمدار مشاهده می شود، توانایی ضبط صدای استریو 192 کیلوبایتی است. به این ترتیب شما می توانید از طریق گوشی خود ویدئوتان را ویرایش کرده سپس آن را برای دوستانتان ارسال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   چرا رمز عبور من در اپل من کار نمی کند؟

سیستم عامل گوشی iPhone 12 Pro A2408

شرکت اپل در طراحی و ساخت مدل های جدید گوشی های هوشمند خود از نسخه جدید iOS 14 استفاده می کند. سیستم عامل iOS 14 ویجت برنامه ها را در Home Screen هم نمایش داده و ظاهر App Library آن نسبت به مدل ها قبلی دلپسندتر شده است. همچنین پیام ها و نقشه ها هم بهبود پیدا کرده اند.

البته پنجره اعلان و تماس نسبت به مدل های قبلی کوچکتر شده است. یکی از قابلیت های فوق العاده دیگر آیفون 12 پرومکس برخورداری از سنسور LiDAR است که از آن به عنوان رادار لیزری هم نام برده می شود. این حسگر قادر است تا با استفاده از تاباندن نور فاصله را شناسایی کند. آیفون 12 پرومکس با استفاده از این قابلیت می تواند تصویر اجسام را به صورت 3 بعدی ثبت کند. اندازه گیری دقیق فضا و استفاده از بازی های واقعیت افزوده از دیگر ویژگی هایی است که به کمک قابلیت LiDAR قابل مشاهده هستند.

https://mobile-apple.ir/

باتری گوشی آیفون 12 پرومکس

برای شارژ گوشی های آیفون به شارژر نیاز دارید. اگر شارژر 20 واتی تهیه کنید در مدت 30 دقیقه گوشی شما 58 درصد شارژ خواهد شد که در نوع خود بسیار مطلوب است. باتری آیفون 13 پرو دقیقا شبیه آیفون 12 و حدود 10 درصد کوچکتر از باتری آیفون 11 است.

نسل جدید باتری های اپل توانایی پخش 13 ساعت ویدئو و دارای طول عمر بالایی است.

مقالات مرتبط:

فریز شدن گوشی‌های اندروید

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سیزده =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »