نمایندگی تعمیر گوشی اپل

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا در گرفتن عکس با گوشی هوشمند خود مشکل دارید؟ وقتی برای گرفتن عکس روی دوربین خود کلیک می کنید، فقط یک صفحه سیاه می شود؟ این یک مشکل خیلی رایج برای گوشی‌های هوشمند نیست، اما مطمئناً می‌تواند دردسرساز باشد. معمولاً وقتی این اتفاق می‌افتد، تلفن اصلاً نمی‌تواند عکس بگیرد یا ویدیو ضبط کند. این مقاله به برخی از دلایل احتمالی و همچنین راه‌حل‌های احتمالی در مورد چگونگی تلاش برای شروع مجدد عملکرد صحیح دوربین گوشی‌های هوشمند اشاره می‌کند.

تعمیر دوربین هایی که صفحه سیاه را نشان می دهند دشوار است

رفع این مشکل و شروع مجدد به درستی کار سختی است. اگر مشکل مربوط به نرم افزار باشد، احتمال اینکه بتوانید آن را برطرف کنید، بسیار بهتر است. من فقط می خواهم تأکید کنم که این می تواند یک نقص بسیار بد باشد و احتمالاً فقط 50٪ احتمال دارد که واقعاً این مشکل برطرف شود.

چرخه برق گوشی شما

به سادگی تلفن خود را به مدت 10 ثانیه خاموش کنید و سپس آن را دوباره روشن کنید و دوربین خود را بررسی کنید، اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید. این به عنوان تنظیم مجدد نرم افزاری شناخته می شود و این ترفند ساده می تواند مشکلات جزئی مربوط به نرم افزار را برطرف کند.

کشش باتری

بیرون کشیدن باتری گوشی هنگام روشن شدن، نوع دیگری از تنظیم مجدد نرم افزاری است که می تواند تلفن را دوباره به درستی شروع به کار کند. این باعث از دست رفتن داده ها نمی شود. این گزینه در همه گوشی ها موجود نیست و فقط در گوشی هایی با باتری قابل جابجایی یک گزینه است. اگر باتری شما داخلی است و گوشی برای خارج کردن باتری طراحی نشده است، این مرحله را رد کرده و با بررسی برنامه های خود ادامه دهید.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال Dock iPhone X

هر برنامه دوربین شخص ثالث را حذف کنید

با حذف برنامه های دوربین شخص ثالثی که در تلفن دانلود کرده اید، شروع کنید. ممکن است گوشی به‌روزرسانی نرم‌افزار خود را دریافت کرده باشد و توسعه‌دهنده برنامه ممکن است هنوز فرصتی برای به‌روزرسانی برنامه خود نداشته باشد.

شروع به حذف نصب برنامه های دیگر کنید

اگر برنامه‌های دوربین شخص ثالثی را حذف کرده‌اید یا اگر هیچ یک از این نوع برنامه‌ها را ندارید یا استفاده می‌کنید، سعی کنید به آخرین برنامه‌ای که دانلود کرده‌اید یا برنامه‌ای که ممکن است در زمان بروز این مشکل به‌روزرسانی یا دانلود کرده باشید فکر کنید. شروع به رخ دادن کرد و ادامه دهید و آن را حذف کنید.

یک برنامه بد می تواند مقصر این مشکل باشد، بنابراین برنامه های خود را ادامه دهید و ابتدا آخرین برنامه های دانلود شده یا به روز شده را حذف کنید. پس از حذف یک برنامه، دوربین خود را باز کنید و ببینید که آیا گوشی همچنان صفحه سیاه نشان می دهد یا خیر.

تنظیم مجدد نرم

پس از حذف برنامه های خود، با خاموش کردن تلفن، ترجیحاً با خارج کردن باتری، شمارش تا 10، یک بار دیگر گوشی را مجدداً تنظیم مجدد کنید و سپس باتری را دوباره قرار دهید و گوشی را دوباره روشن کنید.

هارد ریست

اگر همه برنامه های خود را پاک کرده اید و گوشی شما همچنان به جای صفحه دوربین یک صفحه سیاه نشان می دهد، کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک نسخه پشتیبان کامل روی تلفن خود انجام دهید، تمام اطلاعات مهم خود را ذخیره کنید و سپس انجام دهید. ریست کامل دستگاه که تمام داده ها را از تلفن پاک می کند. اگر مشکل نرم افزاری، اشکال، ویروس و غیره است، پس پاک کردن گوشی باید مشکل را برطرف کند. اگر گوشی هوشمندی دارید که روی سیستم عامل اندروید کار می‌کند و برای پشتیبان‌گیری از دستگاه و انجام بازنشانی داده‌های کارخانه به کمک نیاز دارید.

این مطلب را از دست ندهید   آپدیت جدید iOS

مشکل سخت افزاری

اگر پس از انجام بازنشانی سخت، دوربین همچنان صفحه سیاهی را نشان می‌دهد، این احتمال وجود دارد که این مشکل مربوط به سخت‌افزار باشد، به این معنی که قطعه واقعی دوربین در گوشی دچار مشکل شده است.

سلب مسئولیت: قبل از انجام این پیشنهاد بعدی احتیاط کنید، نمی خواهید به طور تصادفی تلفن را بشکنید. گارانتی گوشی ها را باطل می کند.

من مواردی را می شناسم که دوربین واقعی گوشی ممکن است از جای خود خارج شود و البته باعث اختلال در عملکرد آن شود. با برداشتن باتری از گوشی خود (در صورت امکان) و اطمینان از خاموش بودن گوشی و سپس وارد کردن فشار به لنز واقعی دوربین، فشار را محکم می‌کنید، اما مراقب باشید که نمی‌خواهید صفحه گوشی یا هر چیز دیگری در آن شکسته شود. دستگاه، می تواند لنز دوربین را به جای خود بازگرداند و مشکل را برطرف کند.

مجدداً از این مرحله با احتیاط استفاده کنید زیرا نمی خواهید به دستگاه شما آسیبی وارد شود و این مرحله تضمینی نیست که در همه شرایط کار کند.

گزینه های دیگر خود را مرور کنید

اگر دسترسی به دوربین همچنان شما را به یک صفحه سیاه می برد یا تلفنتان همچنان به شما اجازه عکس گرفتن یا ضبط ویدیو را نمی دهد، شاید لازم باشد گزینه های دیگر را بررسی کنید.

اگر دوربین شما دوباره شروع به کار کرد اما تصاویر تار هستند، یا اگر مشکل اصلی این بود که دوربین تلفن عکس‌های تار می‌گرفت و سپس شروع به نشان دادن صفحه سیاه کرد، احتمالاً لنز دوربین شما آسیب دیده یا شکسته است. مقاله ذکر شده در بالا را در مورد گزینه های جایگزین بخوانید. ضمانت نامه ذکر شده است، که ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد اگر آسیب مایع یا فیزیکی ندارید و گوشی را کمتر از یک سال در اختیار دارید، همچنین می توانید آن را به تعمیرگاه ببرید تا ببینید آیا آنها می توانند تعویض کنند یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه تمام عکس و ویدیوهای اپل را به یکباره حذف کنیم

https://mobile-apple.ir/%d8%b9%d9%84%d8%aa-%d8%aa%da%a9%d8%b1%d8%a7%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%ac%d8%af%d8%af-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

روش آپدیت گوشی اپل

روش آپدیت گوشی اپل

آپدیت گوشی اپل یکی از قابلیت های فوق العاده و کاربردی این ابزار هوشمند است که امروزه مورد توجه بسیاری از طرفداران محصولات اپل قرار

ادامه مطلب »